*over buikje aait..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:01 schreef babette21 het volgende:
verdomme, wil ik net koffie gaan drinken, word ik wéér misselijk![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef babette21 het volgende:
he Diz, helemaal vergeten te vertellen!! ik heb vanacht over je gedroomd![]()
jij was jarig en ik kwam op bezoek met een vriendin [die jij verder helemaal niet kent], toen ging ik met je moeder kletsen [had ook je oma kunnen zijn] en toen kwam er een klein, blond meisje [jaar of 8] binnen met viltstift op haar gezicht.......
logisch he
Dat was zekerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef babette21 het volgende:
jij was jarig en ik kwam op bezoek met een vriendin [die jij verder helemaal niet kent], toen ging ik met je moeder kletsen [had ook je oma kunnen zijn] en toen kwam er een klein, blond meisje [jaar of 8] binnen met viltstift op haar gezicht.......
logisch he
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
I Knów!!!!!!![/overdreven Amerikaans ]
quote:
OMG precíes zoals ik het in mijn hoofd had!!!!!quote:
Kweenie, maar Monica zegt volgens mij altijd "I KNOW!!!!" zo abnormaal hardquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
OMG precíes zoals ik het in mijn hoofd had!!!!!![]()
uit welke scène heb ik die dan gevist?!
"an end of an era" misschien????
Links leggen. En dat razendsnel!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Hoe kom je daar nou weer op?!?! Briljant!!!
![]()
Wat liefquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef babette21 het volgende:
logisch he
ik vond het zelf nogal ziekquote:
Ik heb inderdaad nog niksquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vond het zelf nogal ziek![]()
het lukt me somehow niet om m'n kaart te versturen
terwijl ik zo'n toffe heb uitgezocht, met daarbij hetAlanis-liedje
![]()
kutzooi....quote:
Hij meent het toch niet?quote:
Dat moet goed gaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
kutzooi....
kans bestaat natuurlijk ook dat je 'm straks 5x krijgt, ik heb wat enthousiast op verzenden lopen klikken
ik heb 'm trouwens naar je planet adres gestuurd
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |