Uitspugen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:31 schreef Salsagirl het volgende:
dat is inderdaad goor
zeker als ze het ook nog eens gaan uit spugen![]()
Da's wat anders. Ophalen van je neus is trouwens aan te raden boven het snuiten. Met dat laatste knal je de hele meuk nog even extra in je holtes met alle gevolgen van dien. Ophalen klinkt wat minder, dat is waar, maar je gezondheid gaat voor he.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:51 schreef thefunny het volgende:
of eerst een grote haal alles naar binnen zuigen, snnrrrrffff....en dan even stilte, en dan *SLOK*.....
"Snuiven" hebben de meeste mensen geen problemen mee denk ik, in tegenstelling tot de extremere versie waarbij je 120dB aan geluid produceert.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:02 schreef baNEEL het volgende:
ik kan ook niet snuiten, en snuiven is toch veel schoner, blijft alles binnen, geen kans op het zien van ranzig groene goedjes...
en dat geluid dat boeit toch geen koe..
He bah...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Of spuug het in een zakje zodat je er later nog van kan smikkelen!
Of als je een keer goed ziek ben. Neem dan een hap uit dat zakje en je krijgt weer een stoot weerstand binnen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:11 schreef Keiichi het volgende:
He bah...
Misschien wel een leuk idee voor een sinterklaas suprise. (Als je nu begint te verzamelen, heb je tegen die tijd wel genoeg om er iets leuks mee te maken)
Anders zeg je er wat van.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:20 schreef Sjoem het volgende:
Okay, verkouden? Dat kan. Dat maakt ook niet uit.
Maar moet je dan per se je snot ophalen vanuit je keel? Dat vieze 'rochelen'?
Vanochtend dus in de bus, waar ik voor een jongen zat die strontverkouden was.
Hij hoestte een beetje, hij snotterde een beetje, en hij haalde zijn neus een beetje op.
Dat was okay.
Totdat ie om de 2 seconden ging rochelen en dat "KGRRRRRR" geluid ging maken.
Gatverdamme, okay. Stop eens!
ja maar, wat is er dan uberhaupt zo erg aan het geluid..?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:06 schreef mstx het volgende:
[..]
"Snuiven" hebben de meeste mensen geen problemen mee denk ik, in tegenstelling tot de extremere versie waarbij je 120dB aan geluid produceert.
Je moet het geluid maar es maken als je niet verkouden bent.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:28 schreef baNEEL het volgende:
[..]
ja maar, wat is er dan uberhaupt zo erg aan het geluid..?
Ik hield mezelf voor "Als ie het nog 1 keer doet, dan geef ik hem een lel".quote:
Opsnuiven is niet hetzelfde als dat rochelenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:27 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Doe ik ook altijd. Wat denk je dat ik telkens een zakdoek ga pakken om dat te doen met dat opsnuiven ben je veel sneller klaar.
Ik vind het wel lekker, zo´n ochtend rochel omhoog halen, tussen je tanden door drukken en weer doorslikkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:20 schreef Sjoem het volgende:
Okay, verkouden? Dat kan. Dat maakt ook niet uit.
Maar moet je dan per se je snot ophalen vanuit je keel? Dat vieze 'rochelen'?
Vanochtend dus in de bus, waar ik voor een jongen zat die strontverkouden was.
Hij hoestte een beetje, hij snotterde een beetje, en hij haalde zijn neus een beetje op.
Dat was okay.
Totdat ie om de 2 seconden ging rochelen en dat "KGRRRRRR" geluid ging maken.
Gatverdamme, okay. Stop eens!
Hapje brood, laag slijm er omheen, slikt makkelijk wegquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:11 schreef demonsdance het volgende:
Dat vind ik ook goor.
Vooral als je net een hap brood doorslikt.
Eet smakelijk hoor![]()
Viezerik!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:50 schreef swingerandfree het volgende:
[..]
Hapje brood, laag slijm er omheen, slikt makkelijk weg![]()
Nou nou, wat is daar vies aan. Ieder mens maakt het aan, komt uit je eigen lichaam. Ben je vies van jezelf?quote:
Mij wel als ik in een bioscoop zit of als ik een tentamen aan het maken ben.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:02 schreef baNEEL het volgende:
en dat geluid dat boeit toch geen koe..
Ja en??quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:35 schreef swingerandfree het volgende:
[..]
Nou nou, wat is daar vies aan. Ieder mens maakt het aan, komt uit je eigen lichaam. Ben je vies van jezelf?![]()
Net als mensen in een restaurant die heel luidruchtig slikken. Dan hoor je elk klepje open gaan en sluiten in hun strot, net of het eten door allemaal slijmgordijnen heen moet....yuk, daar kan ik me groen en geel aan irriteren, dan heb ik de neiging om een stok met een stamper erop te pakken en al het eten in hun strot te duwen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mij wel als ik in een bioscoop zit of als ik een tentamen aan het maken ben.
Ik kan me letterlijk groen en geel ergeren aan die mensen en aan hun neusinhoud
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:19 schreef thefunny het volgende:
[..]
Net als mensen in een restaurant die heel luidruchtig slikken. Dan hoor je elk klepje open gaan en sluiten in hun strot, net of het eten door allemaal slijmgordijnen heen moet....yuk, daar kan ik me groen en geel aan irriteren, dan heb ik de neiging om een stok met een stamper erop te pakken en al het eten in hun strot te duwen.
Ik ben niet vies van mezelf, maar als ik jou zo hoor, wel van jouquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:18 schreef As het volgende:
[..]
Ja en??
Daarom kan nog wel vies wezen al is het van jezelf..![]()
Dus jij wil zegge dat je als er een groen balletje in de weg zit je hem ook lekker nuttigt,
nou eet smakelijk zou ik zegge..![]()
P.s Er zijn meer dingen wat je eigen lichaam aanmaakt dat vreet je toch ook nie op?!![]()
Ik zeg niet dat ik vies ben van mezelf, maar als ik iets goor vin is dat het wel "al" is het van mezelf...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef swingerandfree het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van mezelf, maar als ik jou zo hoor, wel van jou
ach oorsmeer, sperma, pis, kutvocht, stront etc je maakt het allemaal.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef As het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik vies ben van mezelf, maar als ik iets goor vin is dat het wel "al" is het van mezelf...
Maar als ik jou zo hoor, bah ranzig type...![]()
![]()
Ja klopt goed van jou,quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:57 schreef swingerandfree het volgende:
[..]
ach oorsmeer, sperma, pis, kutvocht, stront etc je maakt het allemaal.![]()
Genoeg mensen die daar wel wat van doorslikken hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:08 schreef As het volgende:
[..]
Ja klopt goed van jou,maar dat slikken we niet door hé...
![]()
jaaaaaa zo'n dikke slijmerige klodderquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:14 schreef DjDev het volgende:
Ja das leuk joh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan zo irritant lang doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!1111111@@1@1@1@
En dan in de nek spugen van degene voor je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D:D:D:D!:!:!DD!
ja hehehequote:Op donderdag 16 februari 2006 15:41 schreef NumbDreamer het volgende:
[..]
Genoeg mensen die daar wel wat van doorslikken hoor![]()
Das waar ja...quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:41 schreef NumbDreamer het volgende:
[..]
Genoeg mensen die daar wel wat van doorslikken hoor![]()
Snuiten is soms ook redelijk ranzig ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef baNEEL het volgende:
maar op zich hè.., als je snuit, dan maakt dat toch een veel smeriger geluid toch..?, en alles komt er ook nog s uit, dus meer kan dat het jouw zal kunnen raken... :s
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |