quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:25 schreef O-Ren het volgende:
[..]
jij en je SEX.....het is een obsessie
vrijen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:25 schreef O-Ren het volgende:
[..]
jajajaaaaaquote:
Rensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:25 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik ga nu de vlinders in mn buik voeren, dus ik ga je ook verlaten...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb weer pauze, iedereen weer weg
Is dat hetzelfde gezoem als waar ze in Hoofddorp last van hebben bij taxiende vliegtuigen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga nu de vlinders in mn buik voeren, dus ik ga je ook verlaten...
Die heb ik al jaren op mn PC staan. In de map 'special treatments voor de vrijdagavond'quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:50 schreef Chocobo het volgende:
............................
[afbeelding]
HEEEEELLLL EEEEERRRGGGG LEEKKKKKEEERRRRRquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:50 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Klikkerdeklikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:50 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Gijs............ klik hem vol open hier staat 2 ICT dudes hier achter mequote:
Nou en?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:55 schreef Chocobo het volgende:
Gijs............ klik hem vol open hier staat 2 ICT dudes hier achter me
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die heb ik al jaren op mn PC staan. In de map 'special treatments voor de vrijdagavond'
ga je het dan ook aan de rest van de wereld vertellen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahaha, nog 2 weken en we weten het !
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:57 schreef kepler het volgende:
[..]
ga je het dan ook aan de rest van de wereld vertellen?
Misschien hier O~)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:57 schreef kepler het volgende:
[..]
ga je het dan ook aan de rest van de wereld vertellen?
Ok.. bij de volgende link even uitkijken dan:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs............ klik hem vol open hier staat 2 ICT dudes hier achter me
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
En zo niet voeren we hem dronken met 2 shandy's en dan krijgen we het ook te horen
Hij lijkt mij leuker ja.. maar als heel fok in GR zit zie ik de invite's al komenquote:
Denk dat de meeste toch voor BF gaan hoor... mij lijkt GR leuker....tactischer en ik kan het spel meer tijd geven dan BF !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij lijkt mij leuker ja.. maar als heel fok in GR zit zie ik de invite's al komen
ik wacht gewoon de reviews af (en de demo van GR)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat de meeste toch voor BF gaan hoor... mij lijkt GR leuker....tactischer en ik kan het spel meer tijd geven dan BF !
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat de meeste toch voor BF gaan hoor... mij lijkt GR leuker....tactischer en ik kan het spel meer tijd geven dan BF !
Ja idd.... moet ook de reviews nog maar aankijken hoor... als het niks is dan laat ik hem mooi liggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:10 schreef kepler het volgende:
[..]
ik wacht gewoon de reviews af (en de demo van GR)
Ik denk dat in GR weinig te lachen valt.. zowat een simulatiespel.. maar het ziet er gewoon eerlijk gezegd heel erg goed uit..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs daaaar lijkt me nu echt niks aan.... dan zou ik opzekers voor BF gaan... maar smaken verschillenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:12 schreef Bastard het volgende:
Of ik haal eerst dat vliegtuigspelletje en wacht het allemaal ff lekker af
Wel als je een liefde hebt voor WO2 setting en met name de vliegtuigen Gijsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs daaaar lijkt me nu echt niks aan.... dan zou ik opzekers voor BF gaan... maar smaken verschillen
Je hebt gelijk wat GR betreft.... wat serieuzer spel denk ik.
SP wel MP niet !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoest met de kleine en zijn waterpokken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |