Het ligt aan jou.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:57 schreef thefunny het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is het echt om 9 uur smorgens nog zo donker?
quote:
Dave is mijn papa. Ja! Ik ben zijn beschermeling, vraag 't hem.quote:
Dan nog ben je wel een Newbiequote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dave is mijn papa. Ja! Ik ben zijn beschermeling, vraag 't hem.
(Adoptiekindje uiteraard, van harige Dave.)
Dan ben jij nog wel lelijk EN heb je grote voeten!quote:
ja maar ja maar! BOEFJE!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan ben jij nog wel lelijk EN heb je grote voeten!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:54 schreef NJ het volgende:
Weer een naamtopic van een mod.
Hey, ik heb juist lef dat ik zo op aarde rond durf te lopen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan ben jij nog wel lelijk EN heb je grote voeten!
Open een topic in KLB over je vriend.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:24 schreef Dave het volgende:
Jammer alleen dat ik nooit serieus genomen wordt.
Nog erger Dave, hij is zelfs getrouwd en binnenkort vader.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:27 schreef Dave het volgende:
Zeg NJ, is dat weer zo'n closet-case-vriend van je?
Hopelijk snel Davequote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:32 schreef Dave het volgende:
Wanneer is de heuglijke dag, Havoc?
Liefff!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:33 schreef Dave het volgende:
Ik ben vorige maand oom geworden van een heel. lief
. klein
. meisje
.
Heeft die eigenlijk geen account hier?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:35 schreef Tally het volgende:
En nee Bara.. Wij houden Anna voor ons zelf..
Volgens mij niet..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Heeft die eigenlijk geen account hier?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:35 schreef Tally het volgende:
En nee Bara.. Wij houden Anna voor ons zelf..
Net zoals jij geen kont of penis (whehehehehe) foto plaatst!
O?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:47 schreef Q. het volgende:
Volgens mij had Anna hier wel een account trouwens.
Liever niet nee. Imago enzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:45 schreef Dave het volgende:
Bi's dan. Maar zo mag ik NJ publiekelijk niet noemen.
nee dat is geile neuksex die ik al een week niet meer gehad heb!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:43 schreef Dave het volgende:
Wippen? Noemen jullie hetero's neuken ook niet zo?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:51 schreef Dave het volgende:
Dan sla je toch de hand aan jezelf, Barra..
Altijd behulpzaam, die Dave.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:52 schreef Dave het volgende:
Of moet ik dat soms voor komen doen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:52 schreef Dave het volgende:
Of moet ik dat soms voor komen doen.
ik ben moe en het is te vroeg en ik heb honger en ik heb geen eten. kutmorgenquote:
Geen eieren of spullen voor een tosti in huis ben je redelijk hopenloos nu.quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik ben moe en het is te vroeg en ik heb honger en ik heb geen eten. kutmorgen
8 uur gaat de supermarkt open![]()
Eerst douchen en aankleden lijkt me een beter plan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:05 schreef Dave het volgende:
Je kan ook al vast voor de deur gaan liggen! Of naar een benzinepomp gaan. Die zijn al wel open..
Niksquote:Op woensdag 15 februari 2006 07:06 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Geen eieren of spullen voor een tosti in huis ben je redelijk hopenloos nu.![]()
Tsja maybe met die crackers nog wat verzinnen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niks![]()
ja crackers en bier![]()
gister te laat thuis om boodschappen te kunnen doen![]()
crackers met sladressing ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Tsja maybe met die crackers nog wat verzinnen?![]()
Ach, van mij mag 'ie, ik ben er zelf toch geen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:59 schreef Dave het volgende:
Heb je soms wat tegen dansende homo's soms, Dribbel?
Ik heb het idd niet zo op die dansende homo's die ochtendgymnastiek doen bij goede morgen Nederland of hoe het programma ook heetquote:Op woensdag 15 februari 2006 07:59 schreef Dave het volgende:
Heb je soms wat tegen dansende homo's soms, Dribbel?
Ik ben weer van eten voorzienquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:44 schreef Dave het volgende:
Die hordes huisvrouwen zitten daar vast ook niet op te wachten.
ik heb gewoon een schijthekel aan mensen die druk droen op de vroege ochtendquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb het idd niet zo op die dansende homo's die ochtendgymnastiek doen bij goede morgen Nederland of hoe het programma ook heet![]()
-Mooie naakte vrouwen lijkt mij beter-
Maarja daar denken die hordes huisvrouwen waarschijnlijk anders over![]()
Je had mij eens door die supermarkt heen moeten zien rennen daarnetquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb gewoon een schijthekel aan mensen die druk droen op de vroege ochtend
je had mij eens over de snelweg moeten zien vliegen johquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je had mij eens door die supermarkt heen moeten zien rennen daarnet![]()
En nu zit je op je werk te fokken ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je had mij eens over de snelweg moeten zien vliegen johwerd om 8:05 wakker en moet hier om 8:30 zijn en rijd er normaal een half uur over.
Barra cupra power!!!!!
duhquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En nu zit je op je werk te fokken ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |