Wendy zit toch bij SBSquote:Op maandag 3 juli 2006 13:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wendy van Dijk gaat het dus waarschijnlijk presenteren ipv Robert ten Brink
Ze is pas overgestapt.quote:
Ditto. Ik kan hier ook niet echt warm voor lopenquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:19 schreef Fir3fly het volgende:
Ik blijf het nog steeds een soort opvulling van Idols vinden![]()
Wel voor een forum, of als dat niet mogelijk is, op zijn minst een topic.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ditto. Ik kan hier ook niet echt warm voor lopen
Extra concurrentie is altijd leuk. ik verheug me al op het X-Factor forum met alle oude Idolsmembersquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben erg benieuwd of dit aan gaat slaan hier. Lijkt me zeker leuk.
Was het daar wel een succes?quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:59 schreef leonieke het volgende:
In België hebben we het vorig jaar ook gehad![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:56 schreef superhero87 het volgende:
Leuk om alle idolsforummers weer terug te zien![]()
Vooral die Floortjeicoontjes heb ik echt zo gemist! Echt heerlijk dat gevoel van zwavelzuur in je ogen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:56 schreef superhero87 het volgende:
Leuk om alle idolsforummers weer terug te zien![]()
Ah, het IDO zuurpruimpje is er weerquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:21 schreef Marble het volgende:
[..]
Vooral die Floortjeicoontjes heb ik echt zo gemist! Echt heerlijk dat gevoel van zwavelzuur in je ogen.
Dat je die nog hebt zegt! RESPECTquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ah, het IDO zuurpruimpje is er weer
<--- aanschouw!
Dat was vooral WithMe hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
<--- aanschouw!
Het was wel een leuk programma, vooral omdat er ook eens groepen inzaten (in vergelijking met idols). Je zag uiteraard een aantal idols terugkerenquote:
Marble een zuurpruimpje noemenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
<--- aanschouw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |