quote:Op donderdag 20 april 2006 19:12 schreef Droeke het volgende:
Foto's.... ik zal mijn best doen voor jullie, oke? Het zal wel een tijdje duren omdat ze nog wat bewerkt moeten worden enzo, maar ik doe mijn best. Ik ben toch wel zenuwachtig... het is allemaal zo spannend, bijna een beetje onwerkelijk....
Mijn vader en moeder waren zojuist nog hier, en mijn moeder die was nerveus!!! Vond ik wel een beetje grappig om te zien... Ze was nog nerveuzer dan ik, haha
Wat dacht je van dierentuin Amersfoort, 16 mei 2007quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:26 schreef Levitation het volgende:
Het zonnetje schijnt volop hier in Eindhoven, Droeke boft echt met dit weer!![]()
Voor mijn collegaatje zien de weersverwachtingen voor volgende week er ook goed uit, binnenlocatie voor de foto's is dus hopelijk overbodig.![]()
Zucht, ik hoop dat het volgend jaar rond deze tijd net zulk mooi weer is.Dan hoop ik aan de beurt te zijn
... Zodra we een datum hebben meld ik 't hier wel en wil ik graag ook in 't lijstje.
Gezellig! Dierentuin lijkt me wel een superlocatie!quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat dacht je van dierentuin Amersfoort, 16 mei 2007
Delen we de kosten
Hmm, dat is wel jammer. Amersfoort is voor ons goed te doen, en de prijs is niet schrikbarend hoger dan als je een gewoon zaaltje huurt en dergelijke. Tuurlijk, je betaald voor de omgeving, en om op een speciale locatie te trouwen in Amersfoort terwijl je er niet woont betaal je ook nog eens ruim 500 euro, maar de locatie is dan wel helemaalquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gezellig! Dierentuin lijkt me wel een superlocatie!
Weet alleen niet of vriend-lief dat een goed idee vindt.![]()
Vooral omdat 't best een eindje van Waalre is...![]()
Helaas hebben wij geen dierentuin in de buurt, alleen "dierenrijk europa" ofzo bji Helmond en daar missen dus alle leuke dieren.![]()
Mail me maar evenquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:23 schreef Levitation het volgende:
Heb even op de site van Dierenpark Amersfoort gekeken en het ziet er wel supergaaf uit! Wat zijn jullie ongeveer kwijt? En voor hoeveel gasten? Denk dat 't een mooi feest wordt!
Done that!quote:
Net 1 dagje voor onsquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:49 schreef anne_Chris het volgende:
en wij gaan 2 mei trouwen. hééééél rustig zonder poespas![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Troelie, ik zie je maar niet online, dusseh.... wat ben je mooi![]()
![]()
Dat is ook wel een goede ja.quote:Op zondag 23 april 2006 09:53 schreef Knut het volgende:
Ik heb gewoon een envelop. Met daarbij de melding dat als iemand geen envelop wil geven dat ze dan even met een van de ceremoniemeesters contact op moeten nemen zodat we geen 23 broodroosters krijgen(Ja het staat echt zo in de text).
quote:Op zondag 23 april 2006 09:53 schreef Knut het volgende:
Ik heb gewoon een envelop. Met daarbij de melding dat als iemand geen envelop wil geven dat ze dan even met een van de ceremoniemeesters contact op moeten nemen zodat we geen 23 broodroosters krijgen(Ja het staat echt zo in de text).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |