Zielig mannetje/vrouwtje ben jij zeg!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:15 schreef _Liquid_ het volgende:
afmaken die mocro
Daar zit wat inquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:16 schreef roedeledokie het volgende:
hoezo ze gaat toch achter het aanrecht gedwongen worden door haar "landsleute", zo stom is het dus niet van haar om nu haar vrijheid te benutten, nu ze die onder het motto van leerplicht nog heeft
Ja dat moest oO< Ik praat graag gedetailleerd om misverstanden/verdere vragen te voorkomen O~) ~:)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:19 schreef minkuukel het volgende:
Moet er nou weer instaan dat het een Marokaans meisje betreft, haatzaaier.![]()
Elke dag dat je op school zit en je hebt er last van klagen en klagen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:20 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Daar zit wat inMaar de goeden (althans een andere serieuze jongen en ik) zijn hier wel de dupe van en dat terwijl wij gewoon op een hoog niveau functioneren
![]()
Mag je tegenwoordig bellen in de klas?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:14 schreef DamzkoO het volgende:
Tijdens uitleg van docenten, tijdens momenten dat wij aan ons huiswerk moeten werken en zo kan ik door blijven gaan.
Hij ziet het niet omdat zij gebukt onder dr tafel praat (alsof ze dr veters strikt) of gaat gauw naar de gang met de woorden "ik ga heel even naar de wc"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:22 schreef zatoichi het volgende:
En die docent laat dat toe? Ik had dat niet moeten proberen bij mij in de klas. Maar ja dat was 7 jaar geleden. Toen was dat nog helemaal anders
quote:[quote]Op dinsdag 14 februari 2006 14:25 schreef roedeledokie het volgende:
Zo dat is eruit, dit lucht dus ECHT op !![]()
[/quote]quote:Jammer dat je t gehele plaatje niet overziet!
Waar denk je / nee andere vraag waar zie je ergens mensen van het vrouwelijke geslacht van marok. afkomst werken die hun studie hebben afgemaakt???
Sorry je kunt er ook niks aan doen dat je onderontwikkeld bent!!
Jij vind jezelf op een hoog niveau functioneren??? hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:20 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Daar zit wat inMaar de goeden (althans een andere serieuze jongen en ik) zijn hier wel de dupe van en dat terwijl wij gewoon op een hoog niveau functioneren
![]()
Kom gerust naast me zitten en kijken hoe ik mijn werkzaamheden uitvoerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Jij vind jezelf op een hoog niveau functioneren??? hahahahahahahahakruip gauw weer terug onder de steen waar je onder vandaan kwam, kom ik hem wel ff aankloppen.
![]()
Ja hoor...en hoeveel mensen strikken hun veters 3 minuten lang tijdens de les met een gesprek gaande?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:24 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Hij ziet het niet omdat zij gebukt onder dr tafel praat (alsof ze dr veters strikt) of gaat gauw naar de gang met de woorden "ik ga heel even naar de wc"
Wel, er staat zelfs een schorsing op, maar deze pubertjes weten overal een list op te bedenkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn telefoons nog niet verboden daar dan? Zo nee wordt het daar hoog tijd voor
We zitten in een klas van 30 man, als je dan ergens achter zit vallen die dingen niet gauw opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hoor...en hoeveel mensen strikken hun veters 3 minuten lang tijdens de les met een gesprek gaande?
Vind je het erg als ik even een potje zout leegstrooi? Dan neem ik het allemaal even met wat korreltjes....
Dus nu ben IK de onderontwikkelde ??quote:
Hoezo? wil je later ook in t rifgebergte gaan wonen??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:36 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Uhuh .. was ik maar ook 1 van dr bellertjes
![]()
![]()
![]()
Dan is het toch zonde dat jij je blikveld weigert te verruimen. Vies untermensch, ga brommers repareren.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:36 schreef roedeledokie het volgende:
Vreemd, ik durf in deze wel te veralgemeniseren, ik zie die hoogopgeleide Marok. dames nl. nooit ergens!!!!!! nooit!
Ik zie hier alleen laag tot niet opgeleide Marok. heren die in groepen doelloos over straat lopen.
Beter leer je ff quoten!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:36 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Dus nu ben IK de onderontwikkelde ??
Hierover zal ik maar niet in discussie met je gaan![]()
Bovendien heb je wel degelijke afgestudeerde dames van marokkaans komaf.
Ik zie ze ook hier op mijn stageplaats met een hooggenoten opleiding.
Ik sprak specifiek over 1 persoon en dat was dat meisje bij mij in de klas, heb dus niet een ieder over 1 dezelfde kam geschoren zoals jij dat "blijkbaar" nu aan het doen bent.
![]()
Vreemd, ik durf in deze wel te veralgemeniseren, ik zie die hoogopgeleide Marok. dames nl. nooit ergens!!!!!! nooit!
Ik zie hier alleen laag tot niet opgeleide Marok. heren die in groepen doelloos over straat lopen.
Over hun gedrag is genoeg gezegd hier in div topics dus daar gaan we het maar niet meer over hebben.
Laten we het eens hebben over wat voor een soort ubermensch jij denkt te zijn???
Ik heb niet gezegd dat ik mezelf als ubermensch beschouw/zou beschouwen, ik sprak alleen over het feit dat ik serieus mijn werkzaamheden verricht t.o.v. een leerling die slecht presteert en daar zelf ook geen verandering in wil brengen.quote:bla bla
Heb ik weinig mee met brommers!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:39 schreef Capa het volgende:
[..]
Dan is het toch zonde dat jij je blikveld weigert te verruimen. Vies untermensch, ga brommers repareren.![]()
Oh je generaliseert dus gewoon....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:44 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Heb ik weinig mee met brommers!
Kan je wel garanderen dat ik door de genoemde groepen mijn stadscentrum haat en dito ook mijd!
Puur door genoemde groepen onruststokers die mij een DOORN in t oog zijn!
Die lui lopen 100% van hun tijd onschuldigen uit te lokken en treiteren, slaan, aso gedrag te vertonen eeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttccccccccccccccccc.
Opvoedkampen en snel aub , politiek, bevrijd NL van deze plaag![]()
Ik woon in een gemiddelde NL stad 120000 inwoners met alle problemen daarop en aan zoals ze overal te lande voorkomen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:42 schreef DamzkoO het volgende:
Zo jammer dat ik niet zoveel mensen kan quoten maar ik geef de meerderheid gelijk!
Zeker dat "roedeledokie" zelf in een boerengat woont ??
Ach leefde Anton Mussert nog maar...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:44 schreef roedeledokie het volgende:
Kan je wel garanderen dat ik door de genoemde groepen mijn stadscentrum haat en dito ook mijd!
Die lui lopen 100% van hun tijd onschuldigen uit te lokken en treiteren, slaan, aso gedrag te vertonen eeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttccccccccccccccccc.
Zoals ik al eerder aangaf en jij zelf ook wel weet, -als je een sociaal persoon bent-, dat niet iedereen zo is. Probeer mensen minder gauw over 1 kam te scheren anders zal het je in het echte zakenwereldje duur komen te staan, want je zult er toch wel met mensen van ander komaf moeten (leren) samenwerkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:44 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Probeer er achter te komen bij wie ze een abonnement/prepaidkaart heeft en koop aandelen Telfort/KPN/Vodafone/etc.
In het geval Marok. durf ik dat ''bijna'' te doen, wetende dat ik een kleine minderheid welwillenden daarme tegen de schenen trap (sorrie daarvoor)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh je generaliseert dus gewoon....![]()
Eu heb mijn eigen bedrijf en mijn vriendin komt uit Thailand, weet dus echt wel hoe ik met andere culturen moet omgaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:46 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf en jij zelf ook wel weet, -als je een sociaal persoon bent-, dat niet iedereen zo is. Probeer mensen minder gauw over 1 kam te scheren anders zal het je in het echte zakenwereldje duur komen te staan, want je zult er toch wel met mensen van ander komaf moeten (leren) samenwerken![]()
Maar vervolgens wel flinke uitlatingen ten gehore geven hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:54 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Eu heb mijn eigen bedrijf en mijn vriendin komt uit Thailand, weet dus echt wel hoe ik met andere culturen moet omgaan.
Praat met dr ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:14 schreef DamzkoO het volgende:
Nou nou .. een tijdje door de vingers zien ok, maar continue door blijven gaan ?! ..![]()
![]()
Iedere maandag heb ik mijn vaste schooldag, nou merkte ik de laatste weken op dat er een marokkaans meisje voortdurend zit te bellen.
Tijdens uitleg van docenten, tijdens momenten dat wij aan ons huiswerk moeten werken en zo kan ik door blijven gaan.
Meid, je loopt al achter op je huiswerk, je cijfers zijn nog lager dan het aantal vingers geteld op 1 hand en die jongetjes waar je de hele tijd mee belt, kunnen wel wachten!![]()
Doe wat aan je school, dan weet ik dt er later weer een last minder is, waar mijn belastinggeld naar toe gaat![]()
Zo dat is eruit, dit lucht dus ECHT op !![]()
sorry er gaat wel eens iets fout!quote:
Ja, waaron niet, van irritante Chinezen heb ik vreemdgenoeg nooit last???quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:55 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Maar vervolgens wel flinke uitlatingen ten gehore geven heWie neem je hier nou in het oo'tje ?
![]()
Ik ben van mening dat een Budhistische opvoeding er zeker toe bij draagt dat je in de rest van je leven een prettiger persoon bent voor je omgeving om mee om te gaan dan iemand die door de islam zijn vorm heeft mogen verkrijgen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:55 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Maar vervolgens wel flinke uitlatingen ten gehore geven heWie neem je hier nou in het oo'tje ?
![]()
Durft ie niet, bang dat ie ze van dr broers gereten krijgt!! wedden!quote:
Dit is totaal irrelevant ! Volgens mij ben jij gewoon een klein jochie van net 15quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:59 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ja, waaron niet, van irritante Chinezen heb ik vreemdgenoeg nooit last???
Wat je vindt, moet je naar het politiebureau brengen.quote:
Klopt, ik wil niet mijn woord naar voren brengen en vervolgens allerlei broers/neven op na krijgen, ben niet gekquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:04 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Durft ie niet, bang dat ie ze van dr broers gereten krijgt!! wedden!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:10 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Wat je vindt, moet je naar het politiebureau brengen.
OT: Die leipe m0creaux mogen toch zelf weten of ze veel bellen of niet? Het gaat erom dat JIJ bij de les blijft, opdat je je studie naar behoren kan afmaken. Dat deze bellende belhamels straks gaan falen, is hun eigen keuze. Hadden ze maar niet zoveel moeten zwetsen.
Jammer dat je een probleem serieus tackelen over een kam scheert met dit soort personages, dat zegt denk ik meer over jezelf!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:46 schreef Capa het volgende:
[..]
Ach leefde Anton Mussert nog maar...![]()
Denk je nou echt dat dit allen alleen maar ligt aan 1 aangewezen volk ??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:12 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Jammer dat je een probleem serieus tackelen over een kam scheert met dit soort personages, dat zegt denk ik meer over jezelf!
Volgens mij zijn Marok. probleemjongeren probleem 1 in NL om op te lossen, heropvoedkampen zijn dan NIET! gemeend als martel- en werk- en vernietigingskampen etc.
Overigens blijf ik van mening dat de grondhouding van onze beider culturen te ver uit een ligt om ooit tot een harmonieus functionerende maatschappij te komen!
Sorry, ik ben een beroepsatheist en heb helemaal niks met religie, wens deze ook niet te bestuderen etc.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:10 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Klopt, ik wil niet mijn woord naar voren brengen en vervolgens allerlei broers/neven op na krijgen, ben niet gek
Om meteen op je andere reactie van opvoeding te reageren:
Ik ben van alle religies wel thuis, ik verdiep me graag in hetgeen waar het merendeel een oordeel over heeft maar zelf de feiten ervan niet kent:
Beter een boedhistische opvoeding dan een Islamitische?
Ik wil niet in verdediging gaan treden, maar de Islam zet niet toe tot geweld, het is dat de "slechten" ermee te koop lopen en de naam roepen waardoor het lijkt alsof het allemaal van het geloof "moet" wat dus niet zo is.
Ik kan zo doorgaan, maar dit was alleen maar om even aan te geven dat jij net als een groot deel afgaat op oordelen en meningen, zonder enig besef te hebben van wat het geloof zelf aangeeft![]()
Naast dit hoofdprobleem hebben we i.d.d. ook nog 't probleem van de Antilliaanse groep raddraaiers, ook een niet uit te vlakken probleem!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:21 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dit allen alleen maar ligt aan 1 aangewezen volk ??
Als je dat denkt, zou ik maar meteen afmelden en de pc afsluiten![]()
![]()
Wil dit dan ook meteen zeggen dat iedere moslim zo moet zijn ?? Is het woord "cultuur" je onbekend??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:25 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een beroepsatheist en heb helemaal niks met religie, wens deze ook niet te bestuderen etc.
Ik kan alleen aangeven dat indien ik er van een afstandje naar kijk, ik me onder Budhisten prettiger zou voelen dan onder moslims, mag dat??
Mijn neef is laatst getrouwd met een Turkse, tjonge dat had me wat voeten in aarde zeg! nog nooit op een bruiloft zoveel stress meegemaakt als daar. (lekker ranja drinken1)
Hij heeft afstand gedaan van zijn NL doopnam omdat zijn schoonvader die niet vond passen bij de islamitische cultuur?????
Hij is bedreigd door haar broers, heeft ruzie door het geheel met zijn ouders,
Hij is nu ook ineens een overtuigd moslim, en alles wat ik hem zeg beledigd hem, kortom praten met hem is verleden tijd![]()
Dus nu pas komt de aap uit de mouw? Net zat je zo specifiek gericht te praten over de marokkanen alleen en nu komen andere volkeren erbij rollen??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Naast dit hoofdprobleem hebben we i.d.d. ook nog 't probleem van de Antilliaanse groep raddraaiers, ook een niet uit te vlakken probleem!
Bouw ze dus groot genoeg die dingen!!!
Euh geloof en cultuur zijn direct met elkaar gelinked! en er zitten ZEER grote verschillen tussen de verschillende religies, daar ben ik me terdege van bewust.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:34 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Wil dit dan ook meteen zeggen dat iedere moslim zo moet zijn ?? Is het woord "cultuur" je onbekend??
Sorry hoor, maar onder "moslims" vallen zoveel groeperingen/volkeren, van Indonesiers tot Moslims van Surinaams komaf (Hindostanen).
Een ieder met zn eigen cultuur.
Ik heb tal van bruiloften meegemaakt, bijna van ieder geloof wel en bij de Surinamers werd er lekker gedronken en gefeest, bij de Indonesiers flink dansen en zo kan je doorgaan.
Dat jij het "even" net wat anders getroffen hebt wil niet meteen zeggen dat een iedere moslim op deze aardkl**t net zo is als dat het jouw doet vermoeden.
Zoals ik al zei, scheer niet iedereen over 1 kam als jij het net anders hebt getroffen.
Dat jij niets met religie hebt is zeer irrelevant, want was je het wel, had je ook andere oordelen over hetgeen jij naar voren brengt over geloof (nogmaals: geloof en cultuur zijn 2 verschillende begrippen)
![]()
Aap?? mouw?? ik heb het hier gewoon over de grootste groep, ik sluit daarmee geen andere groepen uit, ben maar niet bang!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Dus nu pas komt de aap uit de mouw? Net zat je zo specifiek gericht te praten over de marokkanen alleen en nu komen andere volkeren erbij rollen??
Nou nou ..![]()
Met jouw voorkeur is niks mis mee, doe waar je hart naar wijst, mij een zorgquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:43 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Euh geloof en cultuur zijn direct met elkaar gelinked! en er zitten ZEER grote verschillen tussen de verschillende religies, daar ben ik me terdege van bewust.
Sorry dan dat mijn voorkeur toch uit gaat naar het Budhisme dan!!??
Ik wens wel eens een treffen met een moslim die ervoor zorgt dat ik mijn mening kan bijstellen naar hoe ik hem graag zou hebben.
Helaas is dat nog nooit voorgekomen??
Bang? voor wat ??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:49 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Aap?? mouw?? ik heb het hier gewoon over de grootste groep, ik sluit daarmee geen andere groepen uit, ben maar niet bang!![]()
dat ik alleen marok. noem!quote:
De een strenger dan de ander, neem de Koran es door en zie dat het een goed boek is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:07 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
dat ik alleen marok. noem!
O ik hoor net t nieuws, vandaag weer 2 doden in Pakistan nog steeds door de cartoons????
Alles wat daar in dat land naar buitenlands riekt moet verbrand en vermoord worden schijnbaar!!
Daar wordt pas gegeneraliseerd, door ..... wederom moslims, waarom ???
Omdat deze religie een onverdraagzame groep volgelingen heeft gecreeerd wereldwijd.
En dat deze groep onverdraagzamen de wereldvrede zwaar onder druk zet!
Waar moslims zijn is stress kun je bijna stellen.
Noem mij maar de plaatsen waar het prettig toeven is met moslims, ga ik daar wel op vakantie![]()
Bovenstaande zegt toch al genoeg, we hebben onze handen al meer dan vol genoeg om onze eigen criminelen in toom te houden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:49 schreef DamzkoO het volgende:
Tot op heden heb ik geen reactie van je mogen ontvangen .. Mocht deze topic blijven, dan zie ik je reactie graag morgen tegemoet. Ik hou wel van zulke discussie'tjes waarin men zichzelf alleen maar tegen loopt te spreken en/of punten aankaart waar die andere soortgelijke achterwege laat.
Ach ja, wie de bal kaatst ...![]()
Morgen weer verder![]()
Kun je verwachten dat het de verkeerde kant op gaat met je topic. Dit gaat allang niet meer over het oorspronkelijke onderwerp in de OP, slotje dus.quote:Iedere maandag heb ik mijn vaste schooldag, nou merkte ik de laatste weken op dat er een marokkaans meisje voortdurend zit te bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |