Gaaf!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor de nieuwsgierigen, mijn foto is een extreme macro + strategisch geplaatste zaklamp van een CD die 5 seconden in de magnetron heeft gelegen
Zijn die dingen toch nog ergens goed voor
[afbeelding]
Dit plaatje is gemaakt met een flatbed scanner, b.t.w.
Don't try this at home, of je moet een smerig ruikende magnetron leuk vinden
Wist je dat een cd in de magnetron dit effect oplevert? Zo ja hoe?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor de nieuwsgierigen, mijn foto is een extreme macro + strategisch geplaatste zaklamp van een CD die 5 seconden in de magnetron heeft gelegen
Zijn die dingen toch nog ergens goed voor
Niets in de natuur is uniek.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:32 schreef djengizz het volgende:
Mooi gelukt. Ik vroeg me al af hoe die gemaakt was. De structuur deed mij denken aan mos onder water.
Ooit een keer op internet gezien (1998 ofzo). Toen zelf uitgeprobeerd. Zo vernietig ik mijn oude zelfgemaakte CD's. Ik zag het laatst ook nog op mythbusters, dus ik dacht dat het algemeen bekend was...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:44 schreef k_man het volgende:
Wist je dat een cd in de magnetron dit effect oplevert? Zo ja hoe?
Is er dan geen risico dat je magnetron ontploft of kapot gaat?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Niets in de natuur is uniek.
zie de mos-agaat, die ook iets "planterigs" heeft:
[afbeelding]
[..]
Ooit een keer op internet gezien (1998 ofzo). Toen zelf uitgeprobeerd. Zo vernietig ik mijn oude zelfgemaakte CD's. Ik zag het laatst ook nog op mythbusters, dus ik dacht dat het algemeen bekend was...
Nope.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:42 schreef Jelleee het volgende:
Is er dan geen risico dat je magnetron ontploft of kapot gaat?
Goed werk. Je hebt een mooie foto gemaakt bij abstract vind ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:27 schreef Xboxer het volgende:
ik heb gestemt en ik doe in maart ook mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelijk de winnaar zien vind ik niks.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:39 schreef Schanulleke het volgende:
Ik hou eigenlijk niet van zeuren, maar een lijstje van laag naar hoog gerangschikt vind ik niks.
Thnx allemaal voor jullie stemmen!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef RonaldV het volgende:
Jullie drieën mogen Sub voorzien van de nieuwe ideeën voor de komende maand!
Gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |