Het valt je op omdat je ermee bezig ebnt. Als ik niet in deze slowchat gekomen was had ik het vermoedelijk niet eens geweten. Althans, ik had er niet eens bij nagedacht.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Misschien wel... Gelukkig doet het me vandaag niet zoveel, het viel me alleen op
jah het valt me vies tegen dat de foklayout niet aangepast isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het valt je op omdat je ermee bezig ebnt. Als ik niet in deze slowchat gekomen was had ik het vermoedelijk niet eens geweten. Althans, ik had er niet eens bij nagedacht.
jezus, trek alles eens niet zo op jezelfquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
De TT slaat natuurlijk weer op mij
Ik ga denk ik even lunch scoren[afbeelding]
Dat is inderdaad het geval. Die dingen moeten snel veranderen. Het is nergens voor nodigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het valt je op omdat je ermee bezig ebnt. Als ik niet in deze slowchat gekomen was had ik het vermoedelijk niet eens geweten. Althans, ik had er niet eens bij nagedacht.
heb je een poederblusser?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:14 schreef Twisted_fok het volgende:
wat mn huisgenotes nu weer voor een prachtige constructie hebben gemaakt door het het huis met verlengsnoeren enzo...
Niet boos wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
jezus, trek alles eens niet zo op jezelf
M'n verjaardagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar vandaag mag je iemands valentijntje zijn!
en morgen ben je gewoon iemands vriendin of zo...
ik vind het toch heel erg iets hebben!
naja ik zou het nog leuk vinden als iemand me op 27 juni vraagt zn valentijntje te zijn haha
Maakt niet uit, ik moest even werkenquote:
Heb jij nog kaarten verstuurd voor Valentijn eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah het valt me vies tegen dat de foklayout niet aangepast is
Wat dat betreft ben jij toch echt de enige die daar verandering in aan kan brengenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dat is inderdaad het geval. Die dingen moeten snel veranderen. Het is nergens voor nodig
look at tha PIquote:
Dan weet ik al wat ik jou ga geven...quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben jij toch echt de enige die daar verandering in aan kan brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |