Die ken ik dan weer niet...quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:47 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar in Noorwegen gewoond..
Die schijnt daar een locale held te zijn.. keek ik van op..
Wel een goede text schrijver..
Vrijdag weer in Oslo voor 9 dagen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:53 schreef vibri het volgende:
[..]Noorwegen
Singapore is zoooooooo 2005![]()
De Volkskrant is een kutkrant... *memories*quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:01 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Niet hier..ik moet nog 3 uurkwartier..![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
En dan? Snel naar huis om je smsjes te lezen?
Hihi..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]die zijn er niet
maar wel lekker naar huis.
ff verbouwen, zodat als ik de volgende keer mijn bed uit pleur t snachts ik mijn kop niet weer kan stoten
ik tel 3 vraagtekensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:05 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hihi..
twee vragen..
Hoe kan jij s'nachts je bed uit 'pleuren'?
en, hoe kan jij daarbij je kop stoten?
Hoe heb jij je slaap kamer ingericht?
euhm, door je bed eerst op de ene muur te hebben staan, en nu op de andere. met een slaapkop je naar de muur denken te draaien, en daar het eind van het bed te vinden, vervolgens dus uit bed pleuren, en je kop tegen een tafelpunt aan te planten, die dicht bij mijn bed staat.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:05 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hihi..
twee vragen..
Hoe kan jij s'nachts je bed uit 'pleuren'?
en, hoe kan jij daarbij je kop stoten?
Hoe heb jij je slaap kamer ingericht?
Goed geteld!quote:
Beveiligen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:53 schreef PhaE het volgende:
oi vanuit Rotterdam dit keer
Echt, ik snap niet dat zoveel mensen hun wireless niet beveiligen
*jaloerst*quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:56 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Vrijdag weer in Oslo voor 9 dagen!
(ostepolse med aquavit
)
Ik had een hutje in een bos, in een heel diep bosquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Volkskrant is een kutkrant... *memories*![]()
Ik probeer het me levendig voor te stellen hier..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm, door je bed eerst op de ene muur te hebben staan, en nu op de andere. met een slaapkop je naar de muur denken te draaien, en daar het eind van het bed te vinden, vervolgens dus uit bed pleuren, en je kop tegen een tafelpunt aan te planten, die dicht bij mijn bed staat.
heel eenvoudig dus
das lekker van _Cara_ danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef nixxx het volgende:
ik heb geen echte kaartjes, geen e-cards.. geen mails.. geen sms-jes..
zak er maar in!
aaahhhh, aai over de bolquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef nixxx het volgende:
zak er maar in!
tafel-bed afstand vergroten, zodat het mogelijk is om zonder brokken uit bed te pleurenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:12 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik probeer het me levendig voor te stellen hier..(kan de verwarring wel begrijpen..)
Ik houd het altijd zo, dat de muur altijd aan mijn rechter zijde moet zijn, om die ongelukken te voorkomen... kategoriseer me maar als een neuroot op slaapkamer gebied.
Wat ga je nu doen? Het bed verbouwen of de muur?
Dit ruikt weer naar samenwonen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef vibri het volgende:
Ik heb een hutje in een bos, in een heel diep bos
Met een vrouw en een wieg en thee met cake
Met een pijp en een pantoffels en de Libelle iedere week
Webspider heeft jou in dat opzicht niet teleurgesteld?quote:
nee hoezo? wat had die dan moeten doenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Webspider heeft jou in dat opzicht niet teleurgesteld?![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat anderen niet mee kunnen liften op jouw wireless netwerk
http://www.wardrivemap.nl/
Je hebt onze liefde toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef nixxx het volgende:
zak er maar in!
dwangbuis met restraints aan in bedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
tafel-bed afstand vergroten, zodat het mogelijk is om zonder brokken uit bed te pleuren
ik wil iets tastbaarsquote:
oeh gans geil... van die fluffy handboeienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
dwangbuis met restraints aan in bed
het zou een optie zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
dwangbuis met restraints aan in bed
wat nu weerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:18 schreef melismay het volgende:
Ik haat mannen ... echt... wat haat ik ze!
Ik sta er (uiteraard) niet op!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zal je een keer vast komen makenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
het zou een optie zijn
maar kom jij me dan iedere avond vastsnoeren en sochtends weer losmaken?
zeg, zo krijg je je kindje nooit hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zal je een keer vast komen maken
* nixxx betast vibriquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:18 schreef vibri het volgende:
[..]
Betast dit
Of knuffel je beeldscherm.
owja.. dat moet ook nog een keer he...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg, zo krijg je je kindje nooit he
Moet mijn netwerk in Oud Turnhout ook maar es beveiligen..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan:
[afbeelding]
![]()
waar ik woon staan zoveel stipjes dat ik mn woonplaats nauwlijks kan vinden!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
zachter tapijt misschien? (of kussen op de grond?)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
tafel-bed afstand vergroten, zodat het mogelijk is om zonder brokken uit bed te pleuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |