abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:07:55 #101
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_35151205
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
al die buitenlanders zijn hetzelfde(op enkelingen na) echt je doet 1 ding meteen schreeuwen en de bek opentrekken. zooo herkenbaar.
Bij lange na niet alle buitenlanders.
Degene die zo lopen te gillen, zijn relschoppers en meelopers.
Als alle buitenlanders zo'n herrie zouden maken, dan waren we veel verder van huis.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:05:50 #102
139489 Arendt
met DT ja, vuige vlegels
pi_35155135
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:59 schreef von_manstein het volgende:
Je bent imo erg labiel als je je leven grotendeels laat leiden door een boekje wat ca. 2000 jaar oud is.

Kom op zeg... het lijkt wel of veel mensen geen eigen mening meer hebben en maar achter de massa aanlopen.
Het lijkt wel of veel Westerlingen geen doel meer hebben, en zo individualistisch zijn dat niets ze meer wat kan schelen. Ze geven alleen nog maar om hun eigen samenleving, de mening van andersdenkenden kan ze gestolen worden blijkbaar
Arendsoog kreeg een arend in zijn oog.
pi_35158838
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:08 schreef DjDev het volgende:

[..]

Nee...de westerlingen lokken de moslims uit
boehoe mama hij plaagt me

stelletje kinderen

beetje druk maken om een strip
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_35158974
quote:
nee, het oosten is gezellig, grote zandbak, holbewoners die de kelen van andere afsnijden, en stenen naar een zuil gooien
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_35159631
Wat ben je toch volwassen The_Mavericks

Get-a-life
pi_35159948
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:04 schreef DjDev het volgende:

Get-a-life
Gezien je reacties ben je geen haar beter. Minder zelfs
pi_35160041
Ik vind dat we gewoon door moeten gaan met dingen roepen en schrijven over de Islam als wij dat willen. De landen die zich nu zo druk maken vergeten even te vermelden dat het in hun land heel normaal is om spotprenten af te drukken of joden of andere minderheden. Dat zou wel mogen, maar als wij de Islam "aanvallen" dan moeten er maar doden vallen. Achterlijke mensen zijn het trouwens, er zijn wat Denen die een spotprent maken en gelijk hebben ze een hekel aan heel het land en aan alle inwoners. En waarom maken ze zich zo druk? Als zij het toch bij het juiste eind hebben dan negeren ze ons tocht gewoon. Religie .
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
pi_35160773
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:18 schreef __droogkloot__ het volgende:
Vergeet niet dat dezelfde spotprenten in oktober 2005 in een Egyptische krant hebben gestaan. En niemand die er wat van zei.

Bron: fok nieuwsartikel
pi_35161720
quote:
Het lijkt wel of veel Westerlingen geen doel meer hebben, en zo individualistisch zijn dat niets ze meer wat kan schelen. Ze geven alleen nog maar om hun eigen samenleving, de mening van andersdenkenden kan ze gestolen worden blijkbaar
Ik help je graag van je roze wolk af door alvast te verklappen dat de mentaliteit die je daar schetst niet enkel toebehoort aan westerlingen, maar aan de mens in het algemeen. Alsof moslims die hier het liefst de islam en de sharia in willen voeren ook maar iets geven om ONZE samenleving. Dat het andersom ook niet zo is: akkoord. Wij zijn hier echter wel op ons eigen grondgebied. Zij niet.

En laat ik al helemaal niet beginnen op de manier waarop de islamitische wereld denkt over "die ongelovige westerse honden die enkel afgeslacht mogen worden".
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_35161998
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:04 schreef DjDev het volgende:

Get-a-life
Dude, zoals jij hier bezig bent, zo kan ik heel erg veel bericht uit die oosterse landen halen, waar een gemiddelde fokker acuut van gaat nekken.
Stel je niet zo aan, wij lokken het niet uit, die mensen hebben gewoon een bord voor hun kop dat nog groter is dan hun ego.
pi_35162390
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:13 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Dude, zoals jij hier bezig bent, zo kan ik heel erg veel bericht uit die oosterse landen halen, waar een gemiddelde fokker acuut van gaat nekken.
Stel je niet zo aan, wij lokken het niet uit, die mensen hebben gewoon een bord voor hun kop dat nog groter is dan hun ego.
Wat ik duidelijk wil maken is dat de "westerlingen" niet moeten zeiken over dingen die in het oosten gebeuren...
pi_35162836
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:23 schreef DjDev het volgende:

[..]

Wat ik duidelijk wil maken is dat de "westerlingen" niet moeten zeiken over dingen die in het oosten gebeuren...
Dat hoor je mij niet doen, maar zoals je ziet staan ze hier in nederland zelf vlaggen te verbranden, en dat geeft ons weldegenlijk het recht om over hun te zeiken!
pi_35168053
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
al die buitenlanders zijn hetzelfde(op enkelingen na) echt je doet 1 ding meteen schreeuwen en de bek opentrekken. zooo herkenbaar.
Gelukkig maar dat jij al die gemene (op een enkeling na) buitenlanders door hebt!
Krekker is de bom!
pi_35225936
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:23 schreef DjDev het volgende:

[..]

Jah maar als je nou duidelijk naar de geschiedenis van "het oosten" kijkt zie je dat ze dingen niet zelf aankunnen omdat ze: geloofsverschillen, geldtekort of wraakacties hebben. Dan moeten we ze wel helpen want we willen wel dat we allemaal beter worden he? Of ben je echt zo egoistisch en denk je alleen maar aan jezelf en aan niemand anders?
Ik vind het juist heel goed dat "het westen" zich bezig houd met "het oosten" want alleen redden ze het kennelijk niet...
I know this sounds insane. But this is an insane world.
pi_35226262
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:16 schreef DiabloSam het volgende:

[..]

Jah maar als je nou duidelijk naar de geschiedenis van "het oosten" kijkt zie je dat ze dingen niet zelf aankunnen omdat ze: geloofsverschillen, geldtekort of wraakacties hebben. Dan moeten we ze wel helpen want we willen wel dat we allemaal beter worden he? Of ben je echt zo egoistisch en denk je alleen maar aan jezelf en aan niemand anders?
Ik vind het juist heel goed dat "het westen" zich bezig houd met "het oosten" want alleen redden ze het kennelijk niet...
Jongen meisje?, lees eens een paar geschiedenisboeken voordat je dom gaat zwetsen.......
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 17:42:09 #116
139489 Arendt
met DT ja, vuige vlegels
pi_35226818
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:16 schreef DiabloSam het volgende:

[..]

Geweldig. Weet je wel hoeveel het Westen aan de Arabische wereld te danken heeft? Enig idee welke rol Arabische schrijvers hebben gespeeld in het overleveren van oud - Griekse teksten, die de basis vormen van bijvoorbeeld de Renaissance? Nee? Dat wist je niet hè, jongetje?

Alleen redden ze het kennelijk niet ... Geen enkel land redt het tegenwoordig meer in zijn eentje, goochemerd.
Arendsoog kreeg een arend in zijn oog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')