Hoe moet het nou met het programma Opsporing Verzocht?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:44 schreef Re het volgende:
nou lijkt het me toch al moeilijk om mohammed precies af te beelden eigenlijk, hij mag immers niet afgebeeld worden dus wie zegt dat hij eruitziet als de karikatuur in de optocht... zijn wel mer mensen die mohammed heten die een baard hebben
als tie al een baard heeft dan, natuurlijk
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hoe moet het nou met het programma Opsporing Verzocht?
Alle NL zenders zijn al lang gecodeerd. Behalve BVN, dat is een Free To Air zender.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:56 schreef Re het volgende:
[..]
die zijn tegenwoordig exclusief, nog ff en die gaan achter de decoder
Mooi, ik hoop dat ze daar geen deel van uit willen maken, en verdere EU toetredingsbesprekingen zullen stopzetten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:02 schreef Keromane het volgende:
de Turkse premier vindt dat 'vrijheid van meningsuiting' in Europa veel te ver is doorgeschoten.
ik ben ook wel benieuwd hoe de cartoondiscussie de toetreding van Turkije tot de eu gaat beïnvloedenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:50 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Mooi, ik hoop dat ze daar geen deel van uit willen maken, en verdere EU toetredingsbesprekingen zullen stopzetten.![]()
Goed fatsoen? Is gewoon door de bedreigende toon van moslims dat dit zo is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben blij met dit soort ontwikkelingen. Toen ik dit las ging zelfs mijn ingegroeide teennagel van geluk lachen. Eindelijk beginnen ze in te zien dat fatsoen goed is voor de verhoudingen.²
Inderdaad, veel reacties getuigen van de gruwelijke onkennis over het fenomeen Carnaval en het wáárom mensen verkleed gaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:31 schreef sooty het volgende:
[..]
Blijkbaar ontbeert u de kennis van het onstaan van carnaval. Dat is jammer. Met Carnaval kan je juist spotten met gezagsdragers, politiek en/of religieus, waar je normaliter je door het jaar dat niet doet.
Helaas neemt het toenemend onverdraagzame islamistische gedeelte van Nederland hier aanstoot aan. Dat moeten wij niet toestaan als Nederlanders; Wij leven hier in Nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |