problemen met anti's zijn heeeel makkelijk op te lossenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:26 schreef Suikeroom het volgende:
Oh ja een debat programma met jongeren tog? ik hoop dat die de anti's ook is aan het woord laat, over de problemen in de achterstandswijken enzo![]()
hij was al bezig met een pilot tog? of was dat cash en Joost![]()
Geen koorts meer, maar alles drupt spontaan nog uit mijn neus. Dus we moeten nog maar even een paar dagen geen seks hebben met elkaar, anders steek ik jou ook nog eens aan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:22 schreef tann het volgende:
ligt nu lekker met Jos te pitte volgens mij, dus kdacht kom nog ff kijke.....of jij alweer beter was
![]()
Neuh, daar lagen zijn onderbroeken want elke dag schoon onderbroek was niet nodig volgens Joostquote:
nee twas niet mennoquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:27 schreef katja31 het volgende:
he tan is menno weer fijn op bezoek![]()
geweest gezellie doe hem maar de groetjes
khou wel van natte........neusjesquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen koorts meer, maar alles drupt spontaan nog uit mijn neus. Dus we moeten nog maar even een paar dagen geen seks hebben met elkaar, anders steek ik jou ook nog eens aan.![]()
Ben wel heeeel benieuwd hoe het met mij mede Groninger Lieske is, krijg ik ook niks meer van mee en haar vond ik wel liefquote:
Het is gewoon Josti. Je doet net of je hem niet mag, om ons op verkeerde been te zetten.quote:
nou Joost die deed pasquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Neuh, daar lagen zijn onderbroeken want elke dag schoon onderbroek was niet nodig volgens Joostmaar eerlijk is eerlijk, vond hete wel een toffe gast in het huis, ergerde me meer aan Chantal maar das een persoonlijke mening, alleen door het zien van een programma en livestreams leer je nog geen mensen kennen ( heb nu 12 jaar relatie en ken mijn eigen man nog niet eens
komt altijd weer met verassingen om de hoek )
![]()
quote:
volgens mij gaat het heel goed met haar, tenige wat ik weet is dat ze druk bezig is met het zoeken naar werk..quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ben wel heeeel benieuwd hoe het met mij mede Groninger Lieske is, krijg ik ook niks meer van mee en haar vond ik wel liefklein meisie met grote muil
hou ik wel van
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is gewoon Josti. Je doet net of je hem niet mag, om ons op verkeerde been te zetten.
(over verkeerde been gesproken... of is het Rob?)![]()
toch vraag ik me af wie je bent want je weet wel veel van iederen af en zo he...quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:34 schreef Suikeroom het volgende:
Lieske is relatief veel in Haaksbergen waar ze enigsins relatief veel in de winkel werkt
relatief.........................nieuw woordje geleerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:34 schreef Suikeroom het volgende:
Lieske is relatief veel in Haaksbergen waar ze enigsins relatief veel in de winkel werkt
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:35 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
toch vraag ik me af wie je bent want je weet wel veel van iederen af en zo he...
Zeg maar....quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:34 schreef Suikeroom het volgende:
Menno sluit zijn eigen site binnenkort want die wil BB nu achter zich laten en verder gaan, heb jij nu niet zoiets van " BB is geweest, nu weer over op de orde van de dag " , iets wat ik mij wel iets bij voor kan stellen .quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:33 schreef tann het volgende:
[..]
volgens mij gaat het heel goed met haar, tenige wat ik weet is dat ze druk bezig is met het zoeken naar werk..
2 Mandy, iemand die niet zo goed in nederlands is.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:34 schreef Suikeroom het volgende:
Kind, je moest eens weten hoe snel een kinderhandje gevuld is door mijquote:
ja jij zei surrendy of niet dat hij het is of heb ik dat verkeerd begrepen....quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:38 schreef tann het volgende:
[..]
2 Mandy, iemand die niet zo goed in nederlands is.....![]()
dat had ik de 1e dag al gedaan na mijn vertrek, en mijn verhaal komt er zeer binnenkort aan...quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Menno sluit zijn eigen site binnenkort want die wil BB nu achter zich laten en verder gaan, heb jij nu niet zoiets van " BB is geweest, nu weer over op de orde van de dag " , iets wat ik mij wel iets bij voor kan stellen .
Denk met mij dat velen alle bewoners nog wel een keer weer willen zien op tv met hun verhalen over hoe het hun nu vergaat en wat er veranderd is na BB.......als dat is geweest ben ik ook klaar met de bewoners
he gadver.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Kind, je moest eens weten hoe snel een kinderhandje gevuld is door mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |