zover was ik ookquote:op donderdag 16 februari 2006 22:12 schreef twentemeisje het volgende:
volgens mij speelt ts in the cookie jar experience...
quote:op donderdag 16 februari 2006 22:12 schreef twentemeisje het volgende:
volgens mij speelt ts in the cookie jar experience...
tis een hele andere situatie, maar toch: werk sinds een paar maanden bij de ikea (tijdelijk, even geld sparen voor mn reis naar italie over twee wekenquote:op donderdag 16 februari 2006 22:18 schreef spec87 het volgende:
[..]
![]()
verder kan ik nog melden dat ik vandaag even kort heb gesproken met de vriendin van haar. het bleek dus dat ze niet wist dat ik zou optreden, en dat ze daarom bij de ingang van de school heeft staan wachten.verder is iedereen erg onder de indruk van mijn actie, dus er blijft hoop dat de persoon in kwestie dat ook is.
![]()
en wederom, mocht er meer (interessant) nieuws zijn, dan zal ik jullie dat niet onthouden.
misluktquote:op vrijdag 17 februari 2006 00:29 schreef plasticvlinder het volgende:
euh.. wat zal ik bedenken zodat t niet op een tvp lijkt, terwijl het er stiekum toch een is? :-)
doe iets zoals ik doe.quote:op vrijdag 17 februari 2006 00:29 schreef plasticvlinder het volgende:
euh.. wat zal ik bedenken zodat t niet op een tvp lijkt, terwijl het er stiekum toch een is? :-)
precies!quote:op donderdag 16 februari 2006 23:00 schreef roeni3 het volgende:
kortom, de ballen tonen iets te ondernemen naar een meisje toe is alleen maar positief. als het al niet door anderen erg wordt gerespecteerd, weet je in ieder geval van jezelf dat je het lef hebt getoond iets te ondernemen. of het nou iets wordt of niet, het positieve gevoel dat je door je eigen actie krijgt is erg ok.
zou je als meisje ook niet sneller vallen op een jongen die dat lef durft te tonen, denk je?quote:op vrijdag 17 februari 2006 10:49 schreef moonah het volgende:
[..]
precies!![]()
altijd dat halfslachtige gedoe onder het mom van verlegen of onzeker zijn.![]()
gewoon karakter tonen!
tvp dus.
we praten onszelf zo wel weer moed in om iets te ondernemen he.quote:op maandag 20 februari 2006 11:11 schreef mikkie het volgende:
[..]
en hij durft zich dan meteen kwetsbaar op te stellen enzo. dat moet het toch goed doen
voor mij gaat dat niet op, sorry (lees een paar posts terug).quote:op maandag 20 februari 2006 12:21 schreef mikkie het volgende:
[..]
natuurlijk. om vervolgens weer vol op je plaat te gaanalle vrouwen praten er onderling over en je bent een week lang het pispaaltje vanwege je achterlijke actie. alleen zie je dat zelf niet zo
kreeg toch echt allemaal complimenten van collega's dat ze het knap en goed van me vonden dat ik als zowat enige iets bij haar durfde te 'ondernemen'.quote:op maandag 20 februari 2006 14:16 schreef mikkie het volgende:
[..]
dat noemt men: ontkenningsfase.
liefde maakt blind hè
ik vind dit zo'n fout antwoord van haar.quote:op donderdag 16 februari 2006 23:00 schreef roeni3 het volgende:
wat blijkt: ze heeft een vriend. 'ik denk niet dat hij dat zo leuk zou vinden', zei ze. nee, dat denk ik ook niet, nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |