quote:
op dinsdag 14 februari 2006 21:05 schreef spec87 het volgende:[..]
dat valt mee, ben lead-gitarist in een rockband, dus dan kan het wel weer. plus een zwart shirt zou ook verwarrend zijn, dat heeft 3/4 dan aan. nu kan ze me dus én herkennen, én snappen anderen niet wat er aan de hand is.
"ik ben die gene die op die gitaar staat te hengsten, [met die <insert kleur> gitaar] (als er meerdere gitaristen zijn/je vermoed dat het meisje in kwestie een gitaar en basgitaar niet van elkaar kan onderscheiden..)"
![]()
anyhow, ben ik de enige die teleurgesteld is? bij briljante valentijnsactie verwacht ik een tanker met slagroom, en dat dan de vrachtwagen aarbeien bedorven is, dat noem ik dan 'verkeerd afloopt'..
of als het meisje van je dromen al tijden wil bungeejumpen, jij haar daar mee naar toe neemt, en dat dan het elastiek te lang is...
of dat je een vliegtuigje huurt om een hartje in de lucht te zetten met de naam van het meisje erin, dat de piloot de dag ervoor gedumpd is door iemand met dezelfde naam, en in plaats van *hartje* <naam>, <naam> = kuthoer!! in de lucht zet..
maar goed, ontoppic: what everybody else said, get on with it.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.