TEERING.....sjezus man.... een soort vanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:44 schreef Bendeleider het volgende:
Filmpje van BrauN
Heftig filmpje...!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik snap m nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:44 schreef Bendeleider het volgende:
Filmpje van BrauN
Heftig filmpje...!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die zocht ik al superlang!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:52 schreef Zwoerd het volgende:
Donald Duckom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:51 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
http://media.skoopy.com/vids/vid_01025.wmv
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Ik vraag me af wanneer Disney dit filmpje een keer op dvd uitbrengt...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:52 schreef Zwoerd het volgende:
Donald Duckom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
geluid wel aanhouden, hijs leukquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
speel dit fokking spel maar uit, ik kom niet verder dan level 3
Speel dit kutspel hier
toch raar dathet gewoon een jongen isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:33 schreef indeed het volgende:
Niet te hopen dat onze grote held Harm ook zo begint te zingen!
ik kan em zo vaak bekijken,.. wat een kleine rat! echt geweldigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef DaveMasteR het volgende:
Geef me de vijf--http://media.putfile.com/Gerrard-Handshake
had t ff gezegdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Die zocht ik al superlang!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die is leuk inderdaad...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Speel dit kutspel hier
Filmpje is rechtstreeks te downloaden van: http://x100.putfile.com/videos/a2-12721152315.wmvquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:07 schreef vamos1 het volgende:
[..]
had t ff gezegdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.heb em al jaren op mijn computer,Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heb em een keer naar een nogal fascistische gast gestuurd..
hij vond het niet leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
edit: is het filmpje eigenlijk te downloaden van putfile? ik heb het intro van de tekenfilm niet namelijk...
tof! bedanktquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:30 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Filmpje is rechtstreeks te downloaden van: http://x100.putfile.com/videos/a2-12721152315.wmv
Nog nooit gezien! Geweldig!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:52 schreef Zwoerd het volgende:
ik accepteer de cookies.
Op 2 minuten: Raus! Schweinhund!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:52 schreef Zwoerd het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:52 schreef Zwoerd het volgende:
ik accepteer de cookies.
hij doet het niet meer. heeft iemadn hem staan?? Wil hem op me mobiel zettenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:30 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Filmpje is rechtstreeks te downloaden van: http://x100.putfile.com/videos/a2-12721152315.wmv
http://x100.putfile.com/videos/b9-12721152315.wmvquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:00 schreef Bond het volgende:
[..]
hij doet het niet meer. heeft iemadn hem staan?? Wil hem op me mobiel zettenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zie hier het resultaat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Speel dit kutspel hier
thnxquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:33 schreef Calella het volgende:
[..]
http://x100.putfile.com/videos/b9-12721152315.wmv
quote:
Frans Jump style hé?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:20 schreef Biogarde het volgende:
Even een korte aanvraag tussendoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
D'r is hier of in KLB ooit eens een topic geweest met als OP een fimpje van een aantal jochies die aan het "hakkuuuh" nieuwe stijl waren.
Die nieuwe stijl van hakken heet; "shufflen".
Het was een filmpje gefilmd op een schoolplein, waar het steeds drukker werd.
Wie heeft dat filmpjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja zoietsquote:
Fantastichquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:22 schreef WarrieFarrie het volgende:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama.php
Llama-song, krijg hem na 2x luisteren maar es uit je hoofdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
whahaquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:22 schreef WarrieFarrie het volgende:
Llama-song, krijg hem na 2x luisteren maar es uit je hoofdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:32 schreef renz0r het volgende:
*Ff zoeken, ken er nog 1......Hebbes!
http://www.weebls-stuff.com/toons/aaaaaaaaaaaaahaha/
Deze gaat ook nergens overom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben gek op dat filmpje.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:32 schreef renz0r het volgende:
*Ff zoeken, ken er nog 1......Hebbes!
http://www.weebls-stuff.com/toons/aaaaaaaaaaaaahaha/
Deze gaat ook nergens overom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ligt het aan mij of is de kwaliteit nogal matig?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:52 schreef Zwoerd het volgende:
ik accepteer de cookies.
Dat bedoel ik maar...Ik bedoel het idee alleen al, een kwijlende zombie alien met een ontblote hersenpan met daarin een vork en een stuk ham wat de bananendans voor hem doet terwijl je aaaaaaaaaaaaaah hoortquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe uberom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
linkjequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Speel dit kutspel hier
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
linkje
leuk om te zien hoe anderen reagerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
GADVERDAMMEquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:37 schreef YoshiBignose het volgende:
http://www.petatsdv.com/tvpopup/video.aspdsd?video=fur_farm&Plaiuayer=wm&speesdsd=_medom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeker met die das....Ja erg.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:39 schreef Bot13 het volgende:
[..]
GADVERDAMMEom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat is hier in tyfusnaam grappig aan?!
Link onklaar gemaakt in quote en mods ingelicht, klootzak.
Die is echt uberquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:38 schreef Biogarde het volgende:
http://www.badgerbadgerbadger.com/
ik accepteer de cookies.
HAHAquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:33 schreef Reloaded het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/02/alle_gekheid_op_een_stickje.phpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tweaker humor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:33 schreef Reloaded het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/02/alle_gekheid_op_een_stickje.phpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
klootzak? dit is de realiteit en daar is jouw bontkraag ook van gemaaktquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:39 schreef Bot13 het volgende:
[..]
GADVERDAMMEom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat is hier in tyfusnaam grappig aan?!
Link onklaar gemaakt in quote en mods ingelicht, klootzak.
Leuk bedacht maar ik vind het eerlijk gezegd niet echt grappig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:33 schreef Reloaded het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ja, maar kijk nog eens naar de TT, klootzak.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
klootzak? dit is de realiteit en daar is jouw bontkraag ook van gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Al zeker 2 jaar oud maar blijft echt goedquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:22 schreef WarrieFarrie het volgende:
ik accepteer de cookies.
Don't quit your dayjob, zou'k zeggen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:58 schreef RuL0R het volgende:
En we zijn dan eindelijk online met een domeinnaam en zonder pr0n-adsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Audiocrew
Net zo goed als het origineel!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:07 schreef indeed het volgende:
Wie kent het fantastische nummer 'Final Countdown' van Europ nog? Prima gecovered, niet?
Wat een talentjes.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:07 schreef indeed het volgende:
Wie kent het fantastische nummer 'Final Countdown' van Europ nog? Prima gecovered, niet?
Je bent niet toevallig zelf de zanger?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:07 schreef indeed het volgende:
Om nog maar te zwijgen van die ontzettend geile drumsoloquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je bent niet toevallig zelf de zanger?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Prachtig ook om te horen hoe hij de eerste én de tweede stem voor zijn rekening neemt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die ownt hard iddquote:
HIER nog meer mensen die het spelletje uitproberen....quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
linkje
leuk om te zien hoe anderen reagerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Help! Het is een groenlinkserquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
klootzak? dit is de realiteit en daar is jouw bontkraag ook van gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop