Sportenquote:
Goedzoquote:
Veel plezierquote:
quote:
Die van mij doe ik van het zomer welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:34 schreef B_BOY het volgende:
ga ff fotows van me kamer uploade:P
moge jullie kijke:P
wat is er?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey VasND
[..]
Goedzo![]()
met mij kan het beter
Ziek ziek ziek ziek ziek ziek en dat betekent geen foto's makenquote:
waarom dan pasquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die van mij doe ik van het zomer wel
kom maar opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:34 schreef B_BOY het volgende:
ga ff fotows van me kamer uploade:P
moge jullie kijke:P
das kutquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ziek ziek ziek ziek ziek ziek en dat betekent geen foto's makenzucht heb waarschijndelijk mijn grote griep weer eens binnen, na 3 jaar daa geen last van te hebben gehad
Omdat die waarschijndelijk dan af isquote:
Das een beetje heel heel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg kutquote:
achos, ik leef met je mee hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ziek ziek ziek ziek ziek ziek en dat betekent geen foto's makenzucht heb waarschijndelijk mijn grote griep weer eens binnen, na 3 jaar daa geen last van te hebben gehad
aha, word ie verbouwd? Of alleen geverfd ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omdat die waarschijndelijk dan af is
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:38 schreef carmiie het volgende:
[..]
achos, ik leef met je mee hoor![]()
![]()
ik had er ook ineens weer last van![]()
ik had laatst gespijbeld samen met nog iemand, en de hele school is nu boos op hem, en niet op mij, bij mij hadden ze het niet eens doeer, hij moet allemaal gesprekken voeren enzo![]()
Dank je, dat vind ik lief van jouquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:38 schreef carmiie het volgende:
[..]
achos, ik leef met je mee hoor![]()
![]()
ik had er ook ineens weer last van![]()
ik had laatst gespijbeld samen met nog iemand, en de hele school is nu boos op hem, en niet op mij, bij mij hadden ze het niet eens doeer, hij moet allemaal gesprekken voeren enzo![]()
noujah, de keetquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]das best goed
enne, de hele school Is dat niet beetje overdreven
Zolder jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
aha, word ie verbouwd? Of alleen geverfd ?
ik ben nog niet ziek geweest, maar weet wel dat er veel leraren ziek zijn die ik net niet hebquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dank je, dat vind ik lief van jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aaaaaah wel lief dat hij nu voor jou opneemt laat het zo maar zeggen
![]()
dan doe ik de mijne wel weer opnieuw.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die van mij doe ik van het zomer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |