das kutquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ziek ziek ziek ziek ziek ziek en dat betekent geen foto's makenzucht heb waarschijndelijk mijn grote griep weer eens binnen, na 3 jaar daa geen last van te hebben gehad
Omdat die waarschijndelijk dan af isquote:
Das een beetje heel heel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg kutquote:
achos, ik leef met je mee hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ziek ziek ziek ziek ziek ziek en dat betekent geen foto's makenzucht heb waarschijndelijk mijn grote griep weer eens binnen, na 3 jaar daa geen last van te hebben gehad
aha, word ie verbouwd? Of alleen geverfd ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omdat die waarschijndelijk dan af is
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:38 schreef carmiie het volgende:
[..]
achos, ik leef met je mee hoor![]()
![]()
ik had er ook ineens weer last van![]()
ik had laatst gespijbeld samen met nog iemand, en de hele school is nu boos op hem, en niet op mij, bij mij hadden ze het niet eens doeer, hij moet allemaal gesprekken voeren enzo![]()
Dank je, dat vind ik lief van jouquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:38 schreef carmiie het volgende:
[..]
achos, ik leef met je mee hoor![]()
![]()
ik had er ook ineens weer last van![]()
ik had laatst gespijbeld samen met nog iemand, en de hele school is nu boos op hem, en niet op mij, bij mij hadden ze het niet eens doeer, hij moet allemaal gesprekken voeren enzo![]()
noujah, de keetquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]das best goed
enne, de hele school Is dat niet beetje overdreven
Zolder jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
aha, word ie verbouwd? Of alleen geverfd ?
ik ben nog niet ziek geweest, maar weet wel dat er veel leraren ziek zijn die ik net niet hebquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dank je, dat vind ik lief van jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aaaaaah wel lief dat hij nu voor jou opneemt laat het zo maar zeggen
![]()
dan doe ik de mijne wel weer opnieuw.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die van mij doe ik van het zomer wel
ik sliep in ons oude huis ook op zolderquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:42 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan doe ik de mijne wel weer opnieuw.....
godverdomme
eerst alle batterijen leeg (dus kan ik me muis niet gebruiken)
heb ik daar batterijen voor gevonden
is me digicam leeg :S
dan viel het toch ook wel mee of niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:42 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja dat is wel lief, hij was gebeld door een lerares, en ik niet, hij nam zelf op en zei dat die naar de ortho moest![]()
Behoorlijk ja, Ik ben nu strontverkouden, heb al een paar jaar geen griep meer gehad maar dat kan elk moment komen volgens mijquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:42 schreef B_BOY het volgende:
[..]
godverdomme
ja dat zou ik ook zeggen, maar de keet dus niet blijkbaarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dan viel het toch ook wel mee of niet?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:42 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja dat is wel lief, hij was gebeld door een lerares, en ik niet, hij nam zelf op en zei dat die naar de ortho moest![]()
ik tot kwart voor 1quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:43 schreef snopprinses het volgende:
morgen maar tot 10uur school ofzo
whahahahahahquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:44 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja dat zou ik ook zeggen, maar de keet dus niet blijkbaar![]()
ieder lokaal waar die binnenstapt, die leraren : zo, wat heb ik nou gehoord?![]()
![]()
is goed johquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:45 schreef B_BOY het volgende:
foto's komen morgen dus wel ergens.
Nou het is toch wat, je kan kiezen, of zonder camera of zonder muisquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:42 schreef B_BOY het volgende:
[..]
godverdomme
quote:
digicam is accu dus die benk nu aant opladen en batterijen ook weer een 3 tal setjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou het is toch wat, je kan kiezen, of zonder camera of zonder muis![]()
1tje maar? Er zit een wei tussen mijn oude wiskunde leraar, tegenover de basisschool (500 meter ofzo) woont leraar maatschappijleer en dan iets verder (1.5 km ofzo) woont leraar engelsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:45 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
iddik had hem nog verteld dat er een leraar bij mij was langsgekomen, geloofde die eerst ook nog
![]()
er woont namelijk een lerares schuin achter mij![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:45 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
iddik had hem nog verteld dat er een leraar bij mij was langsgekomen, geloofde die eerst ook nog
![]()
er woont namelijk een lerares schuin achter mij![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |