abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35086071
Toennet een backup gemaakt - 2 schijven, 30 en 80 GB, met op de 80 GB een 4 tal partities:
C: - Muziek & backup [moest blijven]
D: - Systeem [moest weg]
E: - Games [moest blijven, oa. images]
F: - Progs [Moest weg]

Ik gooi D weg, en Hoppa, al mn partities verdwijnen als sneeuw voor de zon

Is er een manier hoe ik, iig mn C partitie met een paar GB aan foto's en voor 6 GB aan muziek, terug kan krijgen?

Ik heb nu dus een nóg grotere afkeer voor MS zooi
pi_35086583
Wat voor HD heb je?

Vaak zijn er wel recovery programma's van je fabrikant waar je nog het een en ander mee kan terughalen als je geluk hebt.
pi_35086613
Western Digital..

Alleen geen FDD, maar die kan ik er evt. tijdelijk wel inhangen denk ik
pi_35086768
Wel een andere harde schijf?

Anders kun je hem er als slave aanhangen en dan op de volgende link een tooltje downloaden van WD.

http://support.wdc.com/download/index.asp?swid=1

Kijken of je daar nog wat mee kan redden.
pi_35093289
Ik heb een andere hardeschijf, daar ben ik nu windows op aan het installeren (Nadat ik "even" en jumper op mn DVD speler heb veranderd, wat iets langer duurde door een compleet lamme schroef)

Probleem waar ik nu tegen op loop is dat ik een legale versie van de nederlandse XP + SP2 legaal heb gedownload van MA3D, maar niet mn key ergens heb opgeschreven En ik heb hier nog wel een SP1 key, maar dat werkt niet...

Dus als iemand nog een XP + SP2 key heeft... en dat hier wil posten of mailen naar jeroenv.wisse[apenstaart]hccnet[punt]nl, dan verander ik em later wel met een keychanger in mijn eigen ivm updates enzo.

Alvast bedankt
pi_35094007
key heb ik al, mss ook recovery tool Ik post morgen hier hoe en of het gelukt is
pi_35096335
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Toennet een backup gemaakt - 2 schijven, 30 en 80 GB, met op de 80 GB een 4 tal partities:
C: - Muziek & backup [moest blijven]
D: - Systeem [moest weg]
E: - Games [moest blijven, oa. images]
F: - Progs [Moest weg]

Ik gooi D weg, en Hoppa, al mn partities verdwijnen als sneeuw voor de zon

Is er een manier hoe ik, iig mn C partitie met een paar GB aan foto's en voor 6 GB aan muziek, terug kan krijgen?

Ik heb nu dus een nóg grotere afkeer voor MS zooi
dit heb ik nog nooit gehad....
hier ben je echt zelf verkeerd gegaan...

welke format / partitioner gebruikte je ervoor?
pi_35098462
Standaard XP ding, bij installatie. En daar kan je zelf niet de fout mee in gaan (tenzij je de verkeerde partitie aanklikt, maar ze verdwenen alle 4 in 1x)
pi_35098478
Key die ik nu tijdelijk gebruik is 30 dagen activatie Voor het geval het recoveren niet mocht lukken, en ik dus niet mn MA3D mailtje terug kan lezen, ik heb nogsteeds een valid SP2 key nodig
pi_35100834
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Standaard XP ding, bij installatie. En daar kan je zelf niet de fout mee in gaan (tenzij je de verkeerde partitie aanklikt, maar ze verdwenen alle 4 in 1x)
vreemd, heb xp al vaak geinstalleerd maar dit is me nog nooit voorgekomen
pi_35101011
is mij vorige week ook overkomen. Pc met 2 harde schijven waarvan 1 schijf in 4 partities is ingedeeld. Deze schijf was dus na de nieuwe xp installatie 2 van de 4 partities "kwijt". Ik balen, maar plotseling na een uurtje of twee had ik zo weer terug. Raar, maar echt iets voor microsoft.
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
pi_35127374
Stellar Phoenix does the job
  woensdag 15 februari 2006 @ 23:05:47 #13
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_35135007
Ja flikker maar een eind in de klei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')