ik hou van stilettos!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:03 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Stiletto's? (je moet haar toch ergen mee wakker kunnen schoppen..)
Geen id of het kut is..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik hou van stilettos!
maar die van mij staan bij mama
owja ik ben ziekkut he?
ik weet t ook nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:10 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Geen id of het kut is..
Hangt er vanaf wat je opgelopen hebt..
Raad de kloonquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hey een nieuwe user. Stel jezelf eens voor.![]()
Ik heb echt geen flauw idee wiens kloon het is.quote:
zou het konijn zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wiens kloon het is.![]()
Hoi. Ik ben Q. en ik ben nieuw. Ik heb gehoord dat hier tieten zijn, klopt dat? Want in dat geval ben ik weer weg.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hey een nieuwe user. Stel jezelf eens voor.![]()
Ze moet toch iets doen nu haar andere kloon net bevallen is.quote:
Er wijn wel kleine konijntjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben Q. en ik ben nieuw. Ik heb gehoord dat hier tieten zijn, klopt dat? Want in dat geval ben ik weer weg.
Klonen ze tegenwoordig ook al konijnen..? (volgens mij planten ze zich sneller voort dan dat ze zich laten klonen- konijnschewijs gesproken..)quote:
Wees gerust. De meerderheid van de aanwezigen hier bestaat uit verzuurde vrijgezellen zonder tieten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben Q. en ik ben nieuw. Ik heb gehoord dat hier tieten zijn, klopt dat? Want in dat geval ben ik weer weg.
Mooi! Dan pas ik hier helemaal tussen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wees gerust. De meerderheid van de aanwezigen hier bestaat uit verzuurde vrijgezellen zonder tieten.![]()
Jij houdt niet van tieten?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Snel dan, voor dat t doorzet en het je op de bank ankert..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet t ook niet
keelontsteking of zo
en koorts
en ik moet nog boodschappen doen
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:17 schreef Q. het volgende:
GF natuurlijk!
Tot de volgende kloon hè? Deze wordt vast weer gebanned..
Tuurlijk niet! Tieten, bah!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Jij houdt niet van tieten?
quote:
jou tieten zijn welquote:
Flauw!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Er zijn hier genoeg piemeltjes als jou dat meer intresseert.. (die van mij krijg je niet)
ik wil ze wel even dragen voor jequote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
dat zeg ik ook alleen maar omdat ik ze zelf heb en er maar niet vanaf kom.![]()
Wil je van ze af dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
dat zeg ik ook alleen maar omdat ik ze zelf heb en er maar niet vanaf kom.![]()
of sambalquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Beetje peper en zout er op doen
zo ben ik ..quote:
En wat eten we vanavond?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:35 schreef Ynske het volgende:
eeetuuuh
boodschapjes gehaald en net binnen voor de stortbui
twee handen onder twee borsten..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:36 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
...krijg ik toch een heel raar beeld bij..![]()
erwtjes, rijst en een stukje kipquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
En wat eten we vanavond?(waterzooi...? )
![]()
Klinkt goed..(alles klinkt wel goed op dit moment...honger..)quote:
Ik zeg niet dat ik t niet snap...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
twee handen onder twee borsten..wat snap je niet
precies, zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
twee handen onder twee borsten..wat snap je niet
ok dan.. maar daar is toch niets raars aan.. iemand die twists boezem ophoudt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:43 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik t niet snap...![]()
Ik zei dat ik er een raar beeld bij kreeg...![]()
ja hopman.. dat zijn jouw welpjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:44 schreef Breetai het volgende:
Allemaal kutusers.
En blijf van die welpjes af.
er zijn slechtere baantjes dacht ik zo.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
ok dan.. maar daar is toch niets raars aan.. iemand die twists boezem ophoudt?
Dat hangt van de secundaire arbeidsvoorwaarden af.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
er zijn slechtere baantjes dacht ik zo.
ik denk het ook! tubgirl schoonmaken bijv.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
er zijn slechtere baantjes dacht ik zo.
getverdemme, ik zit te etenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk het ook! tubgirl schoonmaken bijv.
Je doet t klinken alsof ze het gewend is..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
ok dan.. maar daar is toch niets raars aan.. iemand die twists boezem ophoudt?
gelukkig heb ik nog geen honger, derhalve bederf je mn eetlust nu niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk het ook! tubgirl schoonmaken bijv.
Ik hoef geen welpen, ik heb dat kleine grut nooit uit weten te staan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |