abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:32:55 #51
141002 Soepblik
Nu met balletjes!
pi_35077230
Een woord: Trio
Emo is een volledig geaccepteerde, edoch niet al te langdurige, levensstijl...
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:33:59 #52
141509 weedsmokingmofa
I smoke w33d and I'm a mo
pi_35077271
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar de wil om wel wat te doen zit er wel in en een domme fout is echt zo gemaakt, zeker bij mensen met een verleden, die zich toch sneller vertrouwd met elkaar voelen, waar het helemaal niet zo raar bij voelt, maar dat "gewone" gevoel van vroeger snel kan terugkomen.

Als je geen problemen wil moet je jezelf indekken, je bent maar een mens namelijk en mensen maken fouten, klaar uit, je bent niet bestand tegen alle verleiding, dat is niemand, dat denken is wat mij betrefd een dom uitgangspunt, wat je wel kan doen is ervoor zorgen dat je niet in die situatie komt waar de verleiding te veel wordt, waar een domme fout snel gemaakt is.

Dus zorg idd gewoon dat je eigen meisje erbij is en dan heb je in princiepe alles wat je wil, dat contact terug en je relatie en als het een beetje meezit mogen die meiden elkaar straks ook en kan je veel meer met elkaar omgaan zonder dat het afloopt in een tranendal.
slim, dit is nu ook mijn bedoeling, ik hoop alleen dat ze niet te vijhandig tegen elkaar gaan doen want als puntje bij paaltje komt moet ik toch (makkelijk) voor mijn vriendin kiezen.
And that is how I met your mother.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:34:53 #53
141509 weedsmokingmofa
pi_35077304
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:32 schreef Soepblik het volgende:
Een woord: Trio
sssst
Dit is een big maybe (A)
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:36:01 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35077330
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:33 schreef weedsmokingmofa het volgende:

slim, dit is nu ook mijn bedoeling, ik hoop alleen dat ze niet te vijhandig tegen elkaar gaan doen want als puntje bij paaltje komt moet ik toch (makkelijk) voor mijn vriendin kiezen.
Ik kan me met die hele voorgeschiedenis levendig voorstellen dat je vriendin weinig zin heeft gezellig bij dat andere meisje op de koffie te gaan...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:37:32 #55
141509 weedsmokingmofa
pi_35077377
Ze bood net zelf aan van wel (op msn)
pi_35077405
Als ik t goed lees dan is er dus de optie dat je een trio doet met je huidige vriendin en je ex

Ow man ik lig dubbel
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:39:14 #57
141509 weedsmokingmofa
pi_35077437
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:38 schreef UnleashMitch het volgende:
Als ik t goed lees dan is er dus de optie dat je een trio doet met je huidige vriendin en je ex

Ow man ik lig dubbel
Ja deze optie is er maar hier denk ik nog (even) niet aan omdat ik eerst wil dat alles goed en straight en duidelijk zit tussen ons, dan kunne we verder kijken
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:39:24 #58
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_35077448
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan me met die hele voorgeschiedenis levendig voorstellen dat je vriendin weinig zin heeft gezellig bij dat andere meisje op de koffie te gaan...
Idd, wat als het andersom was geweest en vriendin van ts met een ex zat te cammen (incl. vleeswarenshow etc.). Kan me niet voorstellen dat ts gezellig op de koffie wil.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:43:48 #59
141509 weedsmokingmofa
pi_35077619
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:39 schreef navvy het volgende:

[..]

Idd, wat als het andersom was geweest en vriendin van ts met een ex zat te cammen (incl. vleeswarenshow etc.). Kan me niet voorstellen dat ts gezellig op de koffie wil.
hier geef ik je gelijk mee, ik ben Héél jaloers en zou dit ook echt neit kunnen maar mijn vriendin ziet dat ik haar gewoon aardig vind en zij weet dat ik nergens op uit ben, mocht alles fout gaan dan laat ik gewoon nix meer van me horen, mocht alles goed gaan dan is het leuk!
pi_35077632
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:39 schreef weedsmokingmofa het volgende:
Ja deze optie is er maar hier denk ik nog (even) niet aan omdat ik eerst wil dat alles goed en straight en duidelijk zit tussen ons, dan kunne we verder kijken

Kom op zeg, een trio met je ex moet toch ongeveer het slechtste idee ooit zijn. Een trio an sich kan al bedreigend zijn voor je relatie, zeker als een van de twee niet zelfverzekerd genoeg is. Je vriendin komt niet echt naar voren als iemand die zelfverzekerd genoeg is (niet dat daar iets mis mee is) om in een trio te participeren en jij stelt een trio voor met je ex erbij.

Als je nog lang en gelukkig met haar wilt worden is dat niet echt een goed idee denk ik
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:46:14 #61
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_35077704
Verkapt "kijk mij een zielige, contactgestoorde, nogal late puber zijn" topic
Rescuer of the distressed damsel
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:46:24 #62
141509 weedsmokingmofa
pi_35077712
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:44 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Kom op zeg, een trio met je ex moet toch ongeveer het slechtste idee ooit zijn. Een trio an sich kan al bedreigend zijn voor je relatie, zeker als een van de twee niet zelfverzekerd genoeg is. Je vriendin komt niet echt naar voren als iemand die zelfverzekerd genoeg is (niet dat daar iets mis mee is) om in een trio te participeren en jij stelt een trio voor met je ex erbij.

Als je nog lang en gelukkig met haar wilt worden is dat niet echt een goed idee denk ik
mijn vriendin komt zelf met het idee van een trio
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:49:07 #63
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_35077806
je ex geilt gewoon op de aandacht..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_35077832
Jongentje, wat je vriendin wil is niet belangrijk.
Jouw "strak plassertje', daar gaat het om.
Ga maar gauw knulletje, zo'n kans krijg je nooit weer.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:51:22 #65
141509 weedsmokingmofa
pi_35077870
Ik denk eigenlijk gewoond dat ik het bij msn moet laten en mocht er ooit een dag komen dat ik naar der toe ga, dan met mijn vriendin bedankt voor de replies mensen!
pi_35078001
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:46 schreef weedsmokingmofa het volgende:
Bedenk eerst eens wat er achter zo'n voorstel kan zitten. Wellicht is ze wel zo bang om je kwijt te raken aan je ex dat ze een trio wil 'want dan is ze er tenminste zelf bij'. Als je dan toch doorgaat met de trio verziek je eigenlijk al de basis van je verdere relatie maar goed dat is mijn mening
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:56:40 #67
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_35078039
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:51 schreef weedsmokingmofa het volgende:
Ik denk eigenlijk gewoond dat ik het bij msn moet laten en mocht er ooit een dag komen dat ik naar der toe ga, dan met mijn vriendin bedankt voor de replies mensen!
Volgens mij rook jij er nog een paar en kom je vannacht om een uurtje of 2 op het lumineuze idee je ex ff lekker te palen! Ik geef je geen ongelijk, alles kan als je 17 bent he!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_35078091
TS lijkt een welovewogen spelletje te spelen 'hoever hij kan gaan' ....

Dat begint al met het ophemelen van 'hoe goed zijn vriendin is', en 'dat hij haar goedheid, met zijn vele fouten, eigenlijk niet verdient' .....

Juist dat is vervolgens een soort van genoegdoening voor de fouten die al voorziet, hij weet namelijk verdomd goed dat hij nogal zwak en slap is, en dat hij 'leuke dingen' zoals dat geflirt van die andere vriendin niet afslaat ... maar die wetenschap is vervolgens de motivatie om daaraan vooral niets te veranderen....
Hij kan berusten in het 'tja, het is nu eenmaal zo' ...

Volgens mij is dit topic gewoon evenzeer van het 'zichzelf indekken' voor de fout waarvan nu al vaststaat dat hij die waarschijnlijk wel gaat maken ....
Ik schat de kans erg groot in dat de TS zijn vriendin blijft belasten en voor grote problemen plaatst, en van haar verwacht dat ze hem darvoor telekens 'vergeeft' ...

het dieptepunt is zo ongeveer de uitspraak dat 'als die andere meid wat probeert, kan mn vriendin haar slaan' ... jaja, dat zou je wel willen, slappeling.
Ik hoop dat dat meisje uiteindelijk genoeg zelfrespect heeft om zo'n 'vriend' gewoon te dumpen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_35078117
Je wilt die ex gewoon naaien. Zeg dat dan! Jij weet net zo goed als iedereen hier dat het daar op uit zal draaien.
Ach, je bent 17 dus ik snap je ook wel!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:59:16 #70
141509 weedsmokingmofa
pi_35078135
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:56 schreef navvy het volgende:

[..]

Volgens mij rook jij er nog een paar en kom je vannacht om een uurtje of 2 op het lumineuze idee je ex ff lekker te palen! Ik geef je geen ongelijk, alles kan als je 17 bent he!
hahaha, neh ik vind niet dat alles kan als je 17 bent.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 16:00:37 #71
141509 weedsmokingmofa
pi_35078178
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:58 schreef RM-rf het volgende:
TS lijkt een welovewogen spelletje te spelen 'hoever hij kan gaan' ....

Dat begint al met het ophemelen van 'hoe goed zijn vrienin is', en 'dat hij haar goedheid, met zijn vele fouten, eigenlijk niet verdient' .....

Juist dat is vervolgens een soort van genoegdoening voor de fouten die al voorziet, hij weet namelijk verdomd goed dat hij nogal zwak en slap is, en dat hij 'leuke dingen' zoals dat geflirt van die andere vriendin niet afslaat ... maar die wetenschap is vervolgens de motivatie om daaraan vooral niets te veranderen....
Hij kan berusten in het 'tja, het is nu eenmaal zo' ...

Volgens mij is dit topic gewoon evenzeer van het 'zichzelf indekken' voor de fout waarvan nu al vaststaat dat hij die waarschijnlijk wel gaat maken ....
Ik schat de kans erg groot in dat de TS zijn vriendin blijft belasten en voor grote problemen plaatst, en van haar verwacht dat ze hem darvoor telekens 'vergeeft' ...

Ik hoop dat dat meisje uiteindelijk genoeg zelfrespect heeft om zo'n 'vriend' gewoon te dumpen.
hahahahaha, jij moet psygoloog worden, je zal alleen geen reet verdienen, als je weet hoe ik in elkaar zit vind ik dat echt super knap zonder mij te kennen. haal je al die info uit die paar posts? stoer hoor, je mag gerust met me vriendin praten als je nog harder afgezeken wil worden (K)
  dinsdag 14 februari 2006 @ 16:01:15 #72
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_35078195
niet doen gek

het is vast niet voor niets uit gegaan en een nieuwe meid zorgt dan alleen maar voor problemen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_35078635
hehe, oude exen laten jonge jongens weer jeuken

Gewoon niet gaan gast, dr is alleen maar heibel mee als je het wel doet. Ik kan gelukkig gewoon normaal met mijn (ex) opschieten, maar dat kon de eerste 2 jaar ook niet!
pi_35078788
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:00 schreef weedsmokingmofa het volgende:

[..]

hahahahaha, jij moet psygoloog worden, je zal alleen geen reet verdienen, als je weet hoe ik in elkaar zit vind ik dat echt super knap zonder mij te kennen. haal je al die info uit die paar posts? stoer hoor, je mag gerust met me vriendin praten als je nog harder afgezeken wil worden (K)
Het is jouw leven ..... Ik heb verder niks te maken met het rotzooitje dat jij ervan maakt.. en guess what; je bent er gewoon 100% zelf voor verantwoordelijk, ook al zit je nu opzichtig op voorhand al te proberen eventuele consequenties te ontlopen ... blow-kippetje.

En doe in godsnaam wat meer moeite op je posts, zelfs dyslectie of blow-overdosissen zijn geen excuus voor zulke domme slordigheden in je posts..., als je tenminste wenst dat mensen ze lezen en begrijpen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_35079072
TS doet gewoon lomp en weet best wat de oplossing is. Een trio met je ex lijkt me ook een zwaar belabberd idee. Magoed volgens mij weet iedereen hier wel hoe het zit behalve jijzelf. Een trio moet je doet met 1 persoon waar je wel om geeft en een die je kan laten vallen als een baksteen mocht dat nodig zijn, tenminste, dat lijkt me (zelf nooit de optie gehad helaas, oh well 1vs1 verveelt ook niet )
pi_35079352
Mijn leven is saai...

THANK GOD!

pi_35079430
quote:

Wat hebben jij toch rare relaties.
pi_35082468
quote:

[..]

Zij heeft dus ook iemand op het oog....woeha!!
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  zaterdag 18 februari 2006 @ 10:58:15 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35215290
OP = weg
Topic = op slot
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')