Welneequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:11 schreef JosvG het volgende:
Verkapt Ik-doe-alsof-ik-populair-ben-met-valentijn-topic
best wel lullig als iedereen die jij een kartje stuurde het briefje afzender retour doet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:10 schreef jitzzzze het volgende:
Wordt ik net opgebeld door TPG, of ik even langs wil komen op het postkantoor.
Kom ik daar, staan er 3 postzakken op me te wachten. Kan ik weer een busje huren![]()
Kut vrouwenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
best wel lullig als iedereen die jij een kartje stuurde het briefje afzender retour doet.
Nu kan jij het weer op halen
Goh, wat een conclusiequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:33 schreef Robertje het volgende:
Spelfouten!!!!!!
VMBO-ers ook altijd. Stormlooptopic trouwens.quote:
Wie is de VMBO'er?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:41 schreef Robertje het volgende:
[..]
VMBO-ers ook altijd. Stormlooptopic trouwens.
Je hoeft niet te reageren. Ga maar snel weer naar je eigen 'kwaliteitstopic'quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:49 schreef Robertje het volgende:
Jammer dat je zo'n baggertopic opstart.
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren. Ga maar snel weer naar je eigen 'kwaliteitstopic'![]()
Iets dergelijks heb je ook al aangegeven in het "kots op valentijn"-topicquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:10 schreef jitzzzze het volgende:
Wordt ik net opgebeld door TPG, of ik even langs wil komen op het postkantoor.
Kom ik daar, staan er 3 postzakken op me te wachten. Kan ik weer een busje huren![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
best wel lullig als iedereen die jij een kartje stuurde het briefje afzender retour doet.
Nu kan jij het weer op halen
Is dat de beste reactie die je kon bedenken?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef Robertje het volgende:
Huillie
Ik wil er niet meer woorden aan vuil maken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat de beste reactie die je kon bedenken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |