Dat is toch wel permanent, maar er gaat een tijd(stuk of 6 behandelingen over een geruime tijd) overheen voordat alles weg is?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:00 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
zelfs laseren is niet permanent..
Het is duur en zorgt dat je minder vaak hoeft te doen... maar eens in de paar jaar zal je het toch moeten her-laseren.
te zien hoe duur zoiets is natuurlijk, anders valt dat te doen, om de 10 jaar...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:50 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
dan heb je nog steeds niet de garantie dat het niet na 10 jaar of zo weer eens terugkomt....
de rest van het jaar zit ze opgesloten in de kelder?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:41 schreef apex het volgende:
ik heb vernomen dat je bij een laserbehandeling een jaar niet in de zon mag ermee...
is niet echt een voordeel. mijn vriendin gaat 2 maal per jaar naar de zon toe.
nee onder mijn bed lakensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:42 schreef Laton het volgende:
[..]
de rest van het jaar zit ze opgesloten in de kelder?![]()
Evolutie werkt niet met overbodig en nodig, maar voordeel en nadeel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:17 schreef Goochie het volgende:
Proberen zolang in leven te blijven als nodig zodat evolutie de tijd krijgt om lichaamshaar als overbodig te beschouwen waardoor iig jouw kinderen er geen last van hebben...of zoiets.
Dit klopt in zoverre dat het weleens voorkomt dat je weer een nieuw haarzakje krijgt. Die valt natuurlijk snel op, zo'n donkere haar op een plaats waar verder een keurig gladde huid zit.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:50 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
dan heb je nog steeds niet de garantie dat het niet na 10 jaar of zo weer eens terugkomt....
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:41 schreef apex het volgende:
ik heb vernomen dat je bij een laserbehandeling een jaar niet in de zon mag ermee...
is niet echt een voordeel. mijn vriendin gaat 2 maal per jaar naar de zon toe.
gewoon scheerschuim en mes... als dat niet voldoet en je wil niet harsen of laseren dan heb je nog ontharings creme.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:02 schreef apex het volgende:
weeral een schaamhaar topic; ik hoor jullie al komen. maar het vorige heb ik al gelezen en voldoet nog niet. Ik geloof dat de moderator knorretje hierop misschien wel antwoord zou kunnen geven?
mijn vriendin heeft in het verleden al dikwijls gebruik gemaakt van harsen en in het begin ook scheren.
Harsen gaat langer mee, maar tis wel een enorm gekladder en denk ik ook enorm pijnlijk.
Soms heeft ze dan ook last van ingegroeide haartjes op de plooi van haar bil (net op plaats waar haar slipje rust en dus op de ontsteking schuurt) . Soms gaat het zelfs zo ver dat de ontsteking zwart wordt...![]()
Ook vind ik het jammer dat buiten het streepje of ander vormje niet alle haren wegkunnen...tenzij je al elk afzonderlijk haar die op plaatsen zit waar je niet zo gemakkelijk kan harsen gaat epillerne met een pincet.
kan zoiets niet anders worden aangepakt?
en wat moet ik mij voorstellen bij die kosten? vriendin heeft ros haar...maar niet zo'n erg gevoelige huid want bruinen doet ze vrij gemakkelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:38 schreef robina het volgende:
laseren!
voor en na een bahandeling mag je drie weken niet in de zon/onder de zonnenbank.
Je hebt plm 5-7 behandelingen nodig (ik heb er 5 gehad, bijna alles weg!) Als je donker haar en een lichte huid hebt gaat het het beste., als je blond bent hebt je er wat meer nodig, maar dan is je beharing ook meestal niet zo heftig.
Kost wel wat centjes, maar dan heb je ook wat, of liever gezegd: nie meer!
Ik had met ontharen van mijn bikinilijn ook vaak dat het ging irriteren of erger, NOOIT meer last van gehad, vanaf de eerste keer al niet meer. Daar alleen al had ik die kosten voor over!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:43 schreef Salvad0R het volgende:!~
Bedankt he Fwnk, voor het sturen van je pikfotos naar minderjarige meisjes![]()
![]()
Je geeft dus 800 euro per jaar uit aan haar verwijdereningquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:37 schreef robina het volgende:
wij betalen met z'n tweeen, oksels en bikinigedeelte helemaal, telkens tussen de 200 en 250 euro. Het varieert een beetje want het gaat per minuut... We gaan ongeveer 1x in de 3 maanden ofzo. Of het voor je vriendin ook werkt en hoeveel behandelingen ze nodig heeft kan ik niet zeggen, weet niet hoe dat zit met rosharigen... Maar zoals ik al zei, na 1 keer heb ik al geen last meer van irri's gehad, dus je zou het kunnen doen, is ze daar alvast vanaf!
Mag ik vragen waar je dat laat doen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:34 schreef robina het volgende:
zou kunnen ja, dan is het ook op. Tis maar net waar je je priotriteiten legt.
Zou ook 10x uit eten kunnen gaan.
Of een televisie kopen. Is het ook op.
Maarja, ik kies dus voor een niet-geirriteerde bikinilijn. Lekker fris ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |