Wat hebben we nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:18 schreef melismay het volgende:
Ik haat mannen ... echt... wat haat ik ze!
Ga je gang schatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit lijkt me een uitermate goed moment om over mijn aankomende date met liefie_ te beginnen!![]()
quote:
dr ligt laminaatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
zachter tapijt misschien? (of kussen op de grond?)
je kunt ook inzoomenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waar ik woon staan zoveel stipjes dat ik mn woonplaats nauwlijks kan vinden!!!
Haat en liefde liggen nou eenmaal dicht bij elkaar... Je kan niet met en niet zonder zequote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:26 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat hebben we nu weer gedaan?![]()
ja maar ik ging een beetje de verkeerde richting in en kwam in belgie uitquote:
Dat denk ik ook. Maar wie ben ik om liefie_ te weigeren jouw ongelijk te bewijzen?quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar wie ben ik om liefie_ te weigeren jouw ongelijk te bewijzen?
Jij wilde testen... Ik ben al overtuigd van mijn kwaliteiten...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
![]()
als je er zo over denkt dan niet he
ja maar jij blijkbaar niet van die van mij..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wilde testen... Ik ben al overtuigd van mijn kwaliteiten...![]()
De lat ligt ontzettend hoog, kan ik je mededelen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar jij blijkbaar niet van die van mij..![]()
Waar jij je lat legt hoef je helemaal niet mede te delen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De lat ligt ontzettend hoog, kan ik je mededelen!
Free speech on the internet geldt ook hier...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar jij je lat legt hoef je helemaal niet mede te delen.
Ik niet iigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar jij blijkbaar niet van die van mij..![]()
Ik dacht dat de hemel het thuis van God was.quote:
Misschien vindt ie het thuis wel hemels..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hemel het thuis van God was.![]()
Dat kan natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:43 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Misschien vindt ie het thuis wel hemels..![]()
Misschien ben ik daar ook welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hemel het thuis van God was.![]()
Ik mag niet hopen dat de hemel uit oeverloos Fokken bestaat.quote:
Daarom heb ik ook niet veel gepost vandaagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat de hemel uit oeverloos Fokken bestaat.![]()
Ik zat gisteren op 200 posts, vandaag zal het ongeveer de helft worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook niet veel gepost vandaag![]()
Ik dacht dat je gisteren al was gaan salsaën.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
Vanavond naar 'salsa les'. Even mijn 'danspartner' de 'pasjes leren' die we vorige week gehad hebben
Ik dans op twee dagen, maandag en dinsdag. En als het kan ook op zondagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gisteren al was gaan salsaën.
Dat red ik al geen eensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren op 200 posts, vandaag zal het ongeveer de helft worden.![]()
ik mis t dansenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik dans op twee dagen, maandag en dinsdag. En als het kan ook op zondag![]()
200 was ook al wel erg extreem, doorgaans zit ik zo tussen de 50 en de 125.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat red ik al geen eens![]()
Ik ben zo een keurige user aan het worden
Wanneer komt knijn eigenlijk weer?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
200 was ook al wel erg extreem, doorgaans zit ik zo tussen de 50 en de 125.![]()
Dat was lang in België om de een of andere reden. Tien dagen of zo?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wanneer komt knijn eigenlijk weer?
lees: hoe lang moet een kloon in het ziekenhuis blijven?![]()
Ik denk dat ze het over een dag of drie wel geloofwaardig zal vinden om voor de eerste keer weer te posten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wanneer komt knijn eigenlijk weer?
lees: hoe lang moet een kloon in het ziekenhuis blijven?![]()
Gaat wel lekker. Ik kan een beetje stijldansen, vrij goed breakdancen en salsa gaat ook steeds beter nu (variaties beginnen er lekker in te komen).quote:
Zo snel al?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het over een dag of drie wel geloofwaardig zal vinden om voor de eerste keer weer te posten.![]()
Hi !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:57 schreef PhaE het volgende:
* PhaE gluurt weer even om de hoek...
druk druk druk!
Dag PhaEquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:57 schreef PhaE het volgende:
* PhaE gluurt weer even om de hoek...
druk druk druk!
ik heb echt jaren gestijldanst!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:58 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Gaat wel lekker. Ik kan een beetje stijldansen, vrij goed breakdancen en salsa gaat ook steeds beter nu (variaties beginnen er lekker in te komen).
De eerste voorzichtige posts vanuit bed.quote:
Jazzballet en klassiek ballet zijn niet de dingen die ikzelf graag zou doen denk ik. Streetdance is erg vet, maar niet zo cool als breakdance natuurlijk en stijldansen ben ik helaas mee gestopt bij gebrek aan een vaste danspartner. Ik was vroeger nogal verlegen bij meisjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb echt jaren gestijldanst!!
en streetdance en jazzballet
en heel vroeger klasiek ballet
Denk het welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De eerste voorzichtige posts vanuit bed.
Maar het kan zijn dat het scenario aangepast wordt nadat ze dit gelezen heeft.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |