quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:37 schreef Vicky het volgende:
Voordat ik ging bevallen had ik best een schaamte gevoel om in mijn blote doos te liggen, maar zodra Amber eruit was interesseerde het me totaaaaaal niet. Ik lag van Amber te genieten en de vlos was aan het hechten.
Niesen nadat je bevallen/gehecht bent doet wel heel zeer :S
Dit is dus precies een van de dingen die me de laatste dagen door mijn hoofd geschoten zijn. Ik denk wel dat we het samen aankunnen maar je staat al mijmerend over zo'n klein wurm niet echt stil bij de enorme impact die het op jou, je partner en jullie samen zal hebben. Althans... ik nog niet... nu wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:52 schreef bixister het volgende:
n.a.v. discussietje in rammelaarstopic over of je er al op durft te vertrouwen dat je partner (of jijzelf) het aan zal kunnen: het lastige vond ik dat je gewoon niet echt kunt voorspellen hoe je het SAMEN zult doen. dat is zo'n complexe wisselwerking. op zich had ik er alle vertrouwen in en gelukkig is dat terecht gebleken, maar het was vooral in het begin wel echt spannend hoe we met z'n allen die grote verandering (een mens erbij) door zouden komen.
Ja precies. Dat dus ook. Want een makkelijke baby trekt ook nog weer eens een andere wissel op het gebeuren dan een huilbaby of een kindje met andere probleempjes. Het geeft me wel eens de kriebels hoor... Niet dat ik daar nou echt helemaal nooit over nagedacht had maar het is wel even niet iets dat je zomaar even beslist.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:55 schreef bixister het volgende:
BE, en ook al sta je erbij stil, je kunt 't niet allemaal 'voor' zijn, het hangt ook erg af van wurm zelf.
Hier was het gedrag van mijn vriend een positieve verrassing. Hoort misschien ook bij de kleine lettertjes van de bevalling: dat je bevallende vrouw niet alleen braaf ligt te puffen, maar ook jou loopt te vervloeken (jij hebt "die baby" er immers "ingestopt"), schelden, slaan en bijten (twee weken later had-ie de tanden nog in zijn hand staan).quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:52 schreef bixister het volgende:
n.a.v. discussietje in rammelaarstopic over of je er al op durft te vertrouwen dat je partner (of jijzelf) het aan zal kunnen: het lastige vond ik dat je gewoon niet echt kunt voorspellen hoe je het SAMEN zult doen. dat is zo'n complexe wisselwerking. op zich had ik er alle vertrouwen in en gelukkig is dat terecht gebleken, maar het was vooral in het begin wel echt spannend hoe we met z'n allen die grote verandering (een mens erbij) door zouden komen.
Die van mij was de tweede keer als een kip zonder kop rond aan het rennen, eten aan het koken, zeiltjes en emmers heen en weer aan het slepen, aan het vragen of ik een wee had (nee lulhoofd, ik ben de hond aan het uitlaten, nou goed?), fotoos aan het maken, vage dingen aan het doen met een stopwatch (mogelijk weeen timen, maar er zat een soort random component in zijn gebruik van het ding. En bovendien wist ik zelf best hoe lang ze duurden enzo). Ik was blij dat we naar het ziekenhuis moesten, eindelijk RUSTquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hier was het gedrag van mijn vriend een positieve verrassing.
Mandarijnen? Serieus?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:53 schreef m@x het volgende:
.... dat aambeien de maat van mandarijntjes kunnen hebben.
Wat doen ze daar dan eigenlijk mee? Wegsnijden oid?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:10 schreef anneja het volgende:
[..]
Mandarijnen? Serieus?
Oja, en het fenomeen Wild Vlees. En ik maar denken dat het normaal was om drie keer zoveel afscheiding te hebben als voor De Baby. Tot er een soort fliebertje op een steeltje uit mijn vaginale opening begon te groeien. Dokteeeeeeeeeer! Whelp!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:25 schreef jessie het volgende:
Die gaasbroekjes hoef je dus niet aan he
Niemand vertelde het, maar ik deed ze gewoon niet aan. Ben geen kip!!!!!
yup. Niks van gevoeld, gelukkig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat doen ze daar dan eigenlijk mee? Wegsnijden oid?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:07 schreef anneja het volgende:
[..]
Die van mij was de tweede keer als een kip zonder kop rond aan het rennen, eten aan het koken, zeiltjes en emmers heen en weer aan het slepen, aan het vragen of ik een wee had (nee lulhoofd, ik ben de hond aan het uitlaten, nou goed?), fotoos aan het maken, vage dingen aan het doen met een stopwatch (mogelijk weeen timen, maar er zat een soort random component in zijn gebruik van het ding. En bovendien wist ik zelf best hoe lang ze duurden enzo). Ik was blij dat we naar het ziekenhuis moesten, eindelijk RUST(bij de eerste sliep hij in het begin nog, en daarna had ik zelf alles al klaar en nog klaarder gezet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |