Waarom in elkaar slaan als een ninchaku al voldoende isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:46 schreef De_Ananas het volgende:
Ben ik vandaag toch mênnus hard gediscrimineert zeg![]()
Loop ik naar een carnavalswinkel toe zie ik alleen maar ninja's staan![]()
Ik als echte samurai kan dat echt niet verkroppen, ik wilde ze allemaal in elkaar slaan![]()
Stomme winkels!![]()
Hmm dat is niet waar. Een samurai is een krijger, kunstennaar , filosoof en schrijver. En niet te vergelijken met het domme slachtvee wat ze tegenwoordig het slachtveld op trappen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:50 schreef KreKkeR het volgende:
Een samurai is gewoon een (ouderwetse) soldaat. Je had dus naar een legerdumpzaak moeten gaan, alleen dan een paar jaar terug in een ander land.
Achterstelling van volken, rascisme!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom is dat discriminatie? Een groenteboer verkoopt ook geen vlees, maar het vlees wordt toch niet gediscrimineerd?
Ey dit is gewoon gemeend hé dikkertjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:46 schreef Maikuuul het volgende:
En dan zeggen ze dat mijn topics bagger zijn
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:46 schreef Maikuuul het volgende:
Technisch gezien kan je dat best als discriminatie betitelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom is dat discriminatie? Een groenteboer verkoopt ook geen vlees, maar het vlees wordt toch niet gediscrimineerd?
Roflquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
dik ben je wel ja...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niks troll, ik voel me dik gekwetst![]()
Join the clubquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:46 schreef Maikuuul het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |