Memmel en Johan - de Bruiloft
Ik had inderdaad nog niet uitgebreid verteld over de bruiloft. Jullie hebben dat scherp opgemerkt. Vooruit dan maar: een verslag van onze dag.
's Ochtends om half zes schrok ik wakker van een enorme knal buiten. Ik kon nog anderhalf uur slapen, maar dat lukte dus niet meer van de kriebels. Toen maar lekker in bad gegaan. Koffie erbij, broodje erbij. Nou om 8 uur mijn toen nog aanstaande gedag gezegd (die sliep nog) en naar mijn ouders gegaan.
Half negen visagiste die mij voor de hele dag strak in de lak zette en om half tien naar de kapper. Daar lekker zitten mutsen en een beetje kleppen. En iedereen vroeg zich af waarom ik zo rustig was. Ik was nog niet echt zenuwachtig of gestressd ofzo.
Half taalf was ik thuis, mijn vriendiin was er al en toen heb ik nog tot half een lekker op de bank gezeten. De daggasten kwamen toen aan, dus ik ben om kwart voor 1 naar boven gegaan om me om te kledenn. Toen werd ik wat zenuwachtig (gelijk ladder in mijn eerste panty. Het was waarschijnlijk een teken van boven dat ik toch gewoon kousen moest dragen, maar die waren in mijn nachtmerries al 100 keer afgezakt terwijl ik daar liep). Anyway, toen sloegen even de zenuwen toe...een huilbui! Mijn eerste en tevens laatste voor de dag. Want toen was Johan er en toen hij mij zag, was alles goed en ben ik geen seconde meer zenuwachtig geweest. En hij ook niet
Dus vanaf dat moment was het genieten! In de bus naar Paviljoen de Witte, de ceremonie was geweldig (iedereen die in Den Haag trouwt moet dhr Van Benthem vragen als ambtenaar). Het was hardstikke druk, sommige aanwezigen moesten zelfs staan! Ik zei 'ja', Johan 'ja tuurlijk' . Zoenen, ringen, en taart met champie! Helemaal leuk. Toen een paar foto's gemaakt op het strand (we wilden geen reportage, dit was leuk), ik op mijn kousen dat strand op (koud en nat) en toen voor het diner met de daggasten naar het Kurhaus gewandeld. Ik heb bijna niets gegeten, want ik had gewoon geen trek van de opwinding!
En toen het feest. Dat was echt helemaal geweldig. Wat een knalpartij. Het was druk (170 mensen) en er werd veel gedronken en gedanst. De DJ was super. De avond vloog voorbij en toen was het ineens 1 uur en was de dag voorbij, Het had voor iedereen nog wel wat langer mogen duren!
Toen zijn we weer terug gegaan naar het Kurhaus, daar overnachtten we in de bruidssuite. Tot 4 uur na zitten babbelen in het gigantische bubbelbad met champagne en hapjes.
Het was echt een geweldige dag waar we allebei nog elke dag aan denken. We zijn blij dat we het zo gedaan hebben en zouden het zo weer doen hoor!
Foto's van het feest (gekregen van de DJ) zijn alvast
hier te bekijken. Daar zal ik zodra ik ze heb ook meer foto's plaatsen.
Ik hoop dat dit verslag uitgebreid genoeg is!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.