je hebt gelijk die eerste is mooierquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb er net eentje berwerkt waarvan het gras niet scherp is maar het toestel dan weer wel.
[afbeelding]
Bedoelde je dan zoiets?
Zal eens kijken wat ik kan doen. Misschien een blur eroverheen gooien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:31 schreef lostminds het volgende:
[..]
je hebt gelijk die eerste is mooier
kan je niks doen om van dat gras af te komen? zie boven
da's misschien weer onnatuurlijk, de foto word steeds scherper en dan ineens weer onscherpquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zal eens kijken wat ik kan doen. Misschien een blur eroverheen gooien.
Sorry, maar dat wordt niks.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:42 schreef lostminds het volgende:
[..]
da's misschien weer onnatuurlijk, de foto word steeds scherper en dan ineens weer onscherp
misschien een klein beetje blur en een stuk donkerder maken
Voeg me ff toe op msn. Dan kun je het origineel krijgenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:00 schreef lostminds het volgende:
mag ik een photoshop poging wagen?
Dit is wel een lavalamp?quote:
De vaasjesquote:Op zondag 19 februari 2006 17:23 schreef Puckzzz het volgende:
leuker als mijn twee vaasjes?
[afbeelding]
#1 ; Leuk met die kleuren, die gaan over tot in de 'bal' ? maar.. verder niet zo speciaal..quote:Op zondag 19 februari 2006 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
Idd Robertje...heel erg mooi
Ik heb ook wat zitten spelen maar ben er niet erg tevreden over eigenlijk
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
Ik vind het een goede foto, alleen het licht onderin is een beetje heel fel.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:37 schreef Jelleee het volgende:
Oke, het onderwerp van deze foto is suf. maar ik vind hem redelijk gelukt..
Niet raad-je-plaatje, want anders kijkt iedereen die 't leest weer anders tegen de foto aan..
Meningen en tips? :/
[afbeelding]
Hm, iemand dacht dat 't een gasfornuis was..quote:Op zondag 19 februari 2006 19:45 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind het een goede foto, alleen het licht onderin is een beetje heel fel.
Maar toch mooie plaat imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |