48 seconden? Dat is volgens mij nog best lang...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:24 schreef rthls het volgende:
Het snelste wat ik ooit heb gezien is (met voorverkruimelde weed): 48 seconden
't was laat op de avond?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:54 schreef rthls het volgende:
Nu je het zo zegt, lijkt nog wel redelijk lang. Leek toentertijd wel redelijk snel iig
is dat incl. aanstampen, bovenkant netjes dichtmaken en tip rollen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:24 schreef rthls het volgende:
Het snelste wat ik ooit heb gezien is (met voorverkruimelde weed): 48 seconden
Maar een antwoord op je vraag heb ik niet, nog nooit van gehoord zelfs
viel die nog wel te roken dan? en dat ie er dus nog wel uitzag als een joint...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:16 schreef Buddha_Monk het volgende:
ik heb ene vriend van me een keer op 17 sec geklokt... incl. tip draaien enzo... maar dat is dan ook wel een opperjunk moet ik zeggen....
Wel tip rollen, aanstampen en bovenkant dicht doen wij nooit. En was een behoorlijke goede joint welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
is dat incl. aanstampen, bovenkant netjes dichtmaken en tip rollen?
ja die gast draait echt fabrieksjointjes... elke j ziet er 100% hetzelfde uit... ik ben alleen geen wietroker dus ik vond em niet zo heel lekker....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:18 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
viel die nog wel te roken dan? en dat ie er dus nog wel uitzag als een joint...
ik doe er zelf ook behoorlijk lang overquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:30 schreef Wolter het volgende:
Niet lullig bedoelt maar de mensen die stoer praten over hoe snel ze een jointje kunnen draaien kunnen vaak niet goed verkruimelen, tipjes draaien of hij smaakt gewoon goor.
Een lekker gedraait jointje kost nu eenmaal tijd..
En nee, ik probeer mezelf niet goed te praten..
dan nog.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
is dat incl. aanstampen, bovenkant netjes dichtmaken en tip rollen?
Tutendreher.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:29 schreef Flurry het volgende:
Die flash game, bedoel je?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=tuetendreher&meta=
expo is niet het antwoord op iedere vraag...quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:30 schreef diertjuh het volgende:
Al eens gekeken bij de Expo?
www.expo.nl
Nou een 'vriendin' van mij doet minstens 3 kwartier over het draaien van één jointje. Ze doet alles zo fucking precies. Aanstampen, beetje vloei wegbranden, weer aanstampen, het kleine beetje vloei dat er dan weer zit wegbranden, etcquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:30 schreef Wolter het volgende:
Niet lullig bedoelt maar de mensen die stoer praten over hoe snel ze een jointje kunnen draaien kunnen vaak niet goed verkruimelen, tipjes draaien of hij smaakt gewoon goor.
Een lekker gedraait jointje kost nu eenmaal tijd..
En nee, ik probeer mezelf niet goed te praten..
oh..quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
expo is niet het antwoord op iedere vraag...
gvd bestaat die niet in het engels?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:29 schreef Flurry het volgende:
Die flash game, bedoel je?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=tuetendreher&meta=
Troost je, wel op veel dingen [14.gif]quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:30 schreef JosvG het volgende:
[..]
Troost je, wel op veel dingen [14.gif]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |