Omdat ze sponsor zijn van het NL team? En aangezien schaatsen het enige is waarbij Nederland een medaille kan halen ligt die keuze voor de hand.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:26 schreef ThE_ED het volgende:
Ten eerste is het me geheel onduidelijk wat de NS nu bij het schaatsen te zoeken heeft, maar dat is nog tot daar aan toe. Maar waar slaat dat lopen in de vorm van het logo op?
Ja maar ik zie de connectie treinen-schaatsen niet echt...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:28 schreef 700MB het volgende:
[..]
Omdat ze sponsor zijn van het NL team? En aangezien schaatsen het enige is waarbij Nederland een medaille kan halen ligt die keuze voor de hand.
Ben benieuwd of ze een beetje op tijd aankomen dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Alle Sporters komen na de spelen terug met de trein naar Zwolle. NS zorgt dus voor het vervoer voor "onze" sporters
edit: dacht ik tenminste
het gaat ook maar om het idee dat de NS ook wat doet, waarschijnlijk was er gewoon geen geld meer voor de terugreis en heeft de ns de kaartjes maar betaald, stel je voor dat de conducteurs ineens op dat traject alleen maar boetes moeten uitschrijvenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze een beetje op tijd aankomen dan.
Sowieso rijden ze dan waarschijnlijk het grootste deel van het traject niet met de NS.
op tijd? Ja, op tijd voor de volgende spelen moet nog wel lukkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze een beetje op tijd aankomen dan.
Sowieso rijden ze dan waarschijnlijk het grootste deel van het traject niet met de NS.
Ok, de connectie treinen - snowboarden is idd veel logischer.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:40 schreef swaptor het volgende:
Het zijn niet alleen de schaatsers, het zijn alle Nederlandse Olypische sporters op de huidige Spelen.
Het slaat gewoon nergens op, en dat ook nog in een atletiekstadion.quote:Verder is het in formatie lopen goed bedacht, maar ach... In de klaagbaak gaan we wel vaker over tot ongenuanceerd gejammer.
Het gaat meer om de connectie schaatsen<->Spelen. De NS sponsort niet alleen de schaatsers, maar laat alleen de schaatsers zien omdat die nog enige schijn van kans hebben om iets te winnen. De rest boeit niemand.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:30 schreef ThE_ED het volgende:
Ja maar ik zie de connectie treinen-schaatsen niet echt...
Ja, wat doet zij er eigenlijk bij?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat erger ik me dood aan die kop van Terpstra zeg in die reclame
(ja niet alleen in die reclame )
Als voorzitter van het NOC*NSF uiteraard.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, wat doet zij er eigenlijk bij?
Ik snap dat ze wel een beetje het gezicht van Nederland op de tribune is geworden, maar uit hoofde van welke functie zit ze daar nu?
Eindhovenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:06 schreef blieblie het volgende:
ThE_ED is een beetje dom aan het doen?.
Mag je gelijk de link leggen tussen een elektronica gigant ft. een voetbalclub.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:06 schreef blieblie het volgende:
ThE_ED is een beetje dom aan het doen?.
Mag je gelijk de link leggen tussen een elektronica gigant ft. een voetbalclub.
dus zo dom is ie ook weer niet.quote:
Nouw dat verband kan je ook leggen tussen de Nederlandse Spoorwegen en de Nederlandse afvaardiging op de Olympische Spelenquote:
Valt mee, PSV is opgericht door Philips. Het was de sportvereniging voor de werknemers. Er zijn daarom ook stukken meer clubs met de naam PSV dan de voetbal variant alleenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:09 schreef PsyCha het volgende:
[..]
[..]
dus zo dom is ie ook weer niet.
En specsavers - sponsor scheidsrechters ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:30 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja maar ik zie de connectie treinen-schaatsen niet echt...
Ok, Rabobank-wielrennen ook niet direct, maar die geven misschien een leuke verzekering.
ja of: de Nederlandse schaat(st)ers rijden ook niet op tijd... (kleinsman, Timmer)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nouw dat verband kan je ook leggen tussen de Nederlandse Spoorwegen en de Nederlandse afvaardiging op de Olympische Spelen
Inderdaad zeg!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:02 schreef Blik het volgende:
Het mooiste van de reclame is het aantal deelnemers van Nederland, dat staat ergens in het klein onderin. Aantal deelnemers is 35 maar je ziet wel een man of 150 het NS-logo maken
Die lijkt me juist heel goed gevondenquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:36 schreef Jasperaldo het volgende:
[..]
En specsavers - sponsor scheidsrechters ?
Als het nou nog een leuke en klopende reclame was, maar er klopt geen hout van en het slaat ook nog nergens op.quote:jonge, wat maakt het nou uit of er een direct verband staat.. komt allemaal op hetzelfde neer
Sport verkoopt goed, vandaar dat er zoveel sportmarketing bureau's zijn in nederland, en de wereld
Olympisch stadion in Amsterdam, duidelijk herkenbaar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:39 schreef ThE_ED het volgende:
Ohja, daar was het.
Was Thiailf te duur?
Sponsoring is niet alleen tbv klantenwinning. Het kan ook gewoon zijn om een goede naam op te bouwen. Hoeveel mensen gaan er meer naar de Rabobank omdat die een wielerploeg sponsoren?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:02 schreef Flurry het volgende:
Sowieso raar dat de NS sporters sponsort, vind ik... denk niet dat het extra klanten oplevert - niemand gaat hier de auto voor laten staan en mensen zonder auto nemen de trein toch wel. Verder hebben ze daar niet echt geld over, had ik begrepen, dus WTF is dit?
Best leuk hoor, maar het is toch geen liefdadigheidsinstelling? Geen wonder dat die kaartjes steeds duurder worden en de service steeds slechter.
Die zien er leuk uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 06:00 schreef MREn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[[url=http://home.hetnet.nl/~johannesijbema/Gn42014241nr3.JPG[img]
[img]http://home.hetnet.nl/~johannesijbema/Ut95254240nr1.JPG]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
Terugreis overigens per beplakte Thalys, ik meen de 25e rond 16:00 Zwolle spoor 1
Inderdaad een leuk idee, alleen hadden ze volgens mij bij het bestickeren van die treinen de zomerspelen in gedachten.... Als je binnenstapt, is het namelijk net een zwembad! Op de looppaden zitten stickers met golvend waterquote:Op dinsdag 21 februari 2006 06:00 schreef MREn het volgende:
-plaatjes van trein-
Dan ben je dronken, waarschijnlijk..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Inderdaad een leuk idee, alleen hadden ze volgens mij bij het bestickeren van die treinen de zomerspelen in gedachten.... Als je binnenstapt, is het namelijk net een zwembad! Op de looppaden zitten stickers met golvend water![]()
zoiets dus: [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |