Hehe... voor de annalen: dit is volgens mij m'n 8ste "ongelukje" sinds ik begonnen ben, mezelf met gemotoriseerde voortuigen voort te bewegen :Squote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:19 schreef Gatalin het volgende:
Ik heb je profiel gecheckt of je niet stiekem een vrouw bent, maar zelfs dat excuus gaat niet voor je op
Geboortedatum: 1983-05-08quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:29 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Hehe... voor de annalen: dit is volgens mij m'n 8ste "ongelukje" sinds ik begonnen ben, mezelf met gemotoriseerde voortuigen voort te bewegen :S
Wat leuk, een msn smileyquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:29 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Hehe... voor de annalen: dit is volgens mij m'n 8ste "ongelukje" sinds ik begonnen ben, mezelf met gemotoriseerde voortuigen voort te bewegen :S
8ste ongelukje?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:29 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Misschien is een baan als chauffeur iets voor TS?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:06 schreef navvy het volgende:
Ik zou eerst stoppen met het zoeken naar werk, scheelt weer wat autoritjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |