Maar jij bent dan ook niet iemand die twintigduizend accounts aanmaakt zoals vriendje knowall, die zet eerst een zooi aliassen klaar.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:32 schreef HuHu het volgende:
Het registreren van een alias duurt hier 30 minuten (voordat hij geactiveerd is).
Dus ik zou zeggen, 30 minuten + 10 seconden.
Ik ook!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook niet iemand die twintigduizend accounts aanmaakt zoals vriendje knowall, die zet eerst een zooi aliassen klaar.
Ik ben 't lijstje met m'n kloons kwijtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook niet iemand die twintigduizend accounts aanmaakt zoals vriendje knowall, die zet eerst een zooi aliassen klaar.
Mag de FiPo-user ook weg.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:34 schreef Dagonet het volgende:
Ik denk trouwens niet dat we TS nog terug zullen zien hier.
Ik had een tekst-documentje. Totdat m'n harde schijf overleed.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:35 schreef Q. het volgende:
Ik heb een excel-bestand met alle xs4all-adressen die ik beschikbaar heb en welke klonen ik daar op geregistreerd heb.
Wedden dat ik exstemere excel-bestanden heb.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:35 schreef Q. het volgende:
Ik heb een excel-bestand met alle xs4all-adressen die ik beschikbaar heb en welke klonen ik daar op geregistreerd heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |