abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35079199
Stomme vraag misschien maar zijn er meer Fokkers die moe worden van de continue stroom lullige, opgeblazen nieuwsfeitjes en alle opgeklopte voor- en tegen-reacties?

Eerst kon het iemand in de randstad een ruk schelen wat er in Limburg (of de politiek) gebeurde, nu verdient elk akkefietje in de provincie een eigen topic. Tenminste, als het iets met moslims of conspiracy theorieen te maken heeft, verdere beleidsvorming is niet zo belangrijk, blijkbaar !

Mensen, wat is de bedoeling, alle moslims naar Afghanistan, of Nederland ingericht naar maatstaven van de profeet? Geen van twee behoort tot de mogelijkheden en als dat je inzet is, voetjes op de vloer, kom achter je pctje vandaan en ga eens wat zinnigs doen met je tijd. Je stoepie schrobben of boodschappen doen voor je invalide buurman bijvoorbeeld. Wie wil zeuren vindt namelijk altijd wel wat om over door te jengelen en jaren doorjengelen is niet gezond, er mag wel weer gelachen worden. Nog even en we worden allemaal depressief van dat gezeik. Ik ben even koffie zetten!

[ Bericht 7% gewijzigd door Manono op 15-02-2006 22:04:30 ]
Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 14 februari 2006 @ 16:33:49 #2
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_35079359
Prachtig pleidooi, en ergens heb je wel gelijk.
  • 28 deeltjes over spotprenten... ROFLMAO.
  • Een koeterwaals-optocht zonder Mohammed.
  • voorbeelden genoeg......

Ik hoop dat je mij ook gelijk zult geven dat ik dit topic naar [KLB] *kick*.
  •   dinsdag 14 februari 2006 @ 18:54:43 #3
    120304 descendent1
    Ja hoor, heb je hem ook weer..
    pi_35084299
    Gezien het aantal reacties op die opgeblazen berichten is de grote meerderheid er nog lang niet flauw van.... Never underestimate the power of stuupid people in large groups...

Het is meestal niet zo zeer de berichtgeving waar ik flauw va word, maar meer sommige achterlijke reacties erop.
    Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
    Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
    pi_35094897
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 16:33 schreef Drugshond het volgende:
    Ik hoop dat je mij ook gelijk zult geven dat ik dit topic naar [KLB] *kick*.
    Klaagbaak? Nou is de sjeu eraf

Het was een relativeringsoproep!
    pi_35094930
    STFU .
    pi_35095020
    Ik heb zó een BULLSHIT-gevoel bij het overgrote deel van wat de media ons voorschotelt, dat ik de afgelopen maanden eigenlijk de tv niet meer aangezet heb. Rot op met je Talpa-bagger etc!

In de trein las ik elke dag de Spits/Metro, maar ook daar ben ik mee gestopt. Ik lees nu gewoon heerlijk een boek.

En ik moet zeggen: het bevalt héérlijk! Rust! Geen komkommer-nieuws meer aan je hoofd! Geen opgeklopte onzin!

Néér met de mediacratie! Boycot ze!

!
    pi_35095056
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 23:20 schreef ChicaneBT het volgende:
    STFU .
    Ook Neanderthalers moeten on topic blijven
    pi_35095111
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 23:23 schreef Manono het volgende:

[..]

Ook Neanderthalers moeten on topic blijven
    onderschrift UTFS

Om maar even in jouw bewoordingen te blijven.
      dinsdag 14 februari 2006 @ 23:31:47 #9
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_35095713
    Door constant bezig te zijn met het nieuws creëer je een wereldbeeld dat nogal verstoord is. Het nieuws bestaat uit uitzonderingen en als je dat gaat generaliseren dan is je eigen (nogal pessimistisch) beeld niet meer te rijmen met de werkelijkheid. Het is niet gezond voor je gemoedstoestand en voor je omgeving dus blijf helder en relativeer.
    Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
    pi_35096021
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 23:39 schreef Aurelianus het volgende:
    Door constant bezig te zijn met het nieuws creëer je een wereldbeeld dat nogal verstoord is. Het nieuws bestaat uit uitzonderingen en als je dat gaat generaliseren dan is je eigen (nogal pessimistisch) beeld niet meer te rijmen met de werkelijkheid. Het is niet gezond voor je gemoedstoestand en voor je omgeving dus blijf helder en relativeer.
    Inderdaad. Eet. Drink. Neuk. Leef.

Dat is de werkelijkheid. NWS is slecht een schijnwerkelijkheid, ons van bovenaf opgelegd.
    pi_35096063
    Boycotten, al die media.
    Je mist niets. .
    pi_35096815
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 23:48 schreef DennisMoore het volgende:
    Boycotten, al die media.
    Je mist niets. .
    Inderdaad. Doe ik al jaren. Hebben ze die Saddam Hoessein al trouwens?
    pi_35097981
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 23:22 schreef DennisMoore het volgende:
    Ik heb zó een BULLSHIT-gevoel bij het overgrote deel van wat de media ons voorschotelt, dat ik de afgelopen maanden eigenlijk de tv niet meer aangezet heb.

In de trein las ik elke dag de Spits/Metro, maar ook daar ben ik mee gestopt. Ik lees nu gewoon heerlijk een boek.

En ik moet zeggen: het bevalt héérlijk! Rust! Geen komkommer-nieuws meer aan je hoofd! Geen opgeklopte onzin!

Néér met de mediacratie! Boycot ze!

!
    Goed woord, mediacratie! Ben het verder ook roerend met je eens.

Sprak laatst een vrouw met een drukke baan die net weduwe was geworden. Ze was voor een maand haar dochter gaan opzoeken in Australie en zei 'heerlijk hoor, ik lag daar midden onder de sterren en dacht, wat is het leven hier rUstig, zoals het bedoeld was, en eigenlijk nog is zonder al die onrust en ellende die je thuis via de media meekrijgt, ook omdat we allemaal steeds binnen zitten'.

En wat krijgen we op het nieuws nou ècht te zien, herhaalde halve waarheden, uitvergrote opstootjes en verdraaide standpunten, terwijl het overgrote deel van de bevolking het in het dagelijks leven prima met elkaar rooit. We vallen landen binnen waar we niks te zoeken hebben omdat er zogenaamd massavernietigingswapens te vinden zijn en zo zal de andere kant ook wel worden gevoerd. Waar is die nuchtere berichtgeving, het nieuws word constant van alle kanten gemanipuleerd, het houdt gewoon zichzelf in stand.

Inderdaad, nieuws bestaat uit uitzonderingen, uit andermans leven nog wel. Iedereen is al zo opgefokt, wat moeten een normaal mens in met al die informatie! We hebben hier veel te veel nieuws en te weinig te doen. Er leven miljarden mensen op aarde en als je dat beseft is het eigenlijk nog een wonder dat het zo goed gaat!

Wat hij zegt, lees een boek, leef lekker je eigen leven, knap je huis op, ga bij je oma op visite of creatief bezig, zet dat geblaat af. If everyone gets some peace of mind first, we can discuss world politics later.

[ Bericht 9% gewijzigd door Manono op 15-02-2006 22:16:44 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')