abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35085350
Totdat iemand het nodig vond om er een slot op te gooien. Mijn reply kon ik er net niet meer tussen krijgen, maar er is altijd nog copy and paste.

Dit was het antwoord op de kwestie die besproken werd..

dat snap ik, maar ik wilde alleen maar zeggen, dat de oude garde dit soort dingen vroeger ook gedaan zou hebben. Gaan lopen zeggen dat er vroeger met open vizier werd gestreden zonder wapens en zo is gewoon naief. Ikzelf heb ooit eens een steekwond opgelopen in de Meer in Amsterdam, toen ik een beetje te dicht bij het hek stond. Voor ik het wist stopte iemand zijn zakmes in mijn schouderblad. En ik herinner me ook nog de tijd dat zo'n beetje iedereen met dikke fietskettingen rondliep, en daar wil je ook niet mee op je kop geslagen worden. Toen was er nog die rage nadat Sjantie die Spurs fan had gestoken met een stanleymes, liep ineens iedereen met dat soort dingen in zijn zak. Het is gewoon nooit echt veilig geweest in en rond stadions, maar daar leer je vanzelf mee leven toch ?

Die zogenaamde oude garde, zou vandaag de dag waarschijnlijk precies hetzelfde doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hathor op 14-02-2006 19:28:31 ]
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_35085625
Ok.
JJ72 - Heat
pi_35085728
Toch niet toevallig het topic Ajax-hooligans vallen ADO-honk aan wat door de elfjes op slot is gegooid, omdat het op 300 posts zat...

rotelfjes, idd...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_35085821
Ja, die dus. Gooi maar weer op slot, we lullen wel weer verder in nieuws en achtergronden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_35086161
Done
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')