quote:Daarnaast beginnen we met The X-Factor, een Idolsachtig programma dat in het buitenland zeer succesvol is.
Er zijn 3 categoriëen:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:57 schreef Svensational het volgende:
Dit programma zoekt dus een band?
Wikipediaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
En moeten dan de verschillende categorieën met elkaar vergeleken worden? Appels en peren?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:04 schreef Svensational het volgende:
Oh, dat heb ik wel eens in Australië gezien geloof ik, was wel interessant...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft dit in Nederland kans van slagen? Ik vrees voor een Starmakerscenario.
Iik vond Popstars ook wel leukquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:11 schreef Fir3fly het volgende:
Zal hierna Idols weer terugkomen? Net zoals met Popstars () ?
dat is precies wat ik ergens anders ook geschreven heb lynx...alleen had ik er iets langer voor nodigquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:08 schreef Lynx666 het volgende:
Idols heeft zich nu wel bewezen door zn formule. PTR viel me al erg tegen en ben al vrij vroeg gestopt met kijken. Ik denk idd dat Nederland wat talentenjacht-moe is. Liever een Idols 4 dan weer een nieuw probeerseltje in talentenjacht in Nederland.
Ik ben sowieso wat moe van al die soortgelijke programma's die meeliften op successen van geslaagde formules.
Eerder Star Academy-scenario!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft dit in Nederland kans van slagen? Ik vrees voor een Starmakerscenario.
Tis alleen moeilijk bandjes van verschillende genres te vergelijken. Ik denk niet dat de wat alternatievere bands het goed zullen doen bij het SMS'ende publiek.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:06 schreef chansadres het volgende:
Ik wacht op een programma waar gewoon echte bandjes hun eigen muziek kunnen spelen en dan dat mensen thuis kunnen stemmen voor een winnaar.
Of je kunt daarmee proberen om de alternatieve muziek wat meer bekend te maken bij de massa. Ook al denk ik dat zo'n programma zou floppenquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tis alleen moeilijk bandjes van verschillende genres te vergelijken. Ik denk niet dat de wat alternatievere bands het goed zullen doen bij het SMS'ende publiek.Of je moet alleen van die mainstream popbandjes hun ding laten doen
Dat is waar. Misschien zou zoiets meer werken zonder sms maar met een jury. Wat je dan wel krijgt is dat de band ver van het publiek staat omdat ze geen invloed op hebben...quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tis alleen moeilijk bandjes van verschillende genres te vergelijken. Ik denk niet dat de wat alternatievere bands het goed zullen doen bij het SMS'ende publiek.Of je moet alleen van die mainstream popbandjes hun ding laten doen
Ik denk alleen wel dat de alternatievere bandjes beter zullen scoren qua albums en concerten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vind ik ook, eerst maar ns kijken, dan vel ik wel een oordeel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
In België was het geloof ik best een succes, dus waarom hier niet?.
Ik ben wel benieuwd, al klinkt het ingewikkeld.
Ik kon me al niet herinneren over bandjes van hem.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:40 schreef chansadres het volgende:
En al zijn girlbands zijn allemaal geflopt.
Het blijft meestal bij 1 hitje en dan verdwijnen ze weer.
beide even verderfelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:33 schreef Lynx666 het volgende:
Wat doet P Diddy in een Idols forum?![]()
.
Wat doe jij in een Idols forum?quote:
goeie vraag.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat doe jij in een Idols forum?
I did.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef Marble het volgende:
overtuig uzelve.
Te poezelig. Hij moet uptempo gaan doen. Louis wil hem maar al te graag alle Westlife nummers die niet gebruikt zijn zien doen.quote:
bronquote:RTL 4 start inschrijving The X-factor
RTL 4 begint vandaag op xfactor.nl de inschrijving voor het nieuwe programma X Factor. In deze talentenjacht strijden niet alleen solisten en zanggroepen maar ook de drie juryleden met elkaar om de winst. Iedereen van vijftien jaar en ouder kan zich solo of met een groep(je) opgeven voor de ‘grootste zoektocht naar zangtalent die ooit in Nederland is gehouden’.
De uiteindelijke winnaar gaat de studio in om een plaat op te nemen. In X Factor, dat dit najaar start bij RTL 4, wordt niet alleen bepaald welke persoon of groep het beste zingt, maar vooral wie van hen het meest beschikt over de zogenaamde X Factor. De deelnemers worden verdeeld over drie categorieën: solisten van vijftien tot en met 25 jaar; solisten van 26 jaar en ouder en de categorie zangroepen. Alle audities worden beoordeeld door drie vakkundige juryleden. Na de audities krijgt elk van de juryleden een eigen categorie toegewezen. Ieder jurylid kiest vervolgens zelf de beste acts binnen zijn of haar categorie. Ze zetten daarna alles op alles om de kandidaten van hun keuze door de verschillende liveshows heen de allesbeslissende finale in te loodsen en het platencontract binnen te slepen.
De jurylid die solisten die jonger zijn dan 25 krijgt is volgensmij in Nederland zwaar bevooroordeeld...quote:
Robertquote:Op maandag 3 juli 2006 13:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wendy van Dijk gaat het dus waarschijnlijk presenteren ipv Robert ten Brink
Wendy zit toch bij SBSquote:Op maandag 3 juli 2006 13:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wendy van Dijk gaat het dus waarschijnlijk presenteren ipv Robert ten Brink
Ze is pas overgestapt.quote:
Ditto. Ik kan hier ook niet echt warm voor lopenquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:19 schreef Fir3fly het volgende:
Ik blijf het nog steeds een soort opvulling van Idols vinden![]()
Wel voor een forum, of als dat niet mogelijk is, op zijn minst een topic.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ditto. Ik kan hier ook niet echt warm voor lopen
Extra concurrentie is altijd leuk. ik verheug me al op het X-Factor forum met alle oude Idolsmembersquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben erg benieuwd of dit aan gaat slaan hier. Lijkt me zeker leuk.
Was het daar wel een succes?quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:59 schreef leonieke het volgende:
In België hebben we het vorig jaar ook gehad![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:56 schreef superhero87 het volgende:
Leuk om alle idolsforummers weer terug te zien![]()
Vooral die Floortjeicoontjes heb ik echt zo gemist! Echt heerlijk dat gevoel van zwavelzuur in je ogen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:56 schreef superhero87 het volgende:
Leuk om alle idolsforummers weer terug te zien![]()
Ah, het IDO zuurpruimpje is er weerquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:21 schreef Marble het volgende:
[..]
Vooral die Floortjeicoontjes heb ik echt zo gemist! Echt heerlijk dat gevoel van zwavelzuur in je ogen.
Dat je die nog hebt zegt! RESPECTquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ah, het IDO zuurpruimpje is er weer
<--- aanschouw!
Dat was vooral WithMe hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
<--- aanschouw!
Het was wel een leuk programma, vooral omdat er ook eens groepen inzaten (in vergelijking met idols). Je zag uiteraard een aantal idols terugkerenquote:
Marble een zuurpruimpje noemenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
<--- aanschouw!
quote:Wendy en Henkjan in X-Factor, Robert gepasseerd?Wendy van Dijk gaat definitief X-factor presenteren, het Idols-achtige programma dat RTL vanaf oktober uitzendt. Opmerkelijk, aangezien Robert ten Brink bij zijn overstap naar RTL liet doorschemeren het programma te gaan presenteren. Hij wordt nu niet genoemd als betrokkene bij X-factor. Wel is bekend dat Henkjan Smits één van de drie juryleden is.
De inschrijving voor X-factor is inmiddels geopend. Anders dan bij Idols kunnen hier ook groepjes auditie doen. Ook is er geen leeftijdsgrens. Maar net als bij Idols is het wel de bedoeling dat X-factor een nieuw idool oplevert dat miljoenen platen gaat verkopen. De jury moet minder 'azijnpissen' en in plaats daarvan begeleiden op het pad naar de eeuwige roem.
In de najaarsprogrammering wordt verder geen apart programma genoemd voor Robert ten Brink. Hij zal wel Weekend Miljonairs blijven presenteren. We zijn erg benieuwd naar welk programma('s) hij uiteindelijk toch nog gaat krijgen.
quote:'X-FACTOR' meest complete talentenjacht ooit, met strijd tussen juryleden, solisten en zanggroepen
Vandaag begint op www.xfactor.nl de inschrijving voor het nieuwe RTL 4-programma ‘X FACTOR’, de meest complete talentenjacht aller tijden voor vijftien tot 115-jarigen. In ‘X FACTOR’ strijden niet alleen solisten en zanggroepen maar ook de drie juryleden met elkaar om de winst. Iedereen van vijftien jaar en ouder kan zich solo of met een groep(je) opgeven voor de grootste zoektocht naar zangtalent die ooit in Nederland is gehouden. De uiteindelijke winnaar gaat de studio in om een plaat op te nemen.
In de internationale hitserie, die dit najaar start bij RTL 4, wordt niet alleen bepaald welke persoon of groep het beste zingt, maar vooral wie van hen het meest beschikt over de magische X Factor. De deelnemers worden verdeeld over drie categorieën: solisten van vijftien tot en met 25 jaar; solisten van 26 jaar en ouder en de categorie zangroepen. Alle audities worden beoordeeld door drie vakkundige juryleden. Na de audities krijgt elk van de juryleden een eigen categorie toegewezen. Ieder jurylid kiest vervolgens zelf de beste acts binnen zijn of haar categorie. Ze zetten daarna alles op alles om de kandidaten van hun keuze door de verschillende liveshows heen de allesbeslissende finale in te loodsen en het felbegeerde platencontract binnen te slepen.
Niemand is te oud om mee te doen. De enige voorwaarde is dat deelnemers op 1 september 2006 minimaal vijftien jaar zijn. De groepen mogen zo groot zijn als de deelnemers zelf willen. Van duo tot boyband en van girl group tot koor, iedereen die denkt over de mystieke X Factor te beschikken, is welkom.
Het inschrijfformulier is te vinden op www.xfactor.nl. Iedereen die zich inschrijft, ontvangt een uitnodiging voor een van de audities. Die vinden vanaf september 2006 door het gehele land plaats. Ook bestaat de mogelijkheid een inschrijfformulier aan te vragen. Dat kan door een briefkaart met naam, adres en telefoonnummer te sturen aan X FACTOR, postbus 15666, 1200 LX in Hilversum.X Factor inschrijving
Ik heb wel iets tegen Robertquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Beter inderdaad. Ik heb niks tegen Robert, maar heb liever wat jongere presentatoren.
Is me nooit opgevallenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb wel iets tegen Robert. Vooral hoe hij de -end aan het eind van een woord altijd als -ont uitspreekt.
"We zijn nu bij de vraag voor duisont euro".
Zuurpruimpje ja. Na bijna een half jaar na Idols er nog zo gepikeerd over doen, zelfs nu hun zwangere tante het allang BMG papiertje heeftquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Marble een zuurpruimpje noemen. Volgens mij waren het de Floortjefans die - na maandenlang moord en brand geschreeuwd te hebben dat die tuthola toch wel zou winnen omdat ze way better was - na de finale met het schaamrood op de kaken azijn zaten te pissen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |