quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:41 schreef Twisted_fok het volgende:
soggen is nog steeds best okay merk ik.
euhm slechte indruk...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:38 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
dan hoop ik voor je dat je een redelijk slechte indruk hebt achter gelaten bij heb, want een dag als vandaag lokt natuurlijk stalken uit..![]()
Goed doel?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
je nieuwe ondertitel![]()
![]()
de mijne is even ter uitleg van mn tijdelijke ava.
tijdelijk dus, voor het goede doel.
Dus ik kan jou ook van het Stille Tocht lijstje strepen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:44 schreef Godlike02 het volgende:
Goed doel?
ik wist dat het een ruimbegrip was maar deze gaat mij zelfs te ver![]()
Studie Ontwijkend Gedragquote:
modtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Goed doel?
ik wist dat het een ruimbegrip was maar deze gaat mij zelfs te ver![]()
Heb ik er ooit op gestaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ik kan jou ook van het Stille Tocht lijstje strepen?
What did he do!?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:58 schreef Twisted_fok het volgende:
annie heeft mijn hart gebroken, de lul.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
hij heeft iemand anders een kaartje gestuurd
Liefie?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
hij heeft iemand anders een kaartje gestuurd
Heb je 'm liever op je hotmail of op je gmail?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:01 schreef melismay het volgende:
[..]Wat een eikel!
Maar jij krijgt tenminste nog kaartjes van geheime aanbidders, ik niet
Dan is het niet geheim meer!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je 'm liever op je hotmail of op je gmail?![]()
Je weet niet of ik 'm ga sturen, je weet niet wanneer ik 'm ga sturen, je weet niet of ik 'm zelf stuur of dat ik je koppel aan een leuke vrijgezelle vriend van me...quote:
Hahahahaha ja je brengt het leukquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet niet of ik 'm ga sturen, je weet niet wanneer ik 'm ga sturen, je weet niet of ik 'm zelf stuur of dat ik je koppel aan een leuke vrijgezelle vriend van me...
Geheimen genoeg dacht ik zo...![]()
Eén van mijn vele pluspunten...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahahahaha ja je brengt het leuk
Vibri mag blij met je zijnquote:
Jij brengt het goede in mij naar boven!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:21 schreef vibri het volgende:
[..]
Jij hebt zoveel pluspunten dat er niet eens plek is voor minpunten
Melvinquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:24 schreef AirwiN het volgende:
En omdat het zo'n ontzettende indruk op je maakt, ook nog een citaat:
you make me want to be a better person!
Ik weet niet of ik immens respect voor je moet hebben, of ik heel bang voor je moet worden of dat jij gewoon leuk om kan gaan met Google...quote:
Das uit die film: 'as good as it gets..' (duurde even voor dat ik er op kwam, maar dan heb je ook wat..)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij brengt het goede in mij naar boven!![]()
De punten zijn reeds gescoord door Litpho, maar jij krijgt bij deze een eervolle vermelding...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Das uit die film: 'as good as it gets..' (duurde even voor dat ik er op kwam, maar dan heb je ook wat..)
Ik ben een groot Jack Nicholsonfan, dus je zal je moeten beperken tot een van de eerste twee optiesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik immens respect voor je moet hebben, of ik heel bang voor je moet worden of dat jij gewoon leuk om kan gaan met Google...![]()
Dan is de keuze makkelijk, dan ga ik voor het immense respect!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben een groot Jack Nicholsonfan, dus je zal je moeten beperken tot een van de eerste twee opties.
Ik ga niet voor de punten, meer voor de cliche opheldering..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De punten zijn reeds gescoord door Litpho, maar jij krijgt bij deze een eervolle vermelding...
Daar heb je een punt!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:32 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik ga niet voor de punten..
Goeie filmquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij brengt het goede in mij naar boven!![]()
Nee hoor, deze doet 't goed bij iedere vrouw...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:38 schreef vibri het volgende:
Heb jij mijn handleiding gevonden ofzo?? Damn![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor, deze doet 't goed bij iedere vrouw...![]()
Het ging mij om de film, niet om de opmerking op zichquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt de algemene vrouwenhandleiding gevonden?!?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Warm personalityquote:
Gevonden? Geschreven zul je bedoelen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt de algemene vrouwenhandleiding gevonden?!?.
Pfff, ik ken de pagina's van het boek met al z'n lame opmerking ook al uit m'n hoofdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt de algemene vrouwenhandleiding gevonden?!?.
Mijn Cornelis Vreeswijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Warm personality
That's why they get close to me
Try their best to drive me wild
Say they want to bear my child
I go away, they say, come back
Why? because I got it like that
Yeay! de eerste vrouw met een handleiding..Stuur me ff een softcopy..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:38 schreef vibri het volgende:
[..]
Goeie film
Heb jij mijn handleiding gevonden ofzo?? Damn![]()
Niemand weet hoe het allemaal begon, tussen de nozem en de non...quote:
Ik heb liever de afstandsbediening dan de handleidingquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:44 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Yeay! de eerste vrouw met een handleiding..Stuur me ff een softcopy..
Wat denk je aan mijn handleiding te hebben?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:44 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Yeay! de eerste vrouw met een handleiding..Stuur me ff een softcopy..
Ik heb een half jaar in Noorwegen gewoond..quote:
Klopt, hij heeft flink carrière gemaakt in Scandinavie. In tegenstelling tot Nederland waar hij alleen bekend is vanwege de nozem en de non...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:47 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar in Noorwegen gewoond..
Die schijnt daar een locale held te zijn.. keek ik van op..
Wel een goede text schrijver..
Omdat ik van je houdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niemand weet hoe het allemaal begon, tussen de nozem en de non...
Maar Cornelis Vreeswijk op zijn Noors...Nei takk..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft flink carrière gemaakt in Scandinavie. In tegenstelling tot Nederland waar hij alleen bekend is vanwege de nozem en de non...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |