Omgquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:46 schreef Conflict het volgende:
Kwaaie brief sturen natuurlijk!
Nee, brief sturen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:49 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik denk dat ik ze morgen eens ga bellen, waarschijnlijk krijg ik dan gratis spullen
oke, zal ik morgen doenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:50 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, brief sturen!
En de verpakking erbij, is een antwoordnummer als het goed is.
Beste is om flink te overdrijven, dan krijg je wel wat gratis![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:49 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja man, dan krijgt 'ie kei veel melk gratis![]()
jij an helemaal niet veel melk drinken, want dan heb je niet van die houdbare bagger in huis, hoe dan ook, je akn een keer pech hebben met zoiets, big fucking deal, wegmieteren en een nieuw pakje pakken, of gewoon fatsoenlijke melk gaan drinkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:45 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
hoi, ik had net dorst en haalde zo'n klein pakje melk (Friesche Vlag Langlekker) uit de koelkast
ik nam net een paar slokken ervan en het smaakt echt ontzettend goor en zuur, het stinkt ook. ik heb helaas 2 grote slokken genomen en doorgeslikt voordat ik het echt doorhad
de houdbaarheidsdatum is 17-04-06.. die is dus nog gewoon goed
wat moet ik hier nu mee? moet ik Friesche Vlag bellen of gewoon dat pakje weg flikkeren en het erbij laten?
reacties als ''melk is altijd goor en zuur'' oid hoef je niet te posten, ik drink veel melk en weet precies hoe het hoort te smaken, en de melk uit dit pakje komt er niet bij in de buurt![]()
ik vind het altijd wel lekker (behalve nu dan)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jij an helemaal niet veel melk drinken, want dan heb je niet van die houdbare bagger in huis
Van de soep, het bier of van de shag?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Ik heb al voorpret als ik alleen al aan jouw brief denk.
dat zou leuk zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:04 schreef Female het volgende:
Gewoon morgen bellen (0800-0221622 maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00)
Op het pakje staat vaak naast de houdbaarheidsdatum ook een productie nummer/code.
Deze code geef je door samen met je bank/gironummer en binnen enkele weken heb je een leuke vergoeding op je rekening staan.
Misschien kan hij zich hier nog even inlezen. Qua overdrijven enzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:50 schreef Conflict het volgende:
Beste is om flink te overdrijven, dan krijg je wel wat gratis![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |