ik speel vioolquote:op donderdag 16 februari 2006 13:54 schreef missbliss het volgende:
wat een leuke actie!
natuurlijk zijn gitaarspelende mannen al helemaal(mits zij een beetje een 'rock-smaak' heeft)
ben benieuwd naar haar reactie en de foto's!
stoerr man draag jij ook altijd een hoofdband bij het optreden? en een leren jackie en een zonnebril!quote:
nee...quote:op donderdag 16 februari 2006 13:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
stoerr man draag jij ook altijd een hoofdband bij het optreden? en een leren jackie en een zonnebril!![]()
tja, das toch anders...quote:
ze speelt zelf ook in een schoolband die vanavond zou optreden dus ze houd wel van rock muziek. helaas blijkt ze met 40 graden koorts ziek op bed te liggen. dat verklaart ook waarom ze dus haar vriendin op me afstuurde (die ik dus niet heb gezien, maar dat terzijde)quote:op donderdag 16 februari 2006 13:54 schreef missbliss het volgende:
wat een leuke actie!
natuurlijk zijn gitaarspelende mannen al helemaal(mits zij een beetje een 'rock-smaak' heeft)
ben benieuwd naar haar reactie en de foto's!
spannendquote:op donderdag 16 februari 2006 14:05 schreef spec87 het volgende:
[..]
ze speelt zelf ook in een schoolband die vanavond zou optreden dus ze houd wel van rock muziek. helaas blijkt ze met 40 graden koorts ziek op bed te liggen. dat verklaart ook waarom ze dus haar vriendin op me afstuurde (die ik dus niet heb gezien, maar dat terzijde)
er blijft dus hoop![]()
offtopic: de foto's zal ik dit weekend ff uploaden, daarna ben ik een weekje op vakantie, en daarna gaan we weer gezellig verder![]()
ik ros mn moeder nog eens in mekaar...quote:
drummers zijn vaak ongenuanceerde wilde apen, wat dat betreft heb je die slag niet gemist.quote:op donderdag 16 februari 2006 14:10 schreef joeyt het volgende:
[..]
ik ros mn moeder nog eens in mekaar...![]()
mag ik drummen mama?
nee zoon ga maar lekker viool spelen, wie weet wordt je heel beroemd![]()
nou dat staat gewoon in het topic te lezen hoor..quote:
dat kan nog komen, er is nog geen definitief uitsluitselquote:op donderdag 16 februari 2006 15:26 schreef gurlie het volgende:
oh ik zie het al, geen hollywood-filmscene dus. helaas.
was volgens mij een open dag..quote:op donderdag 16 februari 2006 15:30 schreef _dirkjan_ het volgende:
toch niet open podium op willem ii college?![]()
tevens tvp!
daar heeft me broer nog op school gezetenquote:op donderdag 16 februari 2006 17:36 schreef spec87 het volgende:
het geheel speelt/speelde zich af op het corderius college te amersfoort
onder het mom van schoolbands dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |