quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:03 schreef ElisaB het volgende:
Aflullen... noemen ze dat zo tegenwoordig
250quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En toen heb je er 400 ervoor betaald?![]()
Doet ie het niet meer? Zie je niks meerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:34 schreef Het_Biertje het volgende:
p
gelukkig maar; het werd al zwaar!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:46 schreef Adelante het volgende:
Ja Hoi!
ik ben er weer, even twee dagjes Zweden, maar gelukkig kan ik jullie nu weer helpen
misschien moeten we er over denken om het forum tijdelijk te sluiten of een maximum quotum aan topics instellen, als ik er niet ben!quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:50 schreef Adelante het volgende:
ach en wee, misschien moet je eens een topic openen in R&P SolidasRock? Ik voel gewoon zelfs over i-net dat er veel frustraties in je zitten en dat heeft zeker weten invloed op je verkopen binnen V&A
Denk liever over na je modschap voor de 2e keer aan de wilgen te hangenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
misschien moeten we er over denken om het forum tijdelijk te sluiten of een maximum quotum aan topics instellen, als ik er niet ben!
Geweldig planquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:55 schreef Adelante het volgende:
misschien moeten we er over denken om het forum tijdelijk te sluiten of een maximum quotum aan topics instellen, als ik er niet ben!
Al was het alleen al om jou niet te plezieren...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:21 schreef SolidasRock het volgende:
Denk liever over na je modschap voor de 2e keer aan de wilgen te hangen!
Woei, da's lekkerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:01 schreef Dizer het volgende:
Hey Elis... ik ben net terug van een product informatie avond van mijn werk. En wij waren bij Sony Nederland![]()
ik heb alle nieuwe modellen kwa TV's ed. gezien
Dit keer koop je die nieuwe tv maar bij mijquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Woei, da's lekker
Ik zat me van de week af te vragen of wij niet eens een nieuwe TV zouden willen gaan kopen. Maar eigenlijk moet ik eerst nodig eens aan mijn pensioenvoorziening gaan denken![]()
Als ik zover ben, dan doe ik dat; beloofdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:34 schreef Dizer het volgende:
Dit keer koop je die nieuwe tv maar bij mij! Dan krijg je een mooie korting
Whehe, is goedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik zover ben, dan doe ik dat; beloofd
Weten jullie of jullie voor een LCD of voor een Plasma willen gaan? Sony is namelijk gestopt met het produceren van Plasma's en heeft in haar nieuwe lijn geen Plasma's geïntroduceertquote:
Yes, die heeft Loewe... maar ik kan niet zeggen dat het 100% super werktquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:37 schreef ElisaB het volgende:
Is er eigenlijk al een TV met ingebouwde ontvanger voor digitale televisie?
Nee hoor, we willen gewoon zo'n bakbeest (je wilt niet weten wat er met een plasma gebeurt als de kat daar perse op wil liggen). Maar ik voel wel heel veel voor in elk geval een 100 herz (heet dat zo?) geval. En niet eens zo'n hele grote... beetje tussenmaatjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:37 schreef Dizer het volgende:
Weten jullie of jullie voor een LCD of voor een Plasma willen gaan? Sony is namelijk gestopt met het produceren van Plasma's en heeft in haar nieuwe lijn geen Plasma's geïntroduceert![]()
Lieve schat hier zijn een aantal punten om even over na te denken:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor, we willen gewoon zo'n bakbeest (je wilt niet weten wat er met een plasma gebeurt als de kat daar perse op wil liggen). Maar ik voel wel heel veel voor in elk geval een 100 herz (heet dat zo?) geval. En niet eens zo'n hele grote... beetje tussenmaatje
Ow dear...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:47 schreef Dizer het volgende:
Lieve schat hier zijn een aantal punten om even over na te denken:
- wij verkopen geen bakbeesten meer
- Sony, Philips en vele andere merken zijn gestopt met het maken van bakbeesten.
- In de tijd dat jij een tv wilt, is er geen bakbeest meer...
Hoe gaan jullie dat nou doen?
Een ware onmogelijkheid zelfsquote:Voor anderen die meelezen, een oplossing zoals de kat weg doen is niet mensenlijk!
Gewoon, een LCD of een plasma kopen met een vorm van een glasplaat eroverheen.. die hebben harde beeldbuizenquote:
Quanta costa? Ongeveer natuurlijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:53 schreef Dizer het volgende:
Gewoon, een LCD of een plasma kopen met een vorm van een glasplaat eroverheen.. die hebben harde beeldbuizen
Standaard LCD's kosten vanaf 899 (voor een goede uiteraard) met formaat van 26". Wil je ze groter dan begint het vanaf 1299 voor een 32" en ga zo maar door. De modellen die zo een laag hebben zijn over het algemeen wat duurder en kosten alweer tegen de 2000. Plasma's beginnen vanaf 1600 euro instap model en zijn dan 42". Hoeveel meter zitten jullie van de televisie af? Kan ik inschatten hoe groot je beeld ongeveer moet zijnquote:
Als je een goeie verkoper bent, lul je me vandaag nog omquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:16 schreef Dizer het volgende:
Ok dus is je gemiddelde afstand (omdat de tv ook 40 cm platter wordt) 3 meter. Dat is toch een mooie afstand voor een 32" tv. Van Sony zijn er een aan tal mooie versiesMaar goed, heeft geen nut om ze op te noemen als je zegt dat jullie voorlopig geen tv gaan kopen en anders over een tijdje weer nieuwe modellen zijn
Dus je bent er zo één! Ik kan je helaas de nieuwe modellen van sony nog niet goed laten zien en ook niet op hun website want die zijn per April verkrijgbaar. Het zijn wel echt hele mooie modellen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je een goeie verkoper bent, lul je me vandaag nog om
Nee hoor; ik was even een kind uit school halen (en bij vriendinnetje droppen) en daarna door naar de dierenarts om een poes op te halen die vandaag een gebitsbehandeling heeft gehad (lees: kies getrokken en verder alle tandjes weer netjes gemaakt).quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor; ik was even een kind uit school halen (en bij vriendinnetje droppen) en daarna door naar de dierenarts om een poes op te halen die vandaag een gebitsbehandeling heeft gehad (lees: kies getrokken en verder alle tandjes weer netjes gemaakt).
Ik ga mij vanavond eens goed verdiepen in die TV's en dan eens diep in de spaarpot kijken! Maar als ik een nieuwe TV koop, dan koop ik 'm bij jou
Daar ben ik heel blij om. Ik meen het ook! Je moet alleen een tripje naar Hoorn makenquote:
Dat is maar 145 kmquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:18 schreef Dizer het volgende:
Daar ben ik heel blij om. Ik meen het ook! Je moet alleen een tripje naar Hoorn maken
Ik kom nog eens ergensquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:34 schreef Dizer het volgende:![]()
![]()
Ach... zie je ook de andere kant van Nederland
![]()
Het is meer 'zin' sparen: zoeken naar het moment waarop ik zeg: "Ja, laat ik eens een nieuwe TV gaan kopen; het is er een mooie dag voor!"quote:
We hebben met tweede paasdag een mega korting dag. Ik hou je op de hoogtequote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is meer 'zin' sparen: zoeken naar het moment waarop ik zeg: "Ja, laat ik eens een nieuwe TV gaan kopen; het is er een mooie dag voor!"
quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:08 schreef Skv het volgende:
Je kan ook gewoon tevreden zijn met wat je hebt, en van het geld gewoon dvdtjes kopen
Sorry, Diz
quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:12 schreef Dizer het volgende:
We hebben met tweede paasdag een mega korting dag. Ik hou je op de hoogte
DVD-tjes kopen doe ik eigenlijk bijna nooit. Ik huurquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:08 schreef Skv het volgende:
Je kan ook gewoon tevreden zijn met wat je hebt, en van het geld gewoon dvdtjes kopen
Sorry, Diz
LCD is veel rustiger kijken he... het is rustiger voor het oogquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Cool. Ik hoef niet eens het nieuwste van het nieuwste hoor. Mijn grootste probleem (of eigenlijk: ik denk dat het een probleem is) is dat ik moelijk tv kan kijken als ik hoofdpijn heb, net heb gehad, migraine heb (maar dat is logisch), of net heb gehad. Op een of andere manier ben ik dan gevoeliger of zo en zie ik het beeld trillen. En dat vind ik best lastig. En als ik in een wat mindere periode zit (druk, slaapgebrek, weet ik veel), dan krijg ik er ook koppijn van.
Nee, ik hang geen uren voor de buis (zo 's avonds eens een uurtje en af en toe een filmpje), maar toch stoort het me.
Nou ja, dat dus
Ik download / huur / zie in de bioscoop.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
DVD-tjes kopen doe ik eigenlijk bijna nooit. Ik huur
Waar moet een mensch 's nachts een essay inleveren?quote:Op woensdag 29 maart 2006 06:29 schreef Dizer het volgende:Goedemorgen
Stomme essay die ik eigenlijk vannacht moest inleveren maar geen zin meer had en nu extra vroeg wakker moet worden om het af te maken en alsnog in te leveren met de kans dat het niet geaccepteerd wordt
Is 100 Hertz tv niet de oplossing voor je? Van plasma en lcd heb ik begrepen dat ze wat feller zijn en dat zou je hoofdpijn juist erger maken?? Ik heb iig zelfde probleem als jij maar dan met mijn computermonitor. Ik zie het direkt wanneer mijn monitor lager dan 75 hertz staat en als ik dat zo laat krijg ik hoofdpijn van het geflikker en getril...quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Cool. Ik hoef niet eens het nieuwste van het nieuwste hoor. Mijn grootste probleem (of eigenlijk: ik denk dat het een probleem is) is dat ik moelijk tv kan kijken als ik hoofdpijn heb, net heb gehad, migraine heb (maar dat is logisch), of net heb gehad. Op een of andere manier ben ik dan gevoeliger of zo en zie ik het beeld trillen. En dat vind ik best lastig. En als ik in een wat mindere periode zit (druk, slaapgebrek, weet ik veel), dan krijg ik er ook koppijn van.
Nee, ik hang geen uren voor de buis (zo 's avonds eens een uurtje en af en toe een filmpje), maar toch stoort het me.
Nou ja, dat dus
Het zou goed kunnen dat dat de oplossing is. Ik weet het dus niet. Ik heb ook eigenlijk te weinig verstand van beeldschermen en de werking daarvan. Ik weet wel dat mijn oude CRT het zelfde probleem had (of eigenlijk: ik had het probleem met mn oude crt). Sinds ik een TFT heb, is het over. En inderdaad staat mijn TFT op de laagste stand bij de optie 'brightness', omdat het me anders veel te fel is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:38 schreef SolidasRock het volgende:
Is 100 Hertz tv niet de oplossing voor je? Van plasma en lcd heb ik begrepen dat ze wat feller zijn en dat zou je hoofdpijn juist erger maken?? Ik heb iig zelfde probleem als jij maar dan met mijn computermonitor. Ik zie het direkt wanneer mijn monitor lager dan 75 hertz staat en als ik dat zo laat krijg ik hoofdpijn van het geflikker en getril...
Nou vooruit!! Ik heb hier 2 100 Hz tv staan van elk 72 cm. De ene is plat de andere licht gebold. Kom maar een paar uurtjes hier tv kijken...quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zou goed kunnen dat dat de oplossing is. Ik weet het dus niet. Ik heb ook eigenlijk te weinig verstand van beeldschermen en de werking daarvan. Ik weet wel dat mijn oude CRT het zelfde probleem had (of eigenlijk: ik had het probleem met mn oude crt). Sinds ik een TFT heb, is het over. En inderdaad staat mijn TFT op de laagste stand bij de optie 'brightness', omdat het me anders veel te fel is.
Lastig; ik zou eigenlijk een poosje moeten kunnen vergelijken
Pas maar op; voor je het weet reis ik af met chips en popcornquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:46 schreef SolidasRock het volgende:
Nou vooruit!! Ik heb hier 2 100 Hz tv staan van elk 72 cm. De ene is plat de andere licht gebold. Kom maar een paar uurtjes hier tv kijken...Wel ff naar scheveningen afreizen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |