Dat is 't verschil tussen incidenten en constante massale volksvernieling...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
Wat is de westerse beschaving toch zo goed...
Vijf jaar lang geen uitfans bij ADO-Ajax
Werkgever plant computerchip in bij personeel
Oma en mams nemen kinderen mee uit stelen
'Leuterpostbode' mogelijk opgepakt
Moeder na bevalling vast voor verkrachting
Jachtincident: Cheney had geen vergunning
'Guantanamo Bay moet dicht'
Arrestatie in rel Britse molestatievideo
En vooral deze
Baby dood na mishandeling jeu de boules-bal
Welkom in de westerse wereld mijn vriend
Mompelende over meerdere VS aanvallen op een Iraaks bruiloftquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:44 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Dat is 't verschil tussen incidenten en constante massale volksvernieling...
Deze incidenten vonden plaats in 2 dagen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:44 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Dat is 't verschil tussen incidenten en constante massale volksvernieling...
Rooibosquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Terwijl het zo mooi kan zijn om samen te leven. Jongelui van fok, hierbij een oproep, vorm samen een front tegen onrecht en agressie, laten we de handen ineen slaan en samen werken aan een betere wereld. Laten we samen thee gaan drinken.
Tja als we alle plaatselijke nieuwtjes daar gaan posten zou je minstens net zo'n lange waslijst krijgenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
En vooral deze
Tuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
En vooral deze
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:06 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Het is het schoolvoorbeeld van hoe hersenloos, heetgebakerd, vernielzuchtig en compleet zonder beschaving dit soort baardapen is.
Ze kunnen zich nu uitleven op de spullen van de mensen die het wél goed voor elkaar hebben, aangezien er in hun woestijn niks anders dan een cactus te vernielen is.
De westerse beschaving is anders een van de weinigen waar zware rellen zijn bij SPORT wedstrijden. In het Midden Oosten zijn er geen voetbal relletjes, en in Zuid Amerika valt het ook nog allemaal wel mee. Maar in Europa slaan ze mekaar de kop in omdat iemand supporter is van een andere voetbalclub.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:12 schreef Devlinsect het volgende:
Jammer dat ik de nieuws berichten niet kan lezen in de oosterse beschaving. Daar staan vast en zeker gelijk soortige berichten in. Ow ow ow, wat is de westerse beschaving toch ziek.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:01 schreef maartena het volgende:
[..]
De westerse beschaving is anders een van de weinigen waar zware rellen zijn bij SPORT wedstrijden.[..], en in Zuid Amerika valt het ook nog allemaal wel mee. [..]
De Duivelsversen van Salman Rushdie zijn ook gedrukt in tientallen talen, en door tientallen landen en door tientallen drukkerijen. Als het al geen honderden drukkerijen zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:50 schreef Gokhanwordtgek het volgende:
JA, de cartoons zijn van 1 tekenaar en 1 krant, maar wil je me aub vertellen hoeveel andere kranten, zenders en andere media het ook hebben gepubliceerd. Kortom de hele wereld.......
Tot ze de volgende keer vinden dat het zeer beledigend voor ze is dat westerse vrouwen gewoon hun haar laten zien op straat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:07 schreef zoalshetis het volgende:
nu we weten hoe de moslims er op reageren is het misschien wel zo aardig om geen spotprenten meer te maken. ik zeg niet dat dit een inperking is van de vrijheid van meningsuiting, maar doorgaan met kwetsen is niet aardig.
ik bedoel het dus niet als toegeven en mensen moeten gewoon lekker doen wat ze niet kunnen laten. ikzelf vind de grap nu wel voorbij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tot ze de volgende keer vinden dat het zeer beledigend voor ze is dat westerse vrouwen gewoon hun haar laten zien op straat.
Dan moeten we hier ook allemaal in een zwart laken gaan lopen.
Als aan deze absurde eis van de cartoons toegegeven wordt, dan is het hek van de dam.
*Genomineerd beste initiatief 2006quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:07 schreef zoalshetis het volgende:
nu we weten hoe de moslims er op reageren is het misschien wel zo aardig om geen spotprenten meer te maken. ik zeg niet dat dit een inperking is van de vrijheid van meningsuiting, maar doorgaan met kwetsen is niet aardig.
Ik heb deze hele heisa nog geen seconde begrepen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik bedoel het dus niet als toegeven en mensen moeten gewoon lekker doen wat ze niet kunnen laten. ikzelf vind de grap nu wel voorbij.
ik denk dat je je in die stok vergist. ook niet-rellende moslims vonden het vervelend. en we leven hier op aarde toch niet om elkaar het leven zo moeilijk mogelijk te maken?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb deze hele heisa nog geen seconde begrepen.
Het is gewoon een stok die toevallig gevonden is, om mee te slaan.
Net zo stom als de beperking die nu opgelegd wordt bij carnaval.
Hier kweek je alleen maar meer weerzin tegen de MO mentaliteit.
Dit zullen toch echt niet de eerste cartoons over Mohammed zijn geweest.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat je je in die stok vergist. ook niet-rellende moslims vonden het vervelend. en we leven hier op aarde toch niet om elkaar het leven zo moeilijk mogelijk te maken?
je laatste zin is bijna geen vrees meer... helaas.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit zullen toch echt niet de eerste cartoons over Mohammed zijn geweest.
Die werden tig jaren geleden ook al getekend.
De mensen die nog een klein beetje nuchter nadenken worden ook gewoon doodziek van het constante gezeik.
Het lijkt volgens mij nog het meest op massahysterie.
En datzelfde gebeurt nu hier in het westen ook, de mensen worden hier ook doodziek van al die moord en doodslag in naam van Mohammed.
De 1 hitst de ander op, als hier geen eind aan wordt gemaakt, stevenen we met zijn allen op een wereldoorlog af.
Ik vind het zowieso niet goed dat er zo gereageerd wordt, maar daar ga ik het nu niet over hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:06 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
De cartoons zijn de reden niet.
Het is het schoolvoorbeeld van hoe hersenloos, heetgebakerd, vernielzuchtig en compleet zonder beschaving dit soort baardapen is.
Ze kunnen zich nu uitleven op de spullen van de mensen die het wél goed voor elkaar hebben, aangezien er in hun woestijn niks anders dan een cactus te vernielen is.
Onder het motto: wij hebben niks, jullie hebben alles, wij willen er ook niks voor doen, dus jullie mogen ook niks hebben.![]()
![]()
hij is gebanned.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:43 schreef Gokhanwordtgek het volgende:
[..]
Ik vind het zowieso niet goed dat er zo gereageerd wordt, maar daar ga ik het nu niet over hebben.
Je hebt het over de reacties. TEN EERSTE MOET JE ZONDER BELEDIGENDE WOORDEN SPREKEN (zoals baardapen), zodat het een goede discussie kan zijn. Anders gaan we elkaar dadelijk alleen maar uitschelden... maar ja, discussieren moet je ook leren.
En ik zal je zeggen, die mensen zijn eeeeeeeeecht niet jaloers op wat de westerse wereld heeft. Je hebt geen enig idee hoe het daar is en hoe de mensen daar leven. Je ondersteunt je mening niet met feiten maar met wat domme dingen.
Trouwens wat ik hier ook zie is dat mensen het niet hebben over de cartoons maar over de brandende ambassades. Ik ben tegen het verbranden van ambassades. Maar ik wil ook dat er gezien wordt dat het publiceren van cartoons veeeeeel en veeeeeeel erger is dan de reactie erop.
Er wordt steeds gezegd dat het vrijheid van meningsuiting is.... nou zeg als je het nog steeds aanhoud wil het gewoon zeggen dat je echt heeel erg eigenwijs bent. Maar dat ben jij niet alleen...
Als laatste wil ik vragen om situaties niet alleen van je eigen kant maar ook eens van de andere kant te bekijken.... dan begrijpen we elkaar misschien beter...
Reden?quote:
Uiteraard kun je Moslims verspreid over de hele wereld vergelijken met 1 vrienden groepje dat gezamenlijk een avondje op stap gaat.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:50 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Ik neem het "de moslims" kwalijk dat ze het geweld niet veroordelen en hun soortgenoten tot de orde roepen. Als ik met 10 vrienden uit ben en 1 misdraagt zich, dan spreek ik hem er ook op aan. Simpelweg omdat ik niet geassocieerd wil worden met dat gedrag. Grijp ik niet in terwijl ik dat wel heb kunnen doen, dan moet ik achteraf ook niet klagen als men generaliserend over mijn groep spreekt. Medeplichtig zijn door niet in te grijpen bij misdaad betekent ook schuld.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:27 schreef Batsnek het volgende:
Dat zullen de nabestaanden van degenen die bij die relpartijen omgekomen zijn vast op prijs stellen.
Als de duitsers nu ook even sory zeggen tegen de Joods nabestaanden, is alles weer vergeven en vergeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |