Zij was meer een ietsist dan een agnost - ze geloofde altijd al wel een godheid van het één of ander.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:41 schreef Xtinction het volgende:
Mode verschijnsel
Heb je dr gevraagd waarom trouwens? Islam lijkt me heel moeilijk om in te rollen als je van atheisme/agnost afkomt.
Landurig ja, exclusief nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:44 schreef Frollo het volgende:
Je vriendin, as in langdurige en eventueel ook exclusieve relatie, of een vriendin?
Chickquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Holy fuck, héél veel sterkte dude.
Ik ben echt overtuigd atheist. Echt, hartgrondig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:45 schreef Alicey het volgende:
Wat zijn precies je problemen er mee?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:46 schreef Disorder het volgende:
Als je semtex in huis ziet is het NIET voor oud en nieuw.
Ha, ha.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:46 schreef Disorder het volgende:
Als je semtex in huis ziet is het NIET voor oud en nieuw.
Wat heeft dit te maken met een boycot op Marokko?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:47 schreef navvy het volgende:
Eerst wil je Marroko boycotten en nu dit, verkeerde been uit bed gestapt?
Verkeringquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:47 schreef Scorpie het volgende:
Zo dan, dat gaat problemen opleveren in jullie vriendschap!
Jouw feestje, veel plezier.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met een boycot op Marokko?
Mijn vriendin is een Française.
Ze is niet echt lesbisch, hoor, een beetje bi, denk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:48 schreef Mobster273 het volgende:
dus ff kijken, je vriendin is voormalig agnost en lesbisch, en toch wil ze moslima worden? wat een grap
dat lijkt me binnen de islam evenveel problemen opleverenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ze is niet echt lesbisch, hoor, een beetje bi, denk ik.
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Keurt de Islam homoseksualiteit niet af?.
Zeker weten...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Keurt de Islam homoseksualiteit niet af?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |