Wat ben jij toch voor een Amsterdammerquote:
En onze Lush-afspraak mét kortingsbon dan?quote:
Oh jahquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En onze Lush-afspraak mét kortingsbon dan?![]()
Zeg! Dit is een heiligdom! Hier wordt niet over soap, maar over zeep gepraat. De meest lekkere zepen ter wereld!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:11 schreef Zhenar het volgende:
WTF is dit voor topic?![]()
![]()
Ik dacht dat alle soap sletjes in SHO zaten.![]()
Je bedoelt S. he?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh jah
Sorry Zhenar... ik laat je vallen voor een mooie dame
Zeg.. wat een geheimzinnige afkortingen hierquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je bedoelt S. he?
We zijn trouwens zondag in P. en dan gaat J. 's middags even elders vertoeven, dus als jij S. nou chartert kan het zondag al!
Ja maar zondag kan ik nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je bedoelt S. he?
We zijn trouwens zondag in P. en dan gaat J. 's middags even elders vertoeven, dus als jij S. nou chartert kan het zondag al!
Ik heb ook geëditquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Herstel: volgende week zondag
Dit weekeind zitten we in Z. bij mijn p & m
Stel je niet zo aanquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:23 schreef Dizer het volgende:
P.s. Ik ga mooi niet zonder J met jullie de stad inLekker als enige j. tussen al die m's.
Dat wordt mijn dood
![]()
Pardon? Heb jij wel eens met S. en A. geshopt? En dan ook nog op een Z?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Stel je niet zo aanJe zou je vereerd moeten voelen!
Ik hou niet van shoppen en al helemaal niet op een Z. Dus van mij heb je geen lastquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pardon? Heb jij wel eens met S. en A. geshopt? En dan ook nog op een Z?
Volgens mij wel ja...quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
owwww ik ben helemaal nieuwsgierig!!!! ik ga morgen met de broodbakmachine naar het postkantoor, dus als het meezit heb je het pakket dan zaterdag
machine is 6,9 kg... dus dan was verzenden iets van 7-8 euro?
J gaat gewoon mee.. dan kunnen hij en ik doorpraten over de C. EOS300D die hij van A. (die andere A dus..) misschien gaat kopen. Trouwens, Ik heb nog geen @ terug van J over de C..quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hou niet van shoppen en al helemaal niet op een Z. Dus van mij heb je geen last
Het gaat mij puur om de LushEn jullie verslaafd maken natuurlijk
J zit bij buurman F 15.000 treinendia's te kijken danquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
J gaat gewoon mee.. dan kunnen hij en ik doorpraten over de C. EOS300D die hij van A. (die andere A dus..) misschien gaat kopen. Trouwens, Ik heb nog geen @ terug van J over de C..
Dan ga ik nog liever met S, A en jij de stad inquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
J zit bij buurman F 15.000 treinendia's te kijken dan
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever met S, A en jij de stad in
Zo, nou moet je stoppen hoor! Wat een onduidelijkheid!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
J gaat gewoon mee.. dan kunnen hij en ik doorpraten over de C. EOS300D die hij van A. (die andere A dus..) misschien gaat kopen. Trouwens, Ik heb nog geen @ terug van J over de C.. blablabladiebladiebla
Kijk als het nou bij R was om alle verschillende uitgaves van verschillende DVD's te bekijken en te bespreken... dan had ik even wat anders gezegdquote:
Sorry Shirquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zo, nou moet je stoppen hoor! Wat een onduidelijkheid!
Praat over Lush a.u.b!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zo, nou moet je stoppen hoor! Wat een onduidelijkheid!
Praat over Lush a.u.b!
Ja nou... ik ben aan het etenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sorry Shir
Mijn msn staat aan, maar ja.. die Dizert he...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |