hmmzz, houd hij rekening met een identiek nummer van de pc??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:10 schreef woutabest het volgende:
ik heb een vervelend iets hier.
Ik spaar via mijn usbstick, tot zover gaat alles goed. Alleen zegt hij bij mij op school dat de binfile corrupt is, terwijl hij het wel thuis doet.
Op school kan ik een nieuwe map maken waarmee ik daar spaar, en die kan ik wél thuis gebruiken.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn bin, waar ik nu veel mee spaar, ook bij mij op school bereikbaar is?
Dat hij daar rekening mee houd lijkt me stug, aangezien ik de bin van school wel thuis kan gebruiken maar niet omgekeerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:35 schreef gateway het volgende:
[..]
hmmzz, houd hij rekening met een identiek nummer van de pc??
margoed, je kan toch op school sparen, en gelijk flushen??
ja mjah... gaat het nou om die keyfrequenties of om de keyz an sich???quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:38 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dat hij daar rekening mee houd lijkt me stug, aangezien ik de bin van school wel thuis kan gebruiken maar niet omgekeerd.
En ik zou wel kunnen flushen, maar dat gaat dan ook niet echt snel. Ik spaar anders wel even door en dan ga ik later wel over naar de andere bin.
Wel zonde van mijn key-frequencies...
beiden eigk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:23 schreef gateway het volgende:
[..]
ja mjah... gaat het nou om die keyfrequenties of om de keyz an sich???
gewoon whatpulse.exe neerzetten op je stick.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:29 schreef wonderer het volgende:
Hoe spaar je op een USB stick? *nieuwsgierig*
Hoeft het dan niet geinstalleerd te worden?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:35 schreef woutabest het volgende:
[..]
gewoon whatpulse.exe neerzetten op je stick.
neen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoeft het dan niet geinstalleerd te worden?
Cool, had ik eerder moeten wetenquote:
Onder winxp werkte het iigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cool, had ik eerder moeten weten
Gewoon draaien vanaf de stick dus?
Mooi, dank je wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |