ik kan niet meer dansenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Jazzballet en klassiek ballet zijn niet de dingen die ikzelf graag zou doen denk ik. Streetdance is erg vet, maar niet zo cool als breakdance natuurlijk en stijldansen ben ik helaas mee gestopt bij gebrek aan een vaste danspartner. Ik was vroeger nogal verlegen bij meisjes
echt waar betalen ze je toch voorquote:
Niet dat ik weet. User die nog wel eens in #singles zit.quote:
Om mij van mijn werk te houdenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
echt waar betalen ze je toch voor
Mijn knie is ook naar de klotequote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik kan niet meer dansennaja wel in de kroeg of zo, maar niet meer zo al die lessen...
vanaf mn knie naar beneden is t allemaal kapot...
ach ja
dat gebeurd
ja als je m nou gewoon echt had geschupt zoals ik vroeg...quote:
Ik wist wel dat je m mooi zou vinden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef Frezer het volgende:
Ik heb een kaartje gehad! En dan een echte van karton hé, met geschreven tekst er op!
![]()
Dat is een kwestie van smaak. Maar gelukkig voor jou is hij tijdelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je ava is echt te lelijk![]()
Kan er maar niet aan wennen
Met of zonder afzender?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef Frezer het volgende:
Ik heb een kaartje gehad! En dan een echte van karton hé, met geschreven tekst er op!
![]()
Waarbij vermeld moet worden dat drie jaar ook tijdelijk is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak. Maar gelukkig voor jou is hij tijdelijk.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je m mooi zou vinden.![]()
ja mn knieen waren t eerste wat ging... toen mn enkelsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Mijn knie is ook naar de klote. "Het zal wel nooit meer genezen", zei de fysiotherapeut. Ik ga toch gewoon dansen
Met,quote:
Zou het de eerste kloonbaby van FOK! zijn?quote:
Ik wist niet dat de jonkies van een konijn welpjes heetten.quote:
Ik heb er ook nooit opgelet nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de jonkies van een konijn welpjes heetten.
Ik dacht dat leeuwen welpjes maakten.
Maar ja... Biologie was dan ook niet mijn allersterkste vak.
Dat gaat je geen ene moer aan,quote:
Het zit bij de padvindersquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vermoedelijk niet, maar ik heb de diverse Fok!kids niet voldoende bijgehouden om je met zekerheid te kunnen zeggen wie het wel zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou het de eerste kloonbaby van FOK! zijn?![]()
een klein konijn heet volgens mij een lamprei maar ik weet niet of dat ook voor baby konijnen zo is of alleen voor peuter/kleuter konijnen zeg maarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Excuus...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:07 schreef Godlike02 het volgende:
Het zit bij de padvinders![]()
Moeten we dan alles uitleggen
Zuchtttt![]()
Ik ben nog niet thuis geweest sinds vanochtend, maar ik vermoed niet dat er een kaart ligt.quote:
Namen willen wequote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vermoedelijk niet, maar ik heb de diverse Fok!kids niet voldoende bijgehouden om je met zekerheid te kunnen zeggen wie het wel zou moeten zijn.
volgens mij heten konijnebabies ongedierte.. maar ja.. wie ben ikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dus jij hebt nu ook alweer een vriendinquote:
Wel een envelop!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet thuis geweest sinds vanochtend, maar ik vermoed niet dat er een kaart ligt.![]()
Nou, ga die regelen bij een of andere Fok!oldbie of in de crewfora danquote:
Wel een lekker wijf overigens, daar gaat het je toch om?quote:
Ben je allemaal aan het tellen wie een relatie heeft?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dus jij hebt nu ook alweer een vriendin
Vandaar dat petitlapin2 natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Namen willen we![]()
Zal PL het account al hebben aangemaakt![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel een envelop!
Excuus alvastIk had geen tijd om te wassen dus de string kan iets ruiken
![]()
Het was een verzoek om het adres van liefie_?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wel een lekker wijf overigens, daar gaat het je toch om?
Alleen was het geen liefdesverklaring,.
Het ruikt vast goddelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:09 schreef Godlike02 het volgende:
Excuus alvastIk had geen tijd om te wassen dus de string kan iets ruiken
![]()
Er liggen nog wel wat stadia tussen een kaart en een relatie.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dus jij hebt nu ook alweer een vriendin
Oldbie kan ik niet inquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, ga die regelen bij een of andere Fok!oldbie of in de crewfora dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |