SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is geen krentenbol.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:43 schreef blrrrt het volgende:De vis in de gootsteen doen nadat je daar een pijp in heb gedaan! succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan ? zover was ik ook alquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:44 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
De vis in de gootsteen doen nadat je daar een pijp in heb gedaan! succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zover ben ik nu ook ja....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:44 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
De vis in de gootsteen doen nadat je daar een pijp in heb gedaan! succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is geen krentenbol.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:47 schreef melluk het volgende:
hoe kom je aan dat schepnet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:52 schreef melluk het volgende:
ik heb de vuis in de sink zitten en dan haha
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:54 schreef blrrrt het volgende:
[..]geen buis te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
─_(º.0)_/─
quote:
hoe krijg je die eruit?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:56 schreef melluk het volgende:
ja heb het briefje en de cola heb ik ook al uit de automaat
maar wat moet je daarna met die kom dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:57 schreef melluk het volgende:
en ook al in de vissekom gegooid
en nu jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:00 schreef melluk het volgende:
hoe moet ik nu verder....heb het briefje, visnet, de pijp, het drinken....
het drinken zit al in de vissekom en nu
welke combinatie aan knoppen indrukken dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:59 schreef melluk het volgende:
die combinatie de knoppen indrukken en dan uit de machine pakken:D
combinatie is maar 6 cijfers...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:58 schreef melluk het volgende:
5 2 4 7 6 1 3 is de combinatie van de machine
hoe ben je daar achtergekomen dan? gewoon alles uitproberen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:58 schreef melluk het volgende:
5 2 4 7 6 1 3 is de combinatie van de machine
Als je ze in deze volgorde indrukt blijven ze allemaal brandenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:04 schreef vamos1 het volgende:
[..]
welke combinatie aan knoppen indrukken dan?
als ik power-drink kies doet ie niks.. (enige niet 'knipperende' drankje)
ja en dan ligt er een drankje in de automaatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:05 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Als je ze in deze volgorde indrukt blijven ze allemaal branden
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hoe ben je daar achtergekomen dan? gewoon alles uitproberen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:07 schreef dijkhuis het volgende:
[..]ja die wist ik al, ik dacht die van die brandkast dinges, zit ook een code opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet het kwadraat van 11 nemen en dan daar ook weer het kwadraat van. Dat is de codequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:08 schreef melluk het volgende:
de comiunatie van dat rode ding is iets met dat van die hop game
one to one square...
ze zeggen dat je er misschien een rekenmachine bij nodig hebt...
square is in het engels toch iets van kwadraat?
dus 1 2 1 kwadraat
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:08 schreef melluk het volgende:
one to one square...
dus 1 2 1 kwadraat
en die past niet in eerste instantiequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:11 schreef melluk het volgende:
yeeeeeeeessss heb de sleutel!!!!
Ik zou hem ff in de vissenkom gooienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:12 schreef melluk het volgende:
haha ja idd:P
klaar :pquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:10 schreef Peder het volgende:
14641 das de kluis code...maar hoe krijg ik het briefje, visnet, de pijp en de vissekom?
eerst de 3e, dan de 6e hoppenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:08 schreef melluk het volgende:
one to one square...
dus 1 2 1 kwadraat
─_(º.0)_/─
hoe kwam je aan de kluiscode? (begin+eindig met 1?)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:14 schreef melluk het volgende:
ja ik had die hop-game meteen al vamos...ben al uit de kamer hoor haha ik had het over die rode kluis dat die combinatie iets met de hopgame te maken had...
maar ik ben er uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |