Bij lange na niet alle buitenlanders.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
al die buitenlanders zijn hetzelfde(op enkelingen na) echt je doet 1 ding meteen schreeuwen en de bek opentrekken. zooo herkenbaar.
Het lijkt wel of veel Westerlingen geen doel meer hebben, en zo individualistisch zijn dat niets ze meer wat kan schelen. Ze geven alleen nog maar om hun eigen samenleving, de mening van andersdenkenden kan ze gestolen worden blijkbaarquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:59 schreef von_manstein het volgende:
Je bent imo erg labiel als je je leven grotendeels laat leiden door een boekje wat ca. 2000 jaar oud is.
Kom op zeg... het lijkt wel of veel mensen geen eigen mening meer hebben en maar achter de massa aanlopen.
boehoe mama hij plaagt mequote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:08 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee...de westerlingen lokken de moslims uit
nee, het oosten is gezellig, grote zandbak, holbewoners die de kelen van andere afsnijden, en stenen naar een zuil gooienquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
Wat is de westerse beschaving toch zo goed...
Vijf jaar lang geen uitfans bij ADO-Ajax
Werkgever plant computerchip in bij personeel
Oma en mams nemen kinderen mee uit stelen
'Leuterpostbode' mogelijk opgepakt
Moeder na bevalling vast voor verkrachting
Jachtincident: Cheney had geen vergunning
'Guantanamo Bay moet dicht'
Arrestatie in rel Britse molestatievideo
En vooral deze
Baby dood na mishandeling jeu de boules-bal
Welkom in de westerse wereld mijn vriend
Gezien je reacties ben je geen haar beter.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:04 schreef DjDev het volgende:
Wat ben je toch volwassen The_Mavericks
Get-a-life
Vergeet niet dat dezelfde spotprenten in oktober 2005 in een Egyptische krant hebben gestaan. En niemand die er wat van zei.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:18 schreef __droogkloot__ het volgende:
Ik help je graag van je roze wolk af door alvast te verklappen dat de mentaliteit die je daar schetst niet enkel toebehoort aan westerlingen, maar aan de mens in het algemeen. Alsof moslims die hier het liefst de islam en de sharia in willen voeren ook maar iets geven om ONZE samenleving. Dat het andersom ook niet zo is: akkoord. Wij zijn hier echter wel op ons eigen grondgebied. Zij niet.quote:Het lijkt wel of veel Westerlingen geen doel meer hebben, en zo individualistisch zijn dat niets ze meer wat kan schelen. Ze geven alleen nog maar om hun eigen samenleving, de mening van andersdenkenden kan ze gestolen worden blijkbaar
Dude, zoals jij hier bezig bent, zo kan ik heel erg veel bericht uit die oosterse landen halen, waar een gemiddelde fokker acuut van gaat nekken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:04 schreef DjDev het volgende:
Wat ben je toch volwassen The_Mavericks
Get-a-life
Wat ik duidelijk wil maken is dat de "westerlingen" niet moeten zeiken over dingen die in het oosten gebeuren...quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:13 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Dude, zoals jij hier bezig bent, zo kan ik heel erg veel bericht uit die oosterse landen halen, waar een gemiddelde fokker acuut van gaat nekken.
Stel je niet zo aan, wij lokken het niet uit, die mensen hebben gewoon een bord voor hun kop dat nog groter is dan hun ego.
Dat hoor je mij niet doen, maar zoals je ziet staan ze hier in nederland zelf vlaggen te verbranden, en dat geeft ons weldegenlijk het recht om over hun te zeiken!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:23 schreef DjDev het volgende:
[..]
Wat ik duidelijk wil maken is dat de "westerlingen" niet moeten zeiken over dingen die in het oosten gebeuren...
Gelukkig maar dat jij al die gemene (op een enkeling na) buitenlanders door hebt!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
al die buitenlanders zijn hetzelfde(op enkelingen na) echt je doet 1 ding meteen schreeuwen en de bek opentrekken. zooo herkenbaar.
Jah maar als je nou duidelijk naar de geschiedenis van "het oosten" kijkt zie je dat ze dingen niet zelf aankunnen omdat ze: geloofsverschillen, geldtekort of wraakacties hebben. Dan moeten we ze wel helpen want we willen wel dat we allemaal beter worden he? Of ben je echt zo egoistisch en denk je alleen maar aan jezelf en aan niemand anders?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:23 schreef DjDev het volgende:
[..]
Wat ik duidelijk wil maken is dat de "westerlingen" niet moeten zeiken over dingen die in het oosten gebeuren...
Jongen meisje?, lees eens een paar geschiedenisboeken voordat je dom gaat zwetsen.......quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:16 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Jah maar als je nou duidelijk naar de geschiedenis van "het oosten" kijkt zie je dat ze dingen niet zelf aankunnen omdat ze: geloofsverschillen, geldtekort of wraakacties hebben. Dan moeten we ze wel helpen want we willen wel dat we allemaal beter worden he? Of ben je echt zo egoistisch en denk je alleen maar aan jezelf en aan niemand anders?
Ik vind het juist heel goed dat "het westen" zich bezig houd met "het oosten" want alleen redden ze het kennelijk niet...
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:16 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Jah maar als je nou duidelijk naar de geschiedenis van "het oosten" kijkt zie je dat ze dingen niet zelf aankunnen omdat ze: geloofsverschillen, geldtekort of wraakacties hebben. Dan moeten we ze wel helpen want we willen wel dat we allemaal beter worden he? Of ben je echt zo egoistisch en denk je alleen maar aan jezelf en aan niemand anders?
Ik vind het juist heel goed dat "het westen" zich bezig houd met "het oosten" want alleen redden ze het kennelijk niet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |