zo he.... wat een opoffering....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:02 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, ik heb gisteren een valentijnskaart gekocht voor iemand (ik zeg niet wie) maar ik moest helemaal uit mijn ziekenbed uit om dat te gaan halen in de stad.
![]()
Ik zie de sms van Zhenar al voor mequote:
Nee..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:02 schreef Airelle het volgende:
Heb je helemaal niets gehad, Dizzle?
Het was eerder zo: SCHIET OP KOM ONLINE HET IS HEEEL BELANGRIJK!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie de sms van Zhenar al voor me.
"Dude, wake up man. We gaan ff Sven uit het spel kicken, zul je ze horen morgen![]()
![]()
![]()
"
o.i.d.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo he.... wat een opoffering....dat moet ware liefde zijn.....
* beetje jaloers is
bij mij kwam de postbode ook pas om zes uur....quote:
Ach, ik vind het wel tof, nu gewoon snel de rest eruit werkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het was eerder zo: SCHIET OP KOM ONLINE HET IS HEEEL BELANGRIJK!
Digitale kaartjes zijn niet leuk...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij mij kwam de postbode ook pas om zes uur....
ik kwam thuis: één grote desillusie, want geen post...... kwam die lieve man later alsnog
en trouwens, de digitale postbodes werken 24/7
Ja nou, ik snap niet waarom je zo jaloers bent?quote:
sjek je mail.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee..
Maaruh ik ben onlangs verhuisd maar heb mijn nieuwe adres nog aan niemand doorgegeven
[/kutsmoes]
Wat is die Yeahinio een zeikerd zegquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel tof, nu gewoon snel de rest eruit werken!
Dat klopt geloof ik wel. Maar aan de andere kant zijn er bij Albertus ook wel jaarclubs waar de binding niet opperbest is. Hetzelfde geldt voor Vindicat. Dat is gewoon een beetje geluk hebben en natuurlijk gewoon goed zijn in het spotten van leuke mensen die bij je passen. Wat ik persoonlijk jammer vindt, is dat door allemaal regulaties van bovenaf (de universiteit enzo) jaarclubs sneller gevormd moeten worden, zodat mensen daar niet zoveel tijd meer aan kwijt zijn. Maar dan krijg je wel dat er jaarclubs gevormd worden "omdat het moet" en niet omdat het een leuke groep is. "In mijn tijd"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een kennis van me (zit nu bij Albertus) vertelde me dat ook over de afwezigheid van hierarchie bij Dizkartus en over de slechte jaarclub-binding.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:09 schreef Dizer het volgende:
Ja nou, ik snap niet waarom je zo jaloers bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt het anders lekker makkeiljk voor spam mail zoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
sjek je mail.
Het gaat trouwens over iets anders eigenlijk. Je mailadres is toch ------------- ?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:10 schreef babette21 het volgende:
[..]Ja maar je had geen PI en zo, dus was ik ene beetje in de warSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CDP-Trauma...
Friends don't let friends remain beardless...
Ja is het nu zo of niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maakt het anders lekker makkeiljk voor spam mail zo![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie de sms van Zhenar al voor me.
"Dude, wake up man. We gaan ff Sven uit het spel kicken, zul je ze horen morgen![]()
![]()
![]()
"
o.i.d.
jij loopt mijn Dizer toch geen valentijntjes te sturen he.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:10 schreef Airelle het volgende:
sjek je mail.
Het gaat trouwens over iets anders eigenlijk. Je mailadres is toch ---?
Nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij loopt mijn Dizer toch geen valentijntjes te sturen he.....![]()
de hartjes-PI's waren opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:11 schreef Dizer het volgende:
Ja maar je had geen PI en zo, dus was ik ene beetje in de war![]()
zeg, ik noem je toch geen sho-hoer!!!quote:CDP-Trauma...
Valt wel mee vind ik hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is die Yeahinio een zeikerd zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |