abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35074844
Nou nou .. een tijdje door de vingers zien ok, maar continue door blijven gaan ?! ..

Iedere maandag heb ik mijn vaste schooldag, nou merkte ik de laatste weken op dat er een marokkaans meisje voortdurend zit te bellen.
Tijdens uitleg van docenten, tijdens momenten dat wij aan ons huiswerk moeten werken en zo kan ik door blijven gaan.

Meid, je loopt al achter op je huiswerk, je cijfers zijn nog lager dan het aantal vingers geteld op 1 hand en die jongetjes waar je de hele tijd mee belt, kunnen wel wachten!

Doe wat aan je school, dan weet ik dt er later weer een last minder is, waar mijn belastinggeld naar toe gaat

Zo dat is eruit, dit lucht dus ECHT op !
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:15:56 #2
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_35074887
afmaken die mocro
:r Patty Brard :r
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:16:35 #3
139773 roedeledokie
Die opm. was niet grappig!
pi_35074906
hoezo ze gaat toch achter het aanrecht gedwongen worden door haar "landsleute", zo stom is het dus niet van haar om nu haar vrijheid te benutten, nu ze die onder het motto van leerplicht nog heeft
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:17:43 #4
139773 roedeledokie
pi_35074938
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:15 schreef _Liquid_ het volgende:
afmaken die mocro
Zielig mannetje/vrouwtje ben jij zeg!
pi_35074987
Moet er nou weer instaan dat het een Marokkaans meisje betreft, haatzaaier.

[ Bericht 2% gewijzigd door minkuukel op 14-02-2006 14:21:11 (tiepvout.) ]
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_35075008
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:16 schreef roedeledokie het volgende:
hoezo ze gaat toch achter het aanrecht gedwongen worden door haar "landsleute", zo stom is het dus niet van haar om nu haar vrijheid te benutten, nu ze die onder het motto van leerplicht nog heeft
Daar zit wat in Maar de goeden (althans een andere serieuze jongen en ik) zijn hier wel de dupe van en dat terwijl wij gewoon op een hoog niveau functioneren
pi_35075030
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:19 schreef minkuukel het volgende:
Moet er nou weer instaan dat het een Marokaans meisje betreft, haatzaaier.
Ja dat moest oO< Ik praat graag gedetailleerd om misverstanden/verdere vragen te voorkomen O~) ~:)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 14 februari 2006 @ 14:21:41 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_35075046
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:20 schreef DamzkoO het volgende:

[..]

Daar zit wat in Maar de goeden (althans een andere serieuze jongen en ik) zijn hier wel de dupe van en dat terwijl wij gewoon op een hoog niveau functioneren
Elke dag dat je op school zit en je hebt er last van klagen en klagen...
Net zolang tot haar telefoon door haar strotje gedouwd wordt...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_35075065
En die docent laat dat toe? Ik had dat niet moeten proberen bij mij in de klas. Maar ja dat was 7 jaar geleden. Toen was dat nog helemaal anders
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:23:52 #10
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_35075110
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:14 schreef DamzkoO het volgende:

Tijdens uitleg van docenten, tijdens momenten dat wij aan ons huiswerk moeten werken en zo kan ik door blijven gaan.
Mag je tegenwoordig bellen in de klas?
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_35075120
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:22 schreef zatoichi het volgende:
En die docent laat dat toe? Ik had dat niet moeten proberen bij mij in de klas. Maar ja dat was 7 jaar geleden. Toen was dat nog helemaal anders
Hij ziet het niet omdat zij gebukt onder dr tafel praat (alsof ze dr veters strikt) of gaat gauw naar de gang met de woorden "ik ga heel even naar de wc"

Als ik de docent was had ik dr meteen een schorsing opgelegd. Je komt hier toch om te leren, niet om een beetje te gaan lopen bellen omdat je thuis je vrijheid niet hebt
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:25:38 #12
139773 roedeledokie
pi_35075150
[/quote]

Jammer dat je t gehele plaatje niet overziet!

Waar denk je / nee andere vraag waar zie je ergens mensen van het vrouwelijke geslacht van marok. afkomst werken die hun studie hebben afgemaakt???

Sorry je kunt er ook niks aan doen dat je onderontwikkeld bent!!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:28:17 #13
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_35075224
Vrouwen kletsen nu eenmaal.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_35075263
quote:
[quote]Op dinsdag 14 februari 2006 14:25 schreef roedeledokie het volgende:

quote:
Jammer dat je t gehele plaatje niet overziet!

Waar denk je / nee andere vraag waar zie je ergens mensen van het vrouwelijke geslacht van marok. afkomst werken die hun studie hebben afgemaakt???

Sorry je kunt er ook niks aan doen dat je onderontwikkeld bent!!
[/quote]

Dus nu ben IK de onderontwikkelde ??
Hierover zal ik maar niet in discussie met je gaan

Bovendien heb je wel degelijke afgestudeerde dames van marokkaans komaf.
Ik zie ze ook hier op mijn stageplaats met een hooggenoten opleiding.

Ik sprak specifiek over 1 persoon en dat was dat meisje bij mij in de klas, heb dus niet een ieder over 1 dezelfde kam geschoren zoals jij dat "blijkbaar" nu aan het doen bent.

dinsdag 14 februari 2006 @ 14:30:41 #15
139773 roedeledokie
pi_35075294
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:20 schreef DamzkoO het volgende:

[..]

Jij vind jezelf op een hoog niveau functioneren??? hahahahahahahaha kruip gauw weer terug onder de steen waar je onder vandaan kwam, kom ik hem wel ff aankloppen.
pi_35075317
Zijn telefoons nog niet verboden daar dan? Zo nee wordt het daar hoog tijd voor
stupidity has become as common as common sense was before
pi_35075356
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef roedeledokie het volgende:

[..]

Jij vind jezelf op een hoog niveau functioneren??? hahahahahahahaha kruip gauw weer terug onder de steen waar je onder vandaan kwam, kom ik hem wel ff aankloppen.
Kom gerust naast me zitten en kijken hoe ik mijn werkzaamheden uitvoer Dat ik hier mijn beklag doe wil niet meteen zeggen dat ik van een laag niveau voorzien ben
pi_35075387
Ik geloof er geen kut van..... bellen tijdens de uitleg van een leraar
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:33:57 #19
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_35075388
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:24 schreef DamzkoO het volgende:

[..]

Hij ziet het niet omdat zij gebukt onder dr tafel praat (alsof ze dr veters strikt) of gaat gauw naar de gang met de woorden "ik ga heel even naar de wc"
Ja hoor...en hoeveel mensen strikken hun veters 3 minuten lang tijdens de les met een gesprek gaande?

Vind je het erg als ik even een potje zout leegstrooi? Dan neem ik het allemaal even met wat korreltjes....
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_35075396
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn telefoons nog niet verboden daar dan? Zo nee wordt het daar hoog tijd voor
Wel, er staat zelfs een schorsing op, maar deze pubertjes weten overal een list op te bedenken
pi_35075433
Je bent verliefd, TS.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_35075448
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:33 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ja hoor...en hoeveel mensen strikken hun veters 3 minuten lang tijdens de les met een gesprek gaande?

Vind je het erg als ik even een potje zout leegstrooi? Dan neem ik het allemaal even met wat korreltjes....
We zitten in een klas van 30 man, als je dan ergens achter zit vallen die dingen niet gauw op
pi_35075468
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:35 schreef Capa het volgende:
Je bent verliefd, TS.
Uhuh .. was ik maar ook 1 van dr bellertjes

dinsdag 14 februari 2006 @ 14:36:54 #24
139773 roedeledokie
pi_35075477
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:29 schreef DamzkoO het volgende:

[..]

[..]

Ik sprak specifiek over 1 persoon en dat was dat meisje bij mij in de klas, heb dus niet een ieder over 1 dezelfde kam geschoren zoals jij dat "blijkbaar" nu aan het doen bent.

[/quote]

Vreemd, ik durf in deze wel te veralgemeniseren, ik zie die hoogopgeleide Marok. dames nl. nooit ergens!!!!!! nooit!
Ik zie hier alleen laag tot niet opgeleide Marok. heren die in groepen doelloos over straat lopen.

Over hun gedrag is genoeg gezegd hier in div topics dus daar gaan we het maar niet meer over hebben.

Laten we het eens hebben over wat voor een soort ubermensch jij denkt te zijn???
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:39:07 #25
139773 roedeledokie
pi_35075538
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:36 schreef DamzkoO het volgende:

[..]

Uhuh .. was ik maar ook 1 van dr bellertjes

Hoezo? wil je later ook in t rifgebergte gaan wonen??
pi_35075539
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:36 schreef roedeledokie het volgende:
Vreemd, ik durf in deze wel te veralgemeniseren, ik zie die hoogopgeleide Marok. dames nl. nooit ergens!!!!!! nooit!
Ik zie hier alleen laag tot niet opgeleide Marok. heren die in groepen doelloos over straat lopen.
Dan is het toch zonde dat jij je blikveld weigert te verruimen. Vies untermensch, ga brommers repareren.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:39:49 #27
27393 Jozzy
Jozzy says:
pi_35075557
quote:

[..]

Over hun gedrag is genoeg gezegd hier in div topics dus daar gaan we het maar niet meer over hebben.

Laten we het eens hebben over wat voor een soort ubermensch jij denkt te zijn???
Beter leer je ff quoten!
Shocking is an art.
pi_35075566
quote:

bla bla bla
Jammer dat jij in zo'n beperkt wereldje leeft
pi_35075616
Zo jammer dat ik niet zoveel mensen kan quoten maar ik geef de meerderheid gelijk!
Zeker dat "roedeledokie" zelf in een boerengat woont ??
pi_35075664
quote:
bla bla
Ik heb niet gezegd dat ik mezelf als ubermensch beschouw/zou beschouwen, ik sprak alleen over het feit dat ik serieus mijn werkzaamheden verricht t.o.v. een leerling die slecht presteert en daar zelf ook geen verandering in wil brengen.

Had ik me hoger dan de rest gevoeld, had ik mijn uitspraken heus wel achterwege gelaten.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:44:08 #31
139773 roedeledokie
pi_35075665
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:39 schreef Capa het volgende:

[..]

Dan is het toch zonde dat jij je blikveld weigert te verruimen. Vies untermensch, ga brommers repareren.
Heb ik weinig mee met brommers!

Kan je wel garanderen dat ik door de genoemde groepen mijn stadscentrum haat en dito ook mijd!

Puur door genoemde groepen onruststokers die mij een DOORN in t oog zijn!

Die lui lopen 100% van hun tijd onschuldigen uit te lokken en treiteren, slaan, aso gedrag te vertonen eeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttccccccccccccccccc.

Opvoedkampen en snel aub , politiek, bevrijd NL van deze plaag
pi_35075705
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:44 schreef roedeledokie het volgende:

[..]

Kan je wel garanderen dat ik door de genoemde groepen mijn stadscentrum haat en dito ook mijd!

Die lui lopen 100% van hun tijd onschuldigen uit te lokken en treiteren, slaan, aso gedrag te vertonen eeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttccccccccccccccccc.

Oh je generaliseert dus gewoon....
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:45:55 #33
139773 roedeledokie
pi_35075707
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:42 schreef DamzkoO het volgende:
Zo jammer dat ik niet zoveel mensen kan quoten maar ik geef de meerderheid gelijk!
Zeker dat "roedeledokie" zelf in een boerengat woont ??
Ik woon in een gemiddelde NL stad 120000 inwoners met alle problemen daarop en aan zoals ze overal te lande voorkomen.

Vergeet dus boeren gat
pi_35075715
quote:
Ach leefde Anton Mussert nog maar...
pi_35075729
quote:

[..]

Zoals ik al eerder aangaf en jij zelf ook wel weet, -als je een sociaal persoon bent-, dat niet iedereen zo is. Probeer mensen minder gauw over 1 kam te scheren anders zal het je in het echte zakenwereldje duur komen te staan, want je zult er toch wel met mensen van ander komaf moeten (leren) samenwerken
pi_35075748
Probeer er achter te komen bij wie ze een abonnement/prepaidkaart heeft en koop aandelen Telfort/KPN/Vodafone/etc.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2006 14:48:41 ]
pi_35075847
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Probeer er achter te komen bij wie ze een abonnement/prepaidkaart heeft en koop aandelen Telfort/KPN/Vodafone/etc.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:52:16 #38
139773 roedeledokie
pi_35075871
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:45 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Oh je generaliseert dus gewoon....
In het geval Marok. durf ik dat ''bijna'' te doen, wetende dat ik een kleine minderheid welwillenden daarme tegen de schenen trap (sorrie daarvoor)

Aan die kleine minderheid heb ik een oproep: Zorg er A.U.B. voor dat je landgenoten die hier lopen te zieken daar NU mee ophouden.

Irritante marok.jongeren maken een zeer diepe stinkende wond in onze maatschappij hier en ik wil dat dat eens ophoud.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:54:28 #39
139773 roedeledokie
pi_35075934
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:46 schreef DamzkoO het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder aangaf en jij zelf ook wel weet, -als je een sociaal persoon bent-, dat niet iedereen zo is. Probeer mensen minder gauw over 1 kam te scheren anders zal het je in het echte zakenwereldje duur komen te staan, want je zult er toch wel met mensen van ander komaf moeten (leren) samenwerken
Eu heb mijn eigen bedrijf en mijn vriendin komt uit Thailand, weet dus echt wel hoe ik met andere culturen moet omgaan.
pi_35075971
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:54 schreef roedeledokie het volgende:

[..]

Eu heb mijn eigen bedrijf en mijn vriendin komt uit Thailand, weet dus echt wel hoe ik met andere culturen moet omgaan.
Maar vervolgens wel flinke uitlatingen ten gehore geven he Wie neem je hier nou in het oo'tje ?
pi_35076022
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:14 schreef DamzkoO het volgende:

Nou nou .. een tijdje door de vingers zien ok, maar continue door blijven gaan ?! ..

Iedere maandag heb ik mijn vaste schooldag, nou merkte ik de laatste weken op dat er een marokkaans meisje voortdurend zit te bellen.

Meid, je loopt al achter op je huiswerk, je cijfers zijn nog lager dan het aantal vingers geteld op 1 hand en die jongetjes waar je de hele tijd mee belt, kunnen wel wachten!

Doe wat aan je school, dan weet ik dt er later weer een last minder is, waar mijn belastinggeld naar toe gaat

Praat met dr ?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:58:11 #42
139773 roedeledokie
pi_35076053
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:39 schreef Jozzy het volgende:

[..]

Beter leer je ff quoten!
sorry er gaat wel eens iets fout!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:59:59 #43
139773 roedeledokie
pi_35076113
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:55 schreef DamzkoO het volgende:

[..]

Maar vervolgens wel flinke uitlatingen ten gehore geven he Wie neem je hier nou in het oo'tje ?
Ja, waaron niet, van irritante Chinezen heb ik vreemdgenoeg nooit last???
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:03:30 #44
139773 roedeledokie
pi_35076221
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:55 schreef DamzkoO het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat een Budhistische opvoeding er zeker toe bij draagt dat je in de rest van je leven een prettiger persoon bent voor je omgeving om mee om te gaan dan iemand die door de islam zijn vorm heeft mogen verkrijgen.
NL. ers zitten tussen beide vormen in of zo??
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:04:36 #45
139773 roedeledokie
pi_35076256
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:56 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Praat met dr ?
Durft ie niet, bang dat ie ze van dr broers gereten krijgt!! wedden!
pi_35076299
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:59 schreef roedeledokie het volgende:

[..]

Ja, waaron niet, van irritante Chinezen heb ik vreemdgenoeg nooit last???
Dit is totaal irrelevant ! Volgens mij ben jij gewoon een klein jochie van net 15
De manier van hoe je je uitlatingen presenteert en punten aankaart die medio 2006 al langere tijd een grote rol spelen, doen mij zwijgen ..
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:06:46 #47
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_35076340
Ik vind bellen niet zo heel leuk
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:10:00 #48
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_35076440
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind bellen niet zo heel leuk
Wat je vindt, moet je naar het politiebureau brengen.

OT: Die leipe m0creaux mogen toch zelf weten of ze veel bellen of niet? Het gaat erom dat JIJ bij de les blijft, opdat je je studie naar behoren kan afmaken. Dat deze bellende belhamels straks gaan falen, is hun eigen keuze. Hadden ze maar niet zoveel moeten zwetsen.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_35076444
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:04 schreef roedeledokie het volgende:

[..]

Durft ie niet, bang dat ie ze van dr broers gereten krijgt!! wedden!
Klopt, ik wil niet mijn woord naar voren brengen en vervolgens allerlei broers/neven op na krijgen, ben niet gek

Om meteen op je andere reactie van opvoeding te reageren:

Ik ben van alle religies wel thuis, ik verdiep me graag in hetgeen waar het merendeel een oordeel over heeft maar zelf de feiten ervan niet kent:

Beter een boedhistische opvoeding dan een Islamitische?

Ik wil niet in verdediging gaan treden, maar de Islam zet niet toe tot geweld, het is dat de "slechten" ermee te koop lopen en de naam roepen waardoor het lijkt alsof het allemaal van het geloof "moet" wat dus niet zo is.

Ik kan zo doorgaan, maar dit was alleen maar om even aan te geven dat jij net als een groot deel afgaat op oordelen en meningen, zonder enig besef te hebben van wat het geloof zelf aangeeft
pi_35076511
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:10 schreef Dirktator het volgende:

[..]

Wat je vindt, moet je naar het politiebureau brengen.

OT: Die leipe m0creaux mogen toch zelf weten of ze veel bellen of niet? Het gaat erom dat JIJ bij de les blijft, opdat je je studie naar behoren kan afmaken. Dat deze bellende belhamels straks gaan falen, is hun eigen keuze. Hadden ze maar niet zoveel moeten zwetsen.
Mooi gesproken, vandaar dat ik ook gewoon zelf bij de les blijf. Het was gewoon een puntje waar ik me aan ergerde en ik wilde wat meningen van anderen over dit onderwerp horen.
Bedankt
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:12:28 #51
139773 roedeledokie
pi_35076522
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:46 schreef Capa het volgende:

[..]

Ach leefde Anton Mussert nog maar...
Jammer dat je een probleem serieus tackelen over een kam scheert met dit soort personages, dat zegt denk ik meer over jezelf!

Volgens mij zijn Marok. probleemjongeren probleem 1 in NL om op te lossen, heropvoedkampen zijn dan NIET! gemeend als martel- en werk- en vernietigingskampen etc.

Overigens blijf ik van mening dat de grondhouding van onze beider culturen te ver uit een ligt om ooit tot een harmonieus functionerende maatschappij te komen!
pi_35076823
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:12 schreef roedeledokie het volgende:

[..]

Jammer dat je een probleem serieus tackelen over een kam scheert met dit soort personages, dat zegt denk ik meer over jezelf!

Volgens mij zijn Marok. probleemjongeren probleem 1 in NL om op te lossen, heropvoedkampen zijn dan NIET! gemeend als martel- en werk- en vernietigingskampen etc.

Overigens blijf ik van mening dat de grondhouding van onze beider culturen te ver uit een ligt om ooit tot een harmonieus functionerende maatschappij te komen!
Denk je nou echt dat dit allen alleen maar ligt aan 1 aangewezen volk ??
Als je dat denkt, zou ik maar meteen afmelden en de pc afsluiten
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:25:14 #53
139773 roedeledokie
pi_35076938
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:10 schreef DamzkoO het volgende:

[..]

Klopt, ik wil niet mijn woord naar voren brengen en vervolgens allerlei broers/neven op na krijgen, ben niet gek

Om meteen op je andere reactie van opvoeding te reageren:

Ik ben van alle religies wel thuis, ik verdiep me graag in hetgeen waar het merendeel een oordeel over heeft maar zelf de feiten ervan niet kent:

Beter een boedhistische opvoeding dan een Islamitische?

Ik wil niet in verdediging gaan treden, maar de Islam zet niet toe tot geweld, het is dat de "slechten" ermee te koop lopen en de naam roepen waardoor het lijkt alsof het allemaal van het geloof "moet" wat dus niet zo is.

Ik kan zo doorgaan, maar dit was alleen maar om even aan te geven dat jij net als een groot deel afgaat op oordelen en meningen, zonder enig besef te hebben van wat het geloof zelf aangeeft
Sorry, ik ben een beroepsatheist en heb helemaal niks met religie, wens deze ook niet te bestuderen etc.
Ik kan alleen aangeven dat indien ik er van een afstandje naar kijk, ik me onder Budhisten prettiger zou voelen dan onder moslims, mag dat??

Mijn neef is laatst getrouwd met een Turkse, tjonge dat had me wat voeten in aarde zeg! nog nooit op een bruiloft zoveel stress meegemaakt als daar. (lekker ranja drinken1)

Hij heeft afstand gedaan van zijn NL doopnam omdat zijn schoonvader die niet vond passen bij de islamitische cultuur?????
Hij is bedreigd door haar broers, heeft ruzie door het geheel met zijn ouders,
Hij is nu ook ineens een overtuigd moslim, en alles wat ik hem zeg beledigd hem, kortom praten met hem is verleden tijd
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:28:33 #54
139773 roedeledokie
pi_35077073
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:21 schreef DamzkoO het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat dit allen alleen maar ligt aan 1 aangewezen volk ??
Als je dat denkt, zou ik maar meteen afmelden en de pc afsluiten
Naast dit hoofdprobleem hebben we i.d.d. ook nog 't probleem van de Antilliaanse groep raddraaiers, ook een niet uit te vlakken probleem!

Bouw ze dus groot genoeg die dingen!!!
pi_35077302
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:25 schreef roedeledokie het volgende:

[..]

Sorry, ik ben een beroepsatheist en heb helemaal niks met religie, wens deze ook niet te bestuderen etc.
Ik kan alleen aangeven dat indien ik er van een afstandje naar kijk, ik me onder Budhisten prettiger zou voelen dan onder moslims, mag dat??

Mijn neef is laatst getrouwd met een Turkse, tjonge dat had me wat voeten in aarde zeg! nog nooit op een bruiloft zoveel stress meegemaakt als daar. (lekker ranja drinken1)

Hij heeft afstand gedaan van zijn NL doopnam omdat zijn schoonvader die niet vond passen bij de islamitische cultuur?????
Hij is bedreigd door haar broers, heeft ruzie door het geheel met zijn ouders,
Hij is nu ook ineens een overtuigd moslim, en alles wat ik hem zeg beledigd hem, kortom praten met hem is verleden tijd
Wil dit dan ook meteen zeggen dat iedere moslim zo moet zijn ?? Is het woord "cultuur" je onbekend??

Sorry hoor, maar onder "moslims" vallen zoveel groeperingen/volkeren, van Indonesiers tot Moslims van Surinaams komaf (Hindostanen).
Een ieder met zn eigen cultuur.
Ik heb tal van bruiloften meegemaakt, bijna van ieder geloof wel en bij de Surinamers werd er lekker gedronken en gefeest, bij de Indonesiers flink dansen en zo kan je doorgaan.
Dat jij het "even" net wat anders getroffen hebt wil niet meteen zeggen dat een iedere moslim op deze aardkl**t net zo is als dat het jouw doet vermoeden.

Zoals ik al zei, scheer niet iedereen over 1 kam als jij het net anders hebt getroffen.
Dat jij niets met religie hebt is zeer irrelevant, want was je het wel, had je ook andere oordelen over hetgeen jij naar voren brengt over geloof (nogmaals: geloof en cultuur zijn 2 verschillende begrippen)

pi_35077343
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef roedeledokie het volgende:

[..]

Naast dit hoofdprobleem hebben we i.d.d. ook nog 't probleem van de Antilliaanse groep raddraaiers, ook een niet uit te vlakken probleem!

Bouw ze dus groot genoeg die dingen!!!
Dus nu pas komt de aap uit de mouw? Net zat je zo specifiek gericht te praten over de marokkanen alleen en nu komen andere volkeren erbij rollen??

Nou nou ..
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:43:25 #57
139773 roedeledokie
pi_35077602
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:34 schreef DamzkoO het volgende:

[..]

Wil dit dan ook meteen zeggen dat iedere moslim zo moet zijn ?? Is het woord "cultuur" je onbekend??

Sorry hoor, maar onder "moslims" vallen zoveel groeperingen/volkeren, van Indonesiers tot Moslims van Surinaams komaf (Hindostanen).
Een ieder met zn eigen cultuur.
Ik heb tal van bruiloften meegemaakt, bijna van ieder geloof wel en bij de Surinamers werd er lekker gedronken en gefeest, bij de Indonesiers flink dansen en zo kan je doorgaan.
Dat jij het "even" net wat anders getroffen hebt wil niet meteen zeggen dat een iedere moslim op deze aardkl**t net zo is als dat het jouw doet vermoeden.

Zoals ik al zei, scheer niet iedereen over 1 kam als jij het net anders hebt getroffen.
Dat jij niets met religie hebt is zeer irrelevant, want was je het wel, had je ook andere oordelen over hetgeen jij naar voren brengt over geloof (nogmaals: geloof en cultuur zijn 2 verschillende begrippen)

Euh geloof en cultuur zijn direct met elkaar gelinked! en er zitten ZEER grote verschillen tussen de verschillende religies, daar ben ik me terdege van bewust.

Sorry dan dat mijn voorkeur toch uit gaat naar het Budhisme dan!!??

Ik wens wel eens een treffen met een moslim die ervoor zorgt dat ik mijn mening kan bijstellen naar hoe ik hem graag zou hebben.
Helaas is dat nog nooit voorgekomen??
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:49:05 #58
139773 roedeledokie
pi_35077803
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef DamzkoO het volgende:

[..]

Dus nu pas komt de aap uit de mouw? Net zat je zo specifiek gericht te praten over de marokkanen alleen en nu komen andere volkeren erbij rollen??

Nou nou ..
Aap?? mouw?? ik heb het hier gewoon over de grootste groep, ik sluit daarmee geen andere groepen uit, ben maar niet bang!
pi_35077833
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:43 schreef roedeledokie het volgende:

[..]

Euh geloof en cultuur zijn direct met elkaar gelinked! en er zitten ZEER grote verschillen tussen de verschillende religies, daar ben ik me terdege van bewust.

Sorry dan dat mijn voorkeur toch uit gaat naar het Budhisme dan!!??

Ik wens wel eens een treffen met een moslim die ervoor zorgt dat ik mijn mening kan bijstellen naar hoe ik hem graag zou hebben.
Helaas is dat nog nooit voorgekomen??
Met jouw voorkeur is niks mis mee, doe waar je hart naar wijst, mij een zorg
Ik trok alleen maar een aantal punten van je recht, waar jij met een schuin oog naar kijkt en ik een ander mening over heb omdat ik mij erin verdiept heb

Ik zou zeggen: Kruip es uit je holletje en zit niet voortdurend achter je pc. Misschien dat je nog es een wat betere persoon treft .. of laat me het zo zeggen: Je runt toch een eigen bedrijf .. uhuhmm Zou voor zich moeten spreken dat je op die manier met vele verschillende mensen in contact zou moeten komen en waar dan ook van dit soort mensen bij zou moeten zitten, niet?
pi_35077898
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:49 schreef roedeledokie het volgende:

[..]

Aap?? mouw?? ik heb het hier gewoon over de grootste groep, ik sluit daarmee geen andere groepen uit, ben maar niet bang!
Bang? voor wat ??
  dinsdag 14 februari 2006 @ 16:07:27 #61
139773 roedeledokie
pi_35078432
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:52 schreef DamzkoO het volgende:

[..]

Bang? voor wat ??
dat ik alleen marok. noem!

O ik hoor net t nieuws, vandaag weer 2 doden in Pakistan nog steeds door de cartoons????

Alles wat daar in dat land naar buitenlands riekt moet verbrand en vermoord worden schijnbaar!!

Daar wordt pas gegeneraliseerd, door ..... wederom moslims, waarom ???

Omdat deze religie een onverdraagzame groep volgelingen heeft gecreeerd wereldwijd.

En dat deze groep onverdraagzamen de wereldvrede zwaar onder druk zet!

Waar moslims zijn is stress kun je bijna stellen.

Noem mij maar de plaatsen waar het prettig toeven is met moslims, ga ik daar wel op vakantie
pi_35078697
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:07 schreef roedeledokie het volgende:

[..]

dat ik alleen marok. noem!

O ik hoor net t nieuws, vandaag weer 2 doden in Pakistan nog steeds door de cartoons????

Alles wat daar in dat land naar buitenlands riekt moet verbrand en vermoord worden schijnbaar!!

Daar wordt pas gegeneraliseerd, door ..... wederom moslims, waarom ???

Omdat deze religie een onverdraagzame groep volgelingen heeft gecreeerd wereldwijd.

En dat deze groep onverdraagzamen de wereldvrede zwaar onder druk zet!

Waar moslims zijn is stress kun je bijna stellen.

Noem mij maar de plaatsen waar het prettig toeven is met moslims, ga ik daar wel op vakantie
De een strenger dan de ander, neem de Koran es door en zie dat het een goed boek is.
Plaats? Ga es naar Suriname, daar heb je verschillende volkeren die 1 geloof dragen, ga naar Turkije naar een toeristisch vlak waar mensen niet zo in geloof verdiept zijn.

Net je artikeltje gelezen? Waarom lees je dan over andere artikelen heen? Waarom lees je alleen wat je zelf wil lezen en zien??

- Vier jaar cel wegens ontucht met vier zusjes (74-jarige man uit Woerden)
- Corrupte zaak gevangenisstraf zoon Sharon
- Bejaard echtpaar komt om bij familiedrama

Om maar een paar onderwerpen te noemen waar geen moslims bij betrokken zijn...

Nu jij
pi_35079937
Tot op heden heb ik geen reactie van je mogen ontvangen .. Mocht deze topic blijven, dan zie ik je reactie graag morgen tegemoet. Ik hou wel van zulke discussie'tjes waarin men zichzelf alleen maar tegen loopt te spreken en/of punten aankaart waar die andere soortgelijke achterwege laat.

Ach ja, wie de bal kaatst ...

Morgen weer verder
  dinsdag 14 februari 2006 @ 20:04:27 #64
139773 roedeledokie
pi_35086845
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:49 schreef DamzkoO het volgende:
Tot op heden heb ik geen reactie van je mogen ontvangen .. Mocht deze topic blijven, dan zie ik je reactie graag morgen tegemoet. Ik hou wel van zulke discussie'tjes waarin men zichzelf alleen maar tegen loopt te spreken en/of punten aankaart waar die andere soortgelijke achterwege laat.

Ach ja, wie de bal kaatst ...

Morgen weer verder
Bovenstaande zegt toch al genoeg, we hebben onze handen al meer dan vol genoeg om onze eigen criminelen in toom te houden.

Net ff opsporing verzocht gezien, alleen maar schietende moordende en overvallende marok. en antilianen, ik wil gewoon niet meer met die mensen in een land leven.

We zijn gewoon te verschillend.

En roep niet steeds wie de bal kaatst en dat soort onzin.

P.s. als ik even weg ben om iets te doen mag dat dan?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:38:31 #65
139773 roedeledokie
pi_35092994
p.s. zie ook onderstaande meningen als moslimmoe etc.

Islam-rellen??
pi_35093084
Trap die mobiel in haar gezicht en scheeuw: "EN NOU IS AFGELOPEN MET JE GE-BEL KUTHOER!"
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_35095368
Ja TS, erg handig om dit ook erbij te vermelden:
quote:
Kun je verwachten dat het de verkeerde kant op gaat met je topic. Dit gaat allang niet meer over het oorspronkelijke onderwerp in de OP, slotje dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')