ik kan niet meer dansenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Jazzballet en klassiek ballet zijn niet de dingen die ikzelf graag zou doen denk ik. Streetdance is erg vet, maar niet zo cool als breakdance natuurlijk en stijldansen ben ik helaas mee gestopt bij gebrek aan een vaste danspartner. Ik was vroeger nogal verlegen bij meisjes
echt waar betalen ze je toch voorquote:
Niet dat ik weet. User die nog wel eens in #singles zit.quote:
Om mij van mijn werk te houdenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
echt waar betalen ze je toch voor
Mijn knie is ook naar de klotequote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik kan niet meer dansennaja wel in de kroeg of zo, maar niet meer zo al die lessen...
vanaf mn knie naar beneden is t allemaal kapot...
ach ja
dat gebeurd
ja als je m nou gewoon echt had geschupt zoals ik vroeg...quote:
Ik wist wel dat je m mooi zou vinden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef Frezer het volgende:
Ik heb een kaartje gehad! En dan een echte van karton hé, met geschreven tekst er op!
![]()
Dat is een kwestie van smaak. Maar gelukkig voor jou is hij tijdelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je ava is echt te lelijk![]()
Kan er maar niet aan wennen
Met of zonder afzender?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef Frezer het volgende:
Ik heb een kaartje gehad! En dan een echte van karton hé, met geschreven tekst er op!
![]()
Waarbij vermeld moet worden dat drie jaar ook tijdelijk is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak. Maar gelukkig voor jou is hij tijdelijk.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je m mooi zou vinden.![]()
ja mn knieen waren t eerste wat ging... toen mn enkelsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Mijn knie is ook naar de klote. "Het zal wel nooit meer genezen", zei de fysiotherapeut. Ik ga toch gewoon dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |