quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
het is het toppunt van incrowd...
studenten [van verenigingen] eten hetzelfde, drinken hetzelfde, roken hetzelfde, kleden zich hetzelfde, praten hetzelfde, ademen hetzelfde, hockeyen hetzelfde, wonen in hetzelfde vieze huis, denken hetzelfde en dóen het met dezelfde [en waarschijnlijk ook hetzelfde]......
de ontgroening is eigenlijk codetaal voor de grote brainwash....
pas maar op, pas op je 30ste zul je jezelf hervinden
Wat doet ie danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:54 schreef PeRi het volgende:
Even serieus, die Erik gaat echt te ver.
10 km dus nog? Vrouwen én mannen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk, lange afstand kunnen "we" wel
sprinten is gewoon meer een ding voor Aziatenoh ja en Amerikanen... helaas
Dat is wel heel sneuquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:58 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb alleen tweee-cards
gekregen.
rrrr
Ach, hij ligt er dus morgen uitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Te fanatiek het spel willen beheren?
ach welnee...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:00 schreef PeRi het volgende:
Te fanatiek het spel willen beheren?
Ja het boeit mij ook niet hoor allemaal, maar ik vind het nogal sneu hoe hij zich zo vastklampt aan dat spelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, hij ligt er dus morgen uit. Net als Dizer
. Het spel is veel leuker als je er al uit ligt
.
ik weet niet of de vrouwen ook de 10 gaan doen eigenlijk... ik had wel iets opgevangen dat ze dat van plan waren, maar ik weet niet of dat bij deze spelen al zo is....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:59 schreef Svensational het volgende:
10 km dus nog? Vrouwen én mannen?
Ben net pas thuis.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
waar bleef je nou
ik meen overigens elk woord![]()
en hoe verklaar jij het dan dat je in één oogopslag ziet of iemand bij 'n studentenvereniging zit of niet?!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:05 schreef Zhenar het volgende:
Maar "incrowd zijn" is iets heel anders dan "allemaal hetzelfde zijn". En dat laatste gaat m.i. niet op voor studentenverenigingen.
Klopt!quote:
1.000 meter heb je ook nogquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet niet of de vrouwen ook de 10 gaan doen eigenlijk... ik had wel iets opgevangen dat ze dat van plan waren, maar ik weet niet of dat bij deze spelen al zo is....
iig nog te gaan:
1500 [m&v], 5000 [v] en 10.000 [m] én de ploegenachtervolging![]()
Omdat dat geen eerlijke steekproef is. Want alle mensen van wie je het níet ziet, daar weet je het niet van.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
en hoe verklaar jij het dan dat je in één oogopslag ziet of iemand bij 'n studentenvereniging zit of niet?!![]()
ow jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:12 schreef mark_03 het volgende:
1.000 meter heb je ook nog
daar heb je 'n puntquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:16 schreef Zhenar het volgende:
Omdat dat geen eerlijke steekproef is. Want alle mensen van wie je het níet ziet, daar weet je het niet van.
nee zo flauw ben ik niet... ik bedoel zelfde sóórt kleding, en zelfde merken enzo....quote:alleen omdat ze dezelfde (club of dispuut)trui aan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |