Volgende keer naast hem stoppenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:45 schreef Thornado het volgende:
Dat was er ook...ik heb zelfs mijn auto nog een stukje laten terugzakken...maar als die vent niet oplet, tja...dan kan er zoveel afstand tussen zitten als je wilt...:(
En toen zei die "OMG ROFLOLLERCOPTER!!11!!1 zit jij ook op Fok?!"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
En jij natuurlijk helemaal flippen, zo van: 'mijn nummerplaat, wat doe je?!?!![]()
'
Dat viel mee, ik was erg hoffelijk, kalm en vooral niet boos (zoals op het schadeformulier staat). Maar dat betekent niet dat ik mij niet kan afreageren in de klaagbaak.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
En jij natuurlijk helemaal flippen, zo van: 'mijn nummerplaat, wat doe je?!?!![]()
'
handrem mag natuurlijk ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Trouwens, als hij wel de hele tijd zijn poot op de rem had gehouden was je hier waarschijnlijk komen klagen dat je verblind werd door zijn remlicht
En dan doe jij je knipperlichten aan en je contact uit alsof je motor is afgeslagenquote:Wie maakt het weleens mee dat er juist een auto 10 centimeter achter je gaan staan, ik snap dus echt wat het nut daarvan is, het gaat zo echt niet sneller hoor....
En ondertussen schuiven ze nog steeds door en door tot ze bijna tegen je aan staan
De motor af laten slaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:31 schreef diomedes het volgende:
[..]
En dan doe jij je knipperlichten aan en je contact uit alsof je motor is afgeslagen![]()
Als die dan met pijn en moeite achteruit rolt om er alsnog omheen te kunnen start je en rij je door!
Das voor mietjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De motor af laten slaan![]()
Iemand die naar een ander projecteert dat ie huilt is zelf een huilebalk en een mietje, wat zeg ik wel 2 mietjes, mieters nog aan toe.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:43 schreef diomedes het volgende:
Huilen om iemand die te dicht op je bumper zit is voor mietjes![]()
Mijn eerste auto had een automatische versnelling. Bij dit soort figuren zette ik hem een paar keer van N(eutraal) in R(everse) zodat de achteruitrijdlampen even knipperden, daarna in R laten staan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:31 schreef diomedes het volgende:
[..]
En dan doe jij je knipperlichten aan en je contact uit alsof je motor is afgeslagen![]()
Als die dan met pijn en moeite achteruit rolt om er alsnog omheen te kunnen start je en rij je door!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |