Lijkt me niet, hoogstens dat het niet SLI ondersteund, maar dan nog daar heeft ze em echt niet voor nodig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:20 schreef gday het volgende:
[..]
Ik begrijp dat zulke videokaarten makkelijk uitbreidbaar zijn, maar ik heb niet gezien of Dell er iets vunzigs op bedacht heeft. Maar zoals ik zei, ik kan het me echt totaal niet voorstellen.
SLI lijkt me nogal overkill inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Lijkt me niet, hoogstens dat het niet SLI ondersteund, maar dan nog daar heeft ze em echt niet voor nodig.
Laat ik het zo zeggen, die kaart kun je nu los in de winkel terug vinden voor ¤180,- over een tijdje zakken die prijzen weer.. + dat je over een tijdje voor hetzelfde geld een betere kaart kan kopen..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:25 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat er uitkomt voor leuksDe afgelopen 4 jaar heb ik bar weinig boeiende spellen gespeeld.. Daarom mijn vraag, kan ik niet alsnog een betere kaart kopen als er iets op mn pad komt en me die ¤130,- nu besparen..
Ik bedoel t niet negatief, ik adviseer je alleen verder te kijken dan dellquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:30 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben wel enorm aan het twijfelen dankzij al die negatieve reacties over dell
Wat valt er aan te twijfelen aan ongefundeerde reacties over Dellquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:30 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben wel enorm aan het twijfelen dankzij al die negatieve reacties over dell
Dell lokt je met goedkope aanbiedingen. Als je zo'n apparaat vervolgens 'leuk wilt aankleden' betaal je de hoofdprijs.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:37 schreef heaven7 het volgende:
Jeetje, wees ff wat inhouderlijker ipv deze vage posts.
Wat versta jij onder "leuk aankleden"?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:34 schreef sooty het volgende:
[..]
Dell lokt je met goedkope aanbiedingen. Als je zo'n apparaat vervolgens 'leuk wilt aankleden' betaal je de hoofdprijs.
Ik vermoed dat dat de teneur is van de negatieve reakties hier.
Uiteraard staat het eenieder vrij om bij Dell te kopen.
Dat verder kijken is al gebeurd.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik bedoel t niet negatief, ik adviseer je alleen verder te kijken dan dell
Hij bedoeld dat je de configuratie van de pc naar eigen keuze kan aanpassen. Zoals dus die 6800 i.p.v x300.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:37 schreef gday het volgende:
[..]
Wat versta jij onder "leuk aankleden"?
Hij moet even goed zoeken, je ziet dat ze goedkoper te krijgen zijn. Dat type(geen GT of Ultra) kaart wat je bij Dell kan kopen voor die ¤130,- extra ligt echt voor ¤180,- tot ¤200,- nu in de winkel...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:45 schreef heaven7 het volgende:
Ook als ie los ¤250,- kost wat gday zei?
Ja, ik zou alleen nog een andere muis erbij doen. Ik snap niet dat ze nog steeds muizen met een balletje verkopen die dinger gaan onder het stof zitten en klote reageren na een tijd en daar heb je met optische muizen geen last van...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:46 schreef heaven7 het volgende:
Is het, incl. die duurdere videokaart een goed systeem?
Ik heb niet heel internet uitgeplozen, maar bij mijn eerste keus winkels (Mycom, Computerland) ligt ie niet voor minder dan 200,-quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hij moet even goed zoeken, je ziet dat ze goedkoper te krijgen zijn. Dat type(geen GT of Ultra) kaart wat je bij Dell kan kopen voor die ¤130,- extra ligt echt voor ¤180,- tot ¤200,- nu in de winkel...
Even optisch gezien, past ie wel bij je zwarte Dell pcquote:
Zeker weten, prima ding met leuke aanbiedingen zie ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:46 schreef heaven7 het volgende:
Is het, incl. die duurdere videokaart een goed systeem?
Die je (mocht dat nodig zijn) gewoon van de site kan halen ipv de site van de maker zelf? Wat is precies het probleem? Jij zit echt nog met dingen als Compaq en Packard Bell in je hoofd, die gebruiken veel eigen aangepaste meuk. Zoals ik zei levert Dell allemaal standaard spul die je gewoon uit kan breiden met hardware die je in elke computershop kan kopen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal best, de laatste keer dat ik in een merkPC zat te wroeten had ik bijna een speciaal setje gereedschap nodig. En dan hebben ze meestal ook nog een eigen biosversie en eigen firmware versies voor branders ed, nee dank je.
Omdat je nergens goedkoper kunt krijgen als je geen zelfbouw nerd bentquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:19 schreef kikoooooo het volgende:
waarom bestel je eigenlijk bij dell?
Dat is echt onzin, alsof al het te verkrijgen geheugen werkt op elk bord wat 'compatible' is. Maargoed het is ook niet voor niets OEM cheap-ass geheugen, dan moet je ook niet klagen als het niet werkt. Asus en MSI hebben net zo goed dergelijke problemen met geheugen, kijk er overigens niet van op als je een Dell opentrekt dat er gewoon een standaard moederbord in zit van Asus ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nog steeds moet je uitkijken bij het type geheugen wat je koopt, niet alle OEM geheugen slikt ie bijvoorbeeld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |